SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef very het volgende:
verzonnen topicsIs dit echt?SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verzonnen topicsHoly crap, bestaat dit echt? Hoe sneu, wel mooi om te zien dat een van die sletten het lef had om een Macbook mee te nemen.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verzonnen topicsWat een treurnis.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE!
Hij is wel verkrijgbaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef donroyco het volgende:
1. Het is iPhone.
2. De telefoon is nog niet verkrijgbaar.
3. TS is een kneus.
B merk? Lees mijn link dan eens goed. Android had twee jaar geleden alles al wat iPhone 6 nu pas heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef along het volgende:
Klopt, en hij is gewEldig!ik ga nooit met een B merk ala android rond lopen.
Apple is zoveel beter dan al die andere troep merken.
hap hapquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Audacious het volgende:
Alsof Apple zo geweldig is!
http://bgr.com/2014/09/10/iphone-6-vs-android-specs/
Apple heeft de tijd genomen voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:49 schreef Audacious het volgende:
[..]
B merk? Lees mijn link dan eens goed. Android had twee jaar geleden alles al wat iPhone 6 nu pas heeft.
Dat maak jij jezelf wijs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:51 schreef along het volgende:
[..]
Apple heeft de tijd genomen voor kwaliteit.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Audacious het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog geen iphone 6 plus 128gb in space grey hebt.quote:
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef very het volgende:
[..]
Echt, die simpele zielen die steeds maar weer met dit plaatje komen
Als je serieus denkt dat een nexus 4 een net zo goede telefoon is als een iphone 6, dan ben je echt wel een beetje dom.
Oh, zag iemand op facebook die hem al hacdquote:
En jaloers ben je pas als je iets wilt wat je niet hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef along het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog geen iphone 6 plus 128gb in space grey hebt.
Androidquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Audacious het volgende:
Ik ontken helemaal geen feiten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef Audacious het volgende:
[..]
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.
Goed artikel Helemaal mee eens! Iphone is het beste wat er op de markt verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal geen feiten.
Maar alstublieft: een nexus vs iphone 6 breakdown: http://www.ibtimes.co.uk/(...)s-smartphone-1465284
Verzonnen door een verbolgen Apple-fan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Maar alstublieft: een nexus 4 vs iphone 6 breakdown: http://www.ibtimes.co.uk/(...)s-smartphone-1465284
Nu niet meer dat plaatje posten he, want het slaat nergens op![]()
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef Audacious het volgende:
[..]
Apple houdt jullie een beter beeld voor en jullie zijn te dom om zelf te denken.
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Audacious het volgende:
[..]
Verzonnen door een verbolgen Apple-fan.
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.
Ja man. Al hadden ze het dubbel zo duur gemaakt, gewoon kopen jwz. Kwalteit mag duur betaald wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef along het volgende:
[..]
Goed artikel Helemaal mee eens! Iphone is het beste wat er op de markt verkrijgbaar is.
Zijn geen feiten. Verzonnen artikel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.
specshoertjequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.
Hoe dom!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef very het volgende:
[..]
Ja man. Al hadden ze het dubbel zo duur gemaakt, gewoon kopen jwz. Kwalteit mag duur betaald worden
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.
Schelden doe je alleen bij mammie. Heeft ze jou dat niet geleerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef very het volgende:
[..]
specshoertje
Niet weten dat specs op papier niks zeggen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Zijn geen feiten. Verzonnen artikel.
Ga naar mammie!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Denken dat specs er toe doen.
Onwetende proleet.
Goed argument.quote:
En wat is beter? Als je kijkt naar prestatie/prijs verhouding is de Nexus serie superieur aan de iPhone.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.
Dit is wel de kern, daarom maar een saaie telefoon voor mij. Geen verrassingen en werkt prima, iPhone ik ga je (weer) halen bitchquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef malalatete het volgende:
Eigenlijk zijn apple producten heel saai, software is altijd hetzelfde en het werkt (in ieder geval bij introductie) soepel en zo goed als perfect. Android telefoons daarintegen hebben vaak een eigen schilletje, bloatware en bugs die je kan ontdekken en dan vol verwachting wachten op bugfixes, android updates of custom roms. Iphone is gewoon saai omdat het bijna perfect is, zo zijn bijna perfecte mensen ook saai.
Ik ook! En kleine braakjes en kotsjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef JenHermes het volgende:
AppleIk ben echt poepiebenieuwd naar iOS8 morgen
Ik moet gewoon windjes laten van opwinding
verzonnen topicsNiets mis mee.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een natte wind gelaten, niet vanwege iOS8 maar door Filet American, was alweer een jaar geleden dus wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef JenHermes het volgende:
AppleIk ben echt poepiebenieuwd naar iOS8 morgen
Ik moet gewoon windjes laten van opwinding
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je met me mee voor een winkeltje liggen.
Is goed. Heb alleen sinds een paar weken de 5squote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet ook een jaar de 5s. Kunnen toch warme chocola in een thermosfles meenemen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is goed. Heb alleen sinds een paar weken de 5smaar wil je wel vergezellen
Is sex incluis?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb er zin anquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet ook een jaar de 5s. Kunnen toch warme chocola in een thermosfles meenemen.
Gaat die sex brengen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan wel iemand bellen als je wil.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Laten we snapchat uitwisselen.
verzonnen topicsDit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe kansloos beide zijn
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
gmtaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Manke het volgende:
Snelle telefoons, hardware specs en benchmarks
Boeit allemaal niks, alsof je er zware toepassingen op gaat doen. Als ie maar snel in z'n werking/bediening is.
En 4g ookalsof je usenet gaat leegtrekken in de bus/trein/school.
Wanneer ben je een fanboy dan? Ik ben erg te spreken over iOS, over de design skills van Apple en over hoe ze toch alles eerst 1000 x overdenken voordat ze een "nieuwe" technologie implementeren. Om die redenen koop ik eigenlijk gewoon elk jaar een nieuwe iphone. Maakt mij dat al een fanboy? Zo ja, dan vind ik dat er een behoorlijk groot verschil tussen mij zit en mensen die zich laten trouwen door de android-robot.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.
Dude, je trouwerij voltrekken met een Android robot is zo ontzettend captain gaylord. Daar kan echt geen enkel ander type fanboy tegen op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.
Zo te zien heeft hij het uitstekend naar zijn zin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef TUFKAL het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl(...)rZnii!DUHCYPQXJEynA/
I know, maar je hebt ook mensen die zich met Apple shit laten begraven, of een foto van Steve Jobs. Het maakt eigenlijk geen eens uit met welk logo, dit is gewoon ziek triest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dude, je trouwerij voltrekken met een Android robot is zo ontzettend captain gaylord. Daar kan echt geen enkel ander type fanboy tegen op.
Ik moet wel wat toegeven....nog niet zo lang geleden heb ik het hoofd van Steve Jobs op mijn lul laten tatoeëren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:03 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
I know, maar je hebt ook mensen die zich met Apple shit laten begraven, of een foto van Steve Jobs. Het maakt eigenlijk geen eens uit met welk logo, dit is gewoon ziek triest.
Ondanks dat wat jij vindt, en ik deel je mening niet, maakt dat je geen fanboy. Echter als jij voor je leven dat merk hier gaat zitten verdedigen, en alles aan android afkraken, dan maakt dat je wel fanboy ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer ben je een fanboy dan? Ik ben erg te spreken over iOS, over de design skills van Apple en over hoe ze toch alles eerst 1000 x overdenken voordat ze een "nieuwe" technologie implementeren. Om die redenen koop ik eigenlijk gewoon elk jaar een nieuwe iphone. Maakt mij dat al een fanboy? Zo ja, dan vind ik dat er een behoorlijk groot verschil tussen mij zit en mensen die zich laten trouwen door de android-robot.
Tjah, ik heb mijn kinderen naar Android versies vernoemt. Even druk bezig met verwekken van de volgende zodat ik die KitKat 1.0 kan noemen :$ :$ :$quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moet wel wat toegeven....nog niet zo lang geleden heb ik het hoofd van Steve Jobs op mijn lul laten tatoeëren.
http://www.nutech.nl/inte(...)jderen-u2-album.htmlquote:Apple heeft een speciale internetpagina gelanceerd waarop iTunes-gebruikers eenvoudig het gratis maar ongevraagd ontvangen U2-album weer kunnen verwijderen.
Android is geen merk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef along het volgende:
Klopt, en hij is gewEldig!ik ga nooit met een B merk ala android rond lopen.
Apple is zoveel beter dan al die andere troep merken.
Ok. Blijkbaar is de rest van FOK! het niet met je eens, want hier ben je al een fanboy als je niet hatend op een apple bericht reageertquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ondanks dat wat jij vindt, en ik deel je mening niet, maakt dat je geen fanboy. Echter als jij voor je leven dat merk hier gaat zitten verdedigen, en alles aan android afkraken, dan maakt dat je wel fanboy ja.
Ik vind HTC een stuk chiller dan iPhone, en vind Android chill werken (behalve op SamSung). Dit zijn meningen. Als jij Apple chiller vindt, moet je dat vooral blijven kopen.
Wat betreft die bruiloft, dat is gewoon kansloos. Overigens wist ik niet dat Android ook zulke mensen had, ik weet wel dat Apple veel van dat soort mensen heeft. En dat vind ik diep triest, echter als dit bij Android ook zo is, is dat ook diep triest.
Mwa ik vind de Nexus 4 mooier.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef JenHermes het volgende:
iPhone 4S de beste iPhone ooit gemaakt. Beste design voor een telefoon ever terwijl hij toch zijn gebruikersgemak en toegankelijkheid niet verliestiPhone 4S
Bestaat nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef along het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij nog geen iphone 6 plus 128gb in space grey hebt.
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 02:37 schreef Jiang153 het volgende:
(iphone 6 plus 128gb in space grey)
Bestaat niet
Gewoon ff wachten op de gouden applewatchquote:Op woensdag 17 september 2014 10:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer dat er niet nog een duurdere versie bestaat, anders had ik die wel gewild.
En veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgtquote:Op woensdag 17 september 2014 10:39 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een iPhone gehad, ik vond er niet veel bijzonders aan, ik snap die hype niet....
Inderdaad!quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt
Duur is een relatief begrip, ik als high-roller vind het echt geen kont kosten.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt
Dan nog kan het te duur zijn voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 10:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duur is een relatief begrip, ik als high-roller vind het echt geen kont kosten.
State of the art kan niet duur genoeg zijn, en dat is het godverdommequote:Op woensdag 17 september 2014 10:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan nog kan het te duur zijn voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt hoor
De tering wat een slecht artikel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Maar alstublieft: een nexus 4 vs iphone 6 breakdown: http://www.ibtimes.co.uk/(...)s-smartphone-1465284
Nu niet meer dat plaatje posten he, want het slaat nergens op![]()
Nog even een filmpje van nexus 4 vs iPhone 5s:
Ik heb sinds de 3gs altijd een iphone gehad, nooit hoesjes gebruikt en toch pas 1 keer een barst in het scherm gehad nadat ik mijn iphone 4s per ongeluk vliegles gaf.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef Dettol het volgende:
[..]
De tering wat een slecht artikel!
Grappig dat ze zeggen dat de Nexus 4 een slechte droptest heeft terwijl elke iPhone met een klein tikje een barst in het scherm heeft
Nee, er zijn geen 64bit apps?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef Dettol het volgende:
Gefeliciteerd Apple, je hebt een 64bit processor in een telefoon gebouwd die niets heeft om dat te kunnen benutten
Fijn voor je dat je Facebook en WhatsApp nu op 64bit kunnen draaienquote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb sinds de 3gs altijd een iphone gehad, nooit hoesjes gebruikt en toch pas 1 keer een barst in het scherm gehad nadat ik mijn iphone 4s per ongeluk vliegles gaf.
[..]
Nee, er zijn geen 64bit apps?
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Dettol het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je Facebook en WhatsApp nu op 64bit kunnen draaien
quote:The naysayers that call 64-bit a marketing gimmick don't see the bigger picture.
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef very het volgende:
[..]![]()
games, muziek apps, 3d software apps etc etc
Info:
http://www.theverge.com/2(...)-deal-than-you-think
[..]
Altijd leuk discussiëren met hatersquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:34 schreef very het volgende:
[..]
Altijd leuk discussiëren met haters autistische fanboys
Ook verzekeringsmaatschappijen zeggen dat de iPhone een relatief stevig toestel is. Steviger dan bijvoorbeeld een SGS3 of SGS4.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef Dettol het volgende:
[..]
De tering wat een slecht artikel!
Grappig dat ze zeggen dat de Nexus 4 een slechte droptest heeft terwijl elke iPhone met een klein tikje een barst in het scherm heeft
Dat komt omdat jij niet weet wat de 64-bits processor doet. Dan is dat altijd makkelijk te zeggen.quote:Gefeliciteerd Apple, je hebt een 64bit processor in een telefoon gebouwd die niets heeft om dat te kunnen benutten
quote:
Typischquote:Op woensdag 17 september 2014 11:34 schreef very het volgende:
[..]
Altijd leuk discussiëren met haters
bij tegenargumenten vervallen ze al snel in dom geraaskal.
Wel schattig dat je die laatste zin er nog snel in ge-edit hebtquote:
Maar dat is het toch ook als die argumenten zonder ondersteuning maar in het wilde weg geroepen worden terwijl het tegendeel gewoon te bewijzen valt? Dat is gewoon onzin.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Maar joh, wat je wilt. Geef jij lekker 800 euro uit aan inferieure hardware. Prima! Het mooie aan Apple fanboys is dat alle argumenten tegen hun heilige kerk 'onzin' zijn.
Ik geef 200 uit. Daarna verkoop ik hem namelijk weer met maximaal 200 euro verlies. Nou, poepoe, wat een enorm bedrag zegquote:Op woensdag 17 september 2014 11:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Wel schattig dat je die laatste zin er nog snel in ge-edit hebt
Maar joh, wat je wilt. Geef jij lekker 800 euro uit aan inferieure hardware. Prima! Het mooie aan Apple fanboys is dat alle argumenten tegen hun heilige kerk 'onzin' zijn.
Hoop in ieder geval dat je er veel plezier van hebt!
Anders lees je gewoon het topic even. Hier een voorbeeldje:quote:Op woensdag 17 september 2014 11:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik geef 200 uit. Daarna verkoop ik hem namelijk weer met maximaal 200 euro verlies. Nou, poepoe, wat een enorm bedrag zeg
Het mooie aan haters is dat ze gelijk iedereen fanboy noemen wanneer ze niet dezelfde mening delen. Zie hier
En kom jij nou opeens praten over argumenten? Want ik heb ze nog niet gezien hoor. Ik zie je alleen maar roepen dat ik een autistische fanboy ben, dat de hardware inferieur is (), bij het minste geringste het scherm kapot gaat en dat de 64 bit processor eigenlijk maar onzin is
Gast, jouw eerste reactie op mij is op mijn reactie op die postquote:Op woensdag 17 september 2014 11:45 schreef Dettol het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon het topic even. Hier een voorbeeldje:
KLB / Yes Iphone 6 plus binnen!!!
Maar het enige wat dit weer bewijst is dat jullie ongevoelig zijn voor kritiek
bronquote:Apple is rarely the first with anything. It ponders longer and harder about what it wants to market. It considers details a little more deeply. And it has a ready-made audience of the relatively monied that buys into its essential ethos, not merely into any specific product.
Echt mooi is hij erg moeilijk te noemen inderdaad. Ziet er nogal blikkerig uit terwijl de One M8 wel er echt solide uit ziet terwijl die van hetzelfde materiaal gemaakt is.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:45 schreef PierreTT het volgende:
Komt er eindelijk een groter scherm in de iPhone, ben ik eindelijk aan het overwegen om over te stappen...
Maken ze hem zo graflelijk
Ik denk dat je hem vooral een keer vast moet houden. Dat is altijd met Apple producten geweest, die zijn zo ontworpen dat het fijn aanvoelt. Klinkt simpeler dan het isquote:Op woensdag 17 september 2014 11:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Echt mooi is hij erg moeilijk te noemen inderdaad. Ziet er nogal blikkerig uit terwijl de One M8 wel er echt solide uit ziet terwijl die van hetzelfde materiaal gemaakt is.
Maar eigenlijk vind ik dat van bijna elk toestel, dat ze in het echt mooier zijn en goed vasthouden. Maar de One M8 blijft qua ontwerp toch wel op eenzame hoogte staan vind ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:01 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem vooral een keer vast moet houden. Dat is altijd met Apple producten geweest, die zijn zo ontworpen dat het fijn aanvoelt. Klinkt simpeler dan het is
Vind het zeker een mooi toestel. Mijn broer heeft er een, maar de kwaliteit valt me toch tegen. het metaal rondom de lens heeft nu al haarscheurtjes, en dat terwijl hij gewoon een hoesje gebruikt en hem (voor zover hij mij vertelde) nog niet op een harde ondergrond heeft laten vallen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik dat van bijna elk toestel, dat ze in het echt mooier zijn en goed vasthouden. Maar de One M8 blijft qua ontwerp toch wel op eenzame hoogte staan vind ik.
Dan zou ik hem zeker terugbrengen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:08 schreef very het volgende:
[..]
Vind het zeker een mooi toestel. Mijn broer heeft er een, maar de kwaliteit valt me toch tegen. het metaal rondom de lens heeft nu al haarscheurtjes, en dat terwijl hij gewoon een hoesje gebruikt en hem (voor zover hij mij vertelde) nog niet op een harde ondergrond heeft laten vallen.
Maximaal 200 euro per jaarquote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef niels0 het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding nou eigenlijk? Vind je jezelf niet een beetje debiel om een dergelijk bedrag te betalen voor slechts een telefoon? Koop een Rolex, dan mag je stoer zijn.
Jij hebt ondertussen wel genoeg pensioen tochquote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo'n ding kopen met een lening ook nog. Nou, dan ben echt een loser.
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo'n ding kopen met een lening ook nog. Nou, dan ben echt een loser.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik geef 200 uit. Daarna verkoop ik hem namelijk weer met maximaal 200 euro verlies.
3 soorten pensioen heb ik:quote:Op woensdag 17 september 2014 12:14 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen wel genoeg pensioen toch
Ik vind het een leuk plaatje hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:45 schreef Dettol het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon het topic even. Hier een voorbeeldje:
KLB / Yes Iphone 6 plus binnen!!!
Maar het enige wat dit weer bewijst is dat jullie ongevoelig zijn voor kritiek
LOL. En maar klagen dat Nederland zo duur is. Zolang jullie iPhones kunnen betalen mag je niet zeuren.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Goejedag het volgende:
Ik kan echt niet wachten todat ik hem eindelijk in me handen heb en daarna misschien koop ik een iphone 6+.
Ondertussen geen Tag Heuer aan je pols hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Goejedag het volgende:
Ik kan echt niet wachten todat ik hem eindelijk in me handen heb en daarna misschien koop ik een iphone 6+.
Gast ik had het over me pener in me hand hebben en ik heb mavo gedaand.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ondertussen geen Tag Heuer aan je pols hebben.
Het is trouwens m'n handen, niet me.
Ikke HAVO.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Gast ik had het over me pener in me hand hebben en ik heb mavo gedaand.
Goed verhaal, maar de mensen die dat plaatje geloven gaat dit echt de pet te boven helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk plaatje hoor.
[ afbeelding ]
Jammer dat het niet echt klopt of irrelevant is. Neem nou NFC-payments. Ja, er zijn toestellen die veel eerder met NFC zijn gekomen dan Apple en dat is ook niet erg. Wat wel erg is, is dat je NFC-payments eigenlijk nog helemaal niet kon gebruiken. De toestellen hadden het, maar het was nog niet functioneel. Nu komt Apple ermee en Apple doet het direct goed. Sluit contracten af met CCC's waardoor je het direct na het aanschaffen van je iPhone kunt gebruiken. Iets wat nu nog steeds niet kan met al die toestellen die al veel eerder NFC hadden.
Maar ook Split-screen apps. Echter is dit ook helemaal geen functie binnen Android. Sterker nog, Android developer Dianne Hackborn van Android heeft Cyanogenmod gesmeekt Cornerstone (multi screen functie) niet door te voeren in de nieuwe versie van Cyanogenmod.
"Okay, let me please please beg you not to do this. I can guarantee you this introduces all kinds of application compatibility issues. We work really hard to give our developers a consistent environment where their apps will operate correctly across all the devices Market runs on, not being impacted by negative reviews from bad devices that they should not have to deal specially with.
If you start making your own distributions of Android behaving in such fundamentally different ways, I suspect we are going to need to start doing things to prevent you from impacting our app ecosystem. I'm not sure what, but I could imagine things such as restricting how users can interact with Market apps on these devices (not allowing reviews or such).
We have let a lot of things in this area slide -- for example to be allowed to include Market on your device you are supposed to fully pass CTS. However, if you start really diverging from the core Android platform (I would argue this takes you well into the realm of a fork rather than a customization) then some deep issues are going to come up about how we handle these custom builds.
We have been putting a lot of thought and work for a number of years into how to let Android applications run on increasingly diverse and dynamic screens. Doing this correctly, without impacting our app developers in a negative way, is a really challenging problem. I also think it is something that needs to be done at the mainline platform level, not as a customization, because doing it right is going to require new well defined interfaces with applications for them to interact with it, possibly starting with just a facility they need to use to opt in to it."
Bron
Google Android wil dus niet eens dat dit gebeurt. Het is overigens ook niet mogelijk in Android als er geen Root-acces op het toestel is. En zal ik je iets leuks vertellen, met een Jailbreak is het ineens wel mogelijk in iOS. Wat dat betreft verschillen Android en iOS niet eens met elkaar. Standaard kan het niet tenzij...
Samsung's multiple screens werkt overigens maar deels en dat heeft met bovenstaand verhaal te maken. Deze applicaties zijn hiervoor geoptimaliseerd om met multiple screens te werken. Andere apps werken weer niet.
Virtual Buttons heeft iOS al sinds de eerste versie van iOS. Dat is dus ook gewoon onzin wat niet klopt. Dat was het verkoopargument van Apple toentertijd.
Dit zijn trouwens allemaal maar zichtbare features. Qua features onder de motorkap loopt Android nog jaren achter op iOS. Google heeft met Android eerst zoveel als mogelijk features toegevoegd zonder na te denken over de functionaliteit van het OS. Daarom waren de eerste versies van Android ook gewoon heel erg slecht. Geheugenproblemen, crashes, lag, etc. Dit zijn ze pas sinds Android 4.0 echt gaan verbeteren door naar Apple te kijken. Android developer Dianne Hackborn geeft dit ook gewoon toe in haar blogs.
Mja ze gebruiken nog steeds een Garbage Collector, de AOT-compiler werkt nog niet helemaal goed waardoor je alsnog met de JIT-compiler werkt, de UI is nog niet echt consistent, alhoewel dat met Android 5.0 beter lijkt te worden en ze maken geen gebruik van system wide process priorities. Dingen die iOS allang op orde heeft waardoor het zo goed werkt met minder hardware resources.
Ach ja, dat is niet zo erg. Ik heb ze wel de mond gesnoerd. Ineens hebben ze door dat ze er eigenlijk helemaal niets van af weten en dat die "Apple fanboy" er toch wel veel verstand van heeft.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar de mensen die dat plaatje geloven gaat dit echt de pet te boven helaas.
Het is een afkorting lieverd. Dus alles met hoofdletters.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Havo schrijf je met kleine letters.
Je hebt blijkbaar niet zo goed opgelet op school.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is een afkorting lieverd. Dus alles met hoofdletters.
Dat jij dat niet snapt kan ik niets aan doen
Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs, oftewel HAVO. Ga lekker elders dom doen.
Ach flikker toch op dakduif!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is een afkorting lieverd. Dus alles met hoofdletters.
Dat jij dat niet snapt kan ik niets aan doen
Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs, oftewel HAVO. Ga lekker elders dom doen.
Ik heb flink goed opgelet, maar ik zit in de oude spelling. Ik gebruik Het Groene Boekje uit 1997 en ik spreek vaak in spreekwoorden. Nederlands als je begint met de zin is het een hoofdletter, in het midden van de zin is het bij mij gewoon een kleintje. Ik houd dat vast.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar niet zo goed opgelet op school.
Hoofdletters of kleine letters?
Je ziet de namen van opleidingen meestal als hoofdletters geschreven (MBO, MAVO, HAVO, WO, VMBO, LTS, ...) Dat is niet juist. Opleidingen schrijf je met kleine letters. Het is dus mbo, mavo, havo, vwo, wo, vmbo, hbo en lts.
Bron
Hoe schrijf je onderwijstypen zoals pabo: met kleine letters of met een of meer hoofdletters?
Alle onderwijstypen krijgen kleine letters. Juist is dus pabo, of het nu om het type onderwijs of om de school gaat:
Bron
Veel scholen zijn weer begonnen. Vandaar deze week een tip over de schrijfwijze van school- en onderwijstypen. Want dat gaat maar al te vaak mis…
De regel is simpel: gebruik gewoon kleine letters. Van bso tot wo!
Als kind ga je dus eerst naar het primair onderwijs. Daarbinnen heb je dan vaak nog allerlei keuzes, zoals brede scholen, vrije scholen, daltonscholen, ... Vervolgens ga je naar het voortgezet onderwijs en kies je voor lbo, vmbo, havo of vwo. Daarna volgt het mbo, hbo of wo. Of misschien bezoek je wel een roc. En als je meester of juf wil worden ga je naar de pabo.
Allemaal met kleine letters!
Alleen wanneer het onderwijstype in een naam van een school voorkomt kan de schrijfwijze afwijken. Dat bepaalt de naamgever namelijk zelf
Bron
Wie is hier nou dom aan het doen?
Ik ben ein Berliner.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb flink goed opgelet, maar ik zit in de oude spelling. Ik gebruik Het Groene Boekje uit 1997 en ik spreek vaak in spreekwoorden. Nederlands als je begint met de zin is het een hoofdletter, in het midden van de zin is het bij mij gewoon een kleintje. Ik houd dat vast.
Een beetje nederlands spreken met alle spreekwoorden erbij. Nou. Ik ben benieuwd of je dat van mij gaat winnen.
Ik ben 4 talig
Bosschebol.quote:
4-talig.quote:
Nerd en alsnog allemaal fouten maken, dakduif.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb flink goed opgelet, maar ik zit in de oude spelling. Ik gebruik Het Groene Boekje uit 1997 en ik spreek vaak in spreekwoorden. Nederlands als je begint met de zin is het een hoofdletter, in het midden van de zin is het bij mij gewoon een kleintje. Ik houd dat vast.
Een beetje nederlands spreken met alle spreekwoorden erbij. Nou. Ik ben benieuwd of je dat van mij gaat winnen.
Ik ben 4 talig
Het gaat al een aantal posts niet meer over Apple of Android. Het gaat nu over taal en ook daar hebben de meesten geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Apple VS. Android![]()
Net zo triest, zo niet triester, dan de zwarte Piet discussie.
Hoi Rookworstquote:Op woensdag 17 september 2014 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Apple VS. Android![]()
Net zo triest, zo niet triester, dan de zwarte Piet discussie.
Dat is niets nieuws hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Wootism het volgende:
Topics over Apple springen als paddestoelen uit de grond!
Lijkt net of dat de haters nog enthousiaster zijn dan de liefhebbers
Ik vind schattig!
Moet je nagaan. Had je jaren geleden een Android genomen had je leven zoveel makkelijker gemaakt!quote:Op donderdag 18 september 2014 02:55 schreef along het volgende:
Gisteren ondekt hoe ontzettend veel de Iphone 6 mijn dagelijkse leven verbeterd.
Echt ideaal.
Haah en dat moet een mod voorstellenquote:Op donderdag 18 september 2014 03:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Had je jaren geleden een Android genomen had je leven zoveel makkelijker gemaakt!
Tja zo gaat dat wanneer je voor perfectie kiest, welkom in de hemel vriend.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:55 schreef along het volgende:
Gisteren ondekt hoe ontzettend veel de Iphone 6 mijn dagelijkse leven verbeterd.
Echt ideaal.
Ik had veel eerder een iPhone moeten nemen. Veel beter dan al die troep die ik hiervoor had.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Had je jaren geleden een Android genomen had je leven zoveel makkelijker gemaakt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |