Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.quote:
Gast...quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.
Best naïef, best calimero, ik doe het erom. Natuurlijk weet ik dat het geen winst wordt maar ik word nu al kriegel van al die kneuzen die al uitkijken naar de vernedering van Ajax.
Het stereotype beeld van de dikke Amerikaan wordt door een nieuw onderzoek bevestigd: in de periode 1999 tot 2012 heeft de gemiddelde Amerikaan 2,5 centimeter buikvet erbij gekregen.quote:
Ik heb de indruk dat je de resultaten van je favoriete voetbalploeg, waar je zelf geen enkele invloed op hebt, iets te serieus neemt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.
Best naïef, best calimero, ik doe het erom. Natuurlijk weet ik dat het geen winst wordt maar ik word nu al kriegel van al die kneuzen die al uitkijken naar de vernedering van Ajax.
Ach die kneuzen die daar naar uitkijken zijn voor clubs die morgen spelen of zelfs helemaal niet Europeesquote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je de resultaten van je favoriete voetbalploeg, waar je zelf geen enkele invloed op hebt, iets te serieus neemt.
Nee, nee, dat gaat niet goed. Dat gaat niet goed. Hij draagt nu geen enkele verantwoordelijkheid en loopt zich al zo op te winden.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.
Genot bij zn interviews. Zuurkool smijten naar Hans Kraay als hij verloren heeft. niks mis mee.
Solskjær is hem voor. Zijn voetbalcarriere valt in het niets bij zijn FM-resultaten.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.
Genot bij zn interviews. Zuurkool smijten naar Hans Kraay als hij verloren heeft. niks mis mee.
ADO - Feyenoord - Ajax is de cirkel in ons mooie district. Het is wachten op het eerstvolgende postieve resultaat van ADO tegen Ajax voor mijn Facebook weer wordt volgespamd. Enge rotzooi hier daarvan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach die kneuzen die daar naar uitkijken zijn voor clubs die morgen spelen of zelfs helemaal niet Europees
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen alleen maar negatief in het leven staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb de indruk dat sommige mensen hun eigenwaarde ontlenen aan hoe hoog hun favoriete voetbalploeg staat op de ranglijst.
Straks even langs de supermarkt, ik weet nog niet wat ik ga lunchen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een prima lunch achter de rug
Ik beken schuld. Gelukkig eet ik een boterham met pindakaas #Burgerlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik heb de indruk dat sommige leden in dit topic enorm onboeiend zijn
Wat voor kiwiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een prima lunch achter de rug
Ik heb net chocolaepindakaas gekocht bij de lidl. Zoals je ziet leef ik graag op het randje.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beken schuld. Gelukkig eet ik een boterham met pindakaas #Burgerlijk
Ga weg man, ik zou Ajax met gemak kampioen maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solskjær is hem voor. Zijn voetbalcarriere valt in het niets bij zijn FM-resultaten.
die zijn lekker jaquote:Op woensdag 17 september 2014 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik zit tegenwoordig aan het Surinaamse vreten
niks mis met hun broodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |