Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.quote:
Wejoowquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
Echt he, jammer dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Chai het volgende:
Waarom reageert CB niet meer, het werd net mooi :s
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
Cb enigszins jaloers zee tie
Wou z'n vriendin achter nareizen toen ze alleen op vakantie ging![]()
Met z'n salsapakje
Hahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
Watquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, jammer dit.
[..]
[..]
Hahahah
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?quote:
Haha awh zo mad...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?
Lol, zeker veel gefriendzoned door van die zachte bitches?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?
Laat 'er maar even, is beter denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door harder te praten, praat iemand niet duidelijker heh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter dat ze gewoon duidelijk zijn zoals Veer hoor.
Ahaahahahahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat 'er maar even, is beter denk ik.
Huh? Maar... Je stelde mij een vraag. Dat is dan toch interesse?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verwart met desinteresse.
Hangt vooral af of ze met zo'n scheve bek kan articuleren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door harder te praten, praat iemand niet duidelijker heh.
IK BEN BEFKONING JA KUTquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef VeerEli het volgende:
Wat doe jij toch altijd een moeite om jezelf en je chick hier (soms verkapt) de hemel in te prijzen
Jij bent befkoning oehh wauw gaaf zeg, zij heeft goeie ass (is al 100 keer benoemd en door jou bewezen door middel van foto's plaatsen in US), en wat een gewééééééééééeldig gevoel om je meissie los te kunnen laten en te weten dat alles goed en wel is!! Nou echt geweldig meid inderdaad wauw wat zijn jullie toppers zeg hiuhihihihi
Lieve schat, ik weet dat je dom bent maar kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef VeerEli het volgende:
''ohhh laat mij de mannen hier op fok in de klb sc tips geven over hoe je goed moet beffen!! ik kan dat en weet dat!''
kerel je weet echt niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
Cb enigszins jaloers zee tie
Wou z'n vriendin achter nareizen toen ze alleen op vakantie ging![]()
Met z'n salsapakje
Ja ik kan wel lezen. Wel schattig dat je hapt. Thnx bby hehehehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK BEN BEFKONING JA KUT
[..]
Lieve schat, ik weet dat je dom bent maar kun je niet lezen?
Niet als de vraag retorisch is. Of begrijp je het concept niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Maar... Je stelde mij een vraag. Dat is dan toch interesse?
Ik geloof dit wel, was vaak het eerste wat bij me opkwam als recht tegen de kont van je vriendin aankeek nadat je een foto had laten maken toen je d'r op d'r schouder had.quote:
Zat godverdoemme even spelleke te spelen jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Chai het volgende:
Waarom reageert CB niet meer, het werd net mooi :s
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik
[ afbeelding ]
Jullie
[ afbeelding ]
hotlinken is verboden boefquote:
Ja sorry, maar had er gewoon heel erg behoefte aan na die faalfitties van Nootjes en aidsmen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zat godverdoemme even spelleke te spelen ja
#freetuesdays
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |