Wat een onzin weer LS, ik ben 20 en BT is 22quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef trucker3 het volgende:
[..]
De eerdere op is inmiddels aangepast door ts maar was behoorlijk debiel kan ik je melden.
Robo plsquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als iemand daar bij mij moeilijk over zou doen - mannen dan - dan zou ik er dus gelijk klaar mee zijn.
Ach hoe zouden wij als mannen reageren? Denk precies hetzelfde tenzij langere relatie of haar alleen willen neuken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook inderdaad gezegd van 'leer vertrouwen', en toen zei ze ja dat wil ik best.. ( zo van ik kan het niet want ik ben vroeger vaak genaaid )
NIET MIJN PROBLEEM KUT.
Ja dat moet ik nog eens zien bij mezelf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goed gehandeld wel. Ik was zelf ook in het begin van mijn relatie enigszins jaloers. Ging niet opbellen om te controleren, maar toch![]()
Als je dame gewoon een ekte dame is zie je dat met de tijd vanzelf in en maak je je geen zorgen meer. Heerlijk gevoel om je vrouwtje gewoon los te kunnen laten en weten dat alles goed en wel is
Was het leuker dan een dagje Efteling?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef VeerEli het volgende:
Haha, 8 uur lang als figurant op de cast van GTST moeten staan, vervolgens 2 sec ''fame'' op tv scherm op de achtergrond van GTST. Betaling? 25 euro.
Zei je moeder ook gisteravond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, dit niveau. Topper weer hoor, fantastisch!
Je denkt toch zeker niet dat ik zo achterlijk ben?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was het leuker dan een dagje Efteling?
Ik heb geen scooter en die wil ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een OV kaart als je een scootertje hebt.
Denk alleen als je die Turkse met die krullen effe kan neuken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was het leuker dan een dagje Efteling?
Mos Def - Black on Both Sides opgezet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
OK DOEI GYM
daarna keihard kontneuken met mn wifey en de pics in US en in VeerEli dr DM gooien
#happycouple #unbreakable #ntb #jellybitchesgon'hate
Fietsje kom je ook op het ROC.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen scooter en die wil ik ook niet.
Veer lijkt mij ook nog een serieus iemand die jaloers zou worden en dan hard zou gaan bitchen nadat ze heeft lopen janken achter haar scherm.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
OK DOEI GYM
daarna keihard kontneuken met mn wifey en de pics in US en in VeerEli dr DM gooien
#happycouple #unbreakable #ntb #jellybitchesgon'hate
Awwwwwhhhquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Veer lijkt mij ook nog een serieus iemand die jaloers zou worden en dan hard zou gaan bitchen nadat ze heeft lopen janken achter haar scherm.
Fijn dat je dat zo mooi vindt. Nou, was weer leuk kindjes, laters!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
lolitrolledyou.jpg
Het mooiste vind ik toch wel dat je het zelf niet eens in de gaten hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:43 schreef hunterwow het volgende:
Ik vind het kut om mensen te kwetsen, wat in het verleden geleid heeft tot een 2 jaar durende relatie met iemand die ik eigenlijk niet eens leuk vond.
Ga jij nu ook al de amateurpsycholoog uithangenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon wanhoop en angst dat je alleen bent ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |