Ach, daar hebben we het zonnetje in huis weer! Gezellig dat je er ook weer even bij komt zeg.quote:
Oh ja, je bent dan gelijk jelly natuurlijk. Kun je me even helpen waarop precies?quote:
In jouw geval wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, je bent dan gelijk jelly natuurlijk.
Hahahaha kijk de haters gelijk binnenstormenquote:
Hoezo hater? Jij komt gewoon altijd over als iemand die erg jaloers kan zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha kijk de haters gelijk binnenstormenMooi dit. Maar klopt ja ben echt jelly idd
Haha oké manquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo hater? Jij komt gewoon altijd over als iemand die erg jaloers kan zijn.
Echt een jaloerse snolquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo hater? Jij komt gewoon altijd over als iemand die erg jaloers kan zijn.
Kennen wij elkaar? Stelletje kakelende kippen hier, jullie zijn nog erger dan wijvenquote:
Hehehe ben hier amper nog, maar áls ik er ben is het gelijk raak hequote:
Het was niet mijn bedoeling je te beledigen. Beschouw het maar als niet gezegd oké?quote:
Waaruit maak jij op dat ik beledigd ben? Denken dat je belangrijk genoeg bent om mij te kunnen beledigenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling je te beledigen. Beschouw het maar als niet gezegd oké?
dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe ben hier amper nog, maar áls ik er ben is het gelijk raak he![]()
Inderdaad, Veer is geen allahakbar die beledigd raakt om niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik beledigd ben? Denken dat je belangrijk genoeg bent om mij te kunnen beledigenJochie toch.. Ga alsjeblieft, je verveelt me.
Ik las dit als alla hakbarquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Veer is geen allahakbar die beledigd raakt om niks!
Gelukkig dan maar. Ik raak altijd een beetje bang van je als je wel beledigd bent omdat je dan altijd zo wild gaat doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik beledigd ben? Denken dat je belangrijk genoeg bent om mij te kunnen beledigenJochie toch.. Ga alsjeblieft, je verveelt me.
racistquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Veer is geen allahakbar die beledigd raakt om niks!
Pot verwijt de ketel, fotofrits.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we het zonnetje in huis weer! Gezellig dat je er ook weer even bij komt zeg.
Oh okequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Ik raak altijd een beetje bang van je als je wel beledigd bent omdat je dan altijd zo wild gaat doen.
Noem je mij nou pot? Doe even normaal zegquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel, fotofrits.
Nee jij, want jij linkt dat aan ras. Ik heb het gewoon over die heet gebakerde typetjes met een baard.quote:
Ben je nu wel beledigd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Noem je mij nou pot? Doe even normaal zeg
Weet je zeker dat je niet boos bent? Je komt zo erg boos over namelijk.quote:
dat verwijt hoor ik vakerquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij, want jij linkt dat aan ras. Ik heb het gewoon over die heet gebakerde typetjes met een baard.
Ja echt vet manquote:
Je verward boosheid met desinteresse denk ik. Geeft niet, men ziet wat het wil zien meestal he hahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet boos bent? Je komt zo erg boos over namelijk.
Alsof jij geen farao tussen je benen wil.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, je bent dan gelijk jelly natuurlijk. Kun je me even helpen waarop precies?
Ik heb mijn eigen befkoning toch hahahaahahuahuha XDquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij geen farao tussen je benen wil.
Haha ik dacht al 'dat is niks voor die Poolse om zo boos te worden!!??!'. Maar nu is het duidelijk hoor, kus op je boos.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef VeerEli het volgende:
Je verward boosheid met desinteresse denk ik. Geeft niet, men ziet wat het wil zien meestal he hahahah
Blijven proberen hequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha ik dacht al 'dat is niks voor die Poolse om zo boos te worden!!??!'. Maar nu is het duidelijk hoor, kus op je boos.
Welk excuses?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je neemt m'n excuses niet aan?
Oh ik las ''vriendjes'' ipv ''sorry'' hahahahah gekke ik toch XDquote:
Zal wel door de emoties komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik las ''vriendjes'' ipv ''sorry'' hahahahah gekke ik toch XD
Kliopt hahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
Maar CB is dus befkoning, had ik ff gemist. Zelfverklaard dan wel neem ik aan?
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.quote:
Wejoowquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
Echt he, jammer dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Chai het volgende:
Waarom reageert CB niet meer, het werd net mooi :s
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
Cb enigszins jaloers zee tie
Wou z'n vriendin achter nareizen toen ze alleen op vakantie ging![]()
Met z'n salsapakje
Hahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn een beetje teksten van wickedmens, blauwetijgertjes en dat grut, niet voor personen die de 20 bereikt hebben.
Watquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, jammer dit.
[..]
[..]
Hahahah
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?quote:
Haha awh zo mad...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?
Lol, zeker veel gefriendzoned door van die zachte bitches?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders aan zo'n opgefokte ondertoon komt, of is dat een normale manier van communiceren voor een kutwijf?
Laat 'er maar even, is beter denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Door harder te praten, praat iemand niet duidelijker heh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter dat ze gewoon duidelijk zijn zoals Veer hoor.
Ahaahahahahahahquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat 'er maar even, is beter denk ik.
Huh? Maar... Je stelde mij een vraag. Dat is dan toch interesse?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verwart met desinteresse.
Hangt vooral af of ze met zo'n scheve bek kan articuleren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door harder te praten, praat iemand niet duidelijker heh.
IK BEN BEFKONING JA KUTquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:50 schreef VeerEli het volgende:
Wat doe jij toch altijd een moeite om jezelf en je chick hier (soms verkapt) de hemel in te prijzen
Jij bent befkoning oehh wauw gaaf zeg, zij heeft goeie ass (is al 100 keer benoemd en door jou bewezen door middel van foto's plaatsen in US), en wat een gewééééééééééeldig gevoel om je meissie los te kunnen laten en te weten dat alles goed en wel is!! Nou echt geweldig meid inderdaad wauw wat zijn jullie toppers zeg hiuhihihihi
Lieve schat, ik weet dat je dom bent maar kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef VeerEli het volgende:
''ohhh laat mij de mannen hier op fok in de klb sc tips geven over hoe je goed moet beffen!! ik kan dat en weet dat!''
kerel je weet echt niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
Cb enigszins jaloers zee tie
Wou z'n vriendin achter nareizen toen ze alleen op vakantie ging![]()
Met z'n salsapakje
Ja ik kan wel lezen. Wel schattig dat je hapt. Thnx bby hehehehehequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK BEN BEFKONING JA KUT
[..]
Lieve schat, ik weet dat je dom bent maar kun je niet lezen?
Niet als de vraag retorisch is. Of begrijp je het concept niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Maar... Je stelde mij een vraag. Dat is dan toch interesse?
Ik geloof dit wel, was vaak het eerste wat bij me opkwam als recht tegen de kont van je vriendin aankeek nadat je een foto had laten maken toen je d'r op d'r schouder had.quote:
Zat godverdoemme even spelleke te spelen jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Chai het volgende:
Waarom reageert CB niet meer, het werd net mooi :s
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik
[ afbeelding ]
Jullie
[ afbeelding ]
hotlinken is verboden boefquote:
Ja sorry, maar had er gewoon heel erg behoefte aan na die faalfitties van Nootjes en aidsmen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zat godverdoemme even spelleke te spelen ja
#freetuesdays
Doe niet zo snel ik ging al fixenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hotlinken is verboden boef
pop je moet echt eens weten wat happen is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik kan wel lezen. Wel schattig dat je hapt. Thnx bby hehehehehe
kan ik me wel voorstellen ja, drama is er hier een beetje uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sorry, maar had er gewoon heel erg behoefte aan na die faalfitties van Nootjes en aidsmen.
Gebruikt 'ie vuile naalden dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sorry, maar had er gewoon heel erg behoefte aan na die faalfitties van Nootjes en aidsmen.
Haha oh ja. Net zoals je nooit hapte op je small pipi stories hahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
pop je moet echt eens weten wat happen is.
Never en nooit gehapt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha oh ja. Net zoals je nooit hapte op je small pipi stories hahahahaha
Hahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Never en nooit gehapt.
frigide troelamet je sperma en kontbonk weigerings
Nu wordt je een beetje overmoedig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik
[ afbeelding ]
Jullie
[ afbeelding ]
word*quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu wordt je een beetje overmoedig.
Hangt er vanaf of de endeldarm leeg is XDquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
CB, ik hoorde laatst van een boy dat kontbonken echt overrated is. Hij vertelde dat je in het begin heel strak gaatje in gaat, om vervolgens in een enorme grot van leegte terecht te komen.
Is dat niet hoe jij het ervaart?
die grot van leegte is juist de grootste fun, dan kan je zonder dat ze kermt van de pijn em er in en uit halen op een superpomp tempo. opgerekte sphincter allesquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef VeerEli het volgende:
CB, ik hoorde laatst van een boy dat kontbonken echt overrated is. Hij vertelde dat je in het begin heel strak gaatje in gaat, om vervolgens in een enorme grot van leegte terecht te komen.
Is dat niet hoe jij het ervaart?
Maar hij had dus ook beetje poep aan z'n dick en t meurde naar stront allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de endeldarm leeg is XD
En de lengte van.. Laat maar, te makkelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de endeldarm leeg is XD
Lool, had ze zeker diarree of zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hij had dus ook beetje poep aan z'n dick en t meurde naar stront allemaal
Verkapte ik heb geen kleine dick postquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die grot van leegte is juist de grootste fun, dan kan je zonder dat ze kermt van de pijn em er in en uit halen op een superpomp tempo. opgerekte sphincter alles
zelf als je een kleine dick hebt rek je toch die kringspier op, slimpiequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verkapte ik heb geen kleine dick post
dan had ie een vieze chickquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hij had dus ook beetje poep aan z'n dick en t meurde naar stront allemaal
Maar chick kan er toch niks aan doen dat er poep aan de binnenkant zit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zelf als je een kleine dick hebt rek je toch die kringspier op, slimpie
[..]
dan had ie een vieze chick
als je weet dat je moet schijten dan ga je gewoon niet kontneuken, of je moet vochtige doekjes naast t bed hebben klaar staanquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar chick kan er toch niks aan doen dat er poep aan de binnenkant zit?
Ja, ze had 'm van tevoren kunnen legen. Maar ja, soms weet je niet van tevoren dat je gaat kontneuken die avond, he.
Dus je hebt alleen stront aan de binnenkant als je moet kakken? Dat is echt bullshit manquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je weet dat je moet schijten dan ga je gewoon niet kontneuken, of je moet vochtige doekjes naast t bed hebben klaar staan
Als je een gezonde stoelgang hebt is je endeldarm gewoon leeg als je niet hoeft te schijten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen stront aan de binnenkant als je moet kakken? Dat is echt bullshit man
Jouw boyki komt verder dan de endeldarm?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen stront aan de binnenkant als je moet kakken? Dat is echt bullshit man
Waarom dan nog klysma's nemen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een gezonde stoelgang hebt is je endeldarm gewoon leeg als je niet hoeft te schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |