Maar wat wil je nou zeggen dan? Dat het niet zo ernstig is allemaal?quote:
Kan ook rap gaan... een zuchtje wind, en het is binnen minuten verdwenen..quote:
Daarom noemen ze het ook mistbanken he? Ene stuk is heftig andere stuk nergens last van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen mist gezien inderdaad. Rolgordijn maar dicht gedaan, zie m'n scherm nauwelijks.
Gewoon op je kamer blijven. Nergens last van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom noemen ze het ook mistbanken he? Ene stuk is heftig andere stuk nergens last van.
Beetje verder kijken als je neus lang is mag wel
Dat het niet 1 botsing met 50 auto's is.. Dus de TT niet klopt.. en verder is het vooral begeleiding van mensen waar ze blijkbaar mee bezig zijn met een leger ambumedewerkers....quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou zeggen dan? Dat het niet zo ernstig is allemaal?
Staat je helemaal vrij om paniek te schoppen hoor..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Laten we gewoon niet meer op hem reageren.
Dat gaat daar niet passen, geloof mequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:23 schreef Pino112 het volgende:
10:11:54 16-09-14 GROUP-1 P 2 LOGESTIEK 300 PERSONEN A 58 GRIP 4.
GRIP 4 1300896 BRW Zeeland (Krabbendijke) (Verzorgingsgroep)
GRIP 4 1300031 BRW Veiligheidsregio Zeeland (OvD Zuid-Beveland)
Even broodjes smeren voor 300 mensen.
Twitter moet je sowieso niet serieus nemen als hoofdbron van informatie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat het niet 1 botsing met 50 auto's is.. Dus de TT niet klopt.. en verder is het vooral begeleiding van mensen waar ze blijkbaar mee bezig zijn met een leger ambumedewerkers....
Twitteraars roepen over doden.. ik heb nog geen verslaggever over gewonden gehoord..
Klopt.. maar omroep zeeland is ook wel lachen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twitter moet je sowieso niet serieus nemen als hoofdbron van informatie.
Die faalhazen zijn er altijd, ook als er een wolkenbreuk is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:44 schreef Puala het volgende:
Toch staan er op de foto's flinke remsporen, dus blijkbaar zijn er mensen die de snelheid niet aan het zicht hebben aangepast
Kan goed dat het zicht gewoon prima was en ze ineens een zeer dichte mistbank inreden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:44 schreef Puala het volgende:
Toch staan er op de foto's flinke remsporen, dus blijkbaar zijn er mensen die de snelheid niet aan het zicht hebben aangepast
Las ook dat er al gesproken werd over minimaal 2 doden waaronder een motorrijder.quote:Over slachtoffers is niets bekend, maar er zou sprake zijn van meerdere doden. Dit is echter nog niet bevestigd door de politie.
Met de benenwagen. Luie zakken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:48 schreef Snowballed het volgende:
Aantal gewonden is onbekend.. er zijn twee opvanglocaties voor mensen waar ze bijeen kunnen komen...
Hoe moeten die mensen daar dan komen..? die staan toch in de file..?
Ja maar ze adviseren ook dringend om niet uit de auto te stappen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met de benenwagen. Luie zakken.
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Met situatieschets..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Even de kentekens noteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
"Stuk of 150"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even de kentekens noteren.
Ik had gewoon neergezet: "A58 ketting botsing van achter / voor aangereden"quote:
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?quote:
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Dus vol op je rem stampen als je dichte mist met <50 meter zicht intrappen is verstandig? Gas los en uit laten rollen lijkt me slimmerquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Klinkt als mijn eerste orgasmequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Je hebt nog geen rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.
Er zullen er inderdaad wel een paar zijn die door hun achterganger zijn aangereden, in het meest ruime geval zijn dat er max de helft.
Dus 25 man van de weg die niet kunnen rijden.
Ik denk dat zeker driekwart van de mensen met iets anders bezig waren dan met opletten en inschatten hoe de situatie was.
Ook al word je verrast door een mistbank als je genoeg afstand houd is er niks aan de hand aangezien je dan tijd genoeg hebt om een gepaste reactie toe te passen.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Komt wel dichtbij he..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef imikethat het volgende:
Ken helaas veel mensen die over deze weg naar het werk moeten. Nu maar hopen dat het meevalt met doden/gewonden
Wat moet jij toch in een heerlijke droomwereld leven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.
Ook al word je verrast door een mistbank als je genoeg afstand houd is er niks aan de hand aangezien je dan tijd genoeg hebt om een gepaste reactie toe te passen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ja, want zo'n kettingbotsing neemt nooit onschuldigen mee omdat er een of twee debielen tussenzitten die niet kunnen rijden?
Dat is hoe het nu gaat idd. Daarom zeg ik ook als.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb jij een rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.
Er wordt continue gehamerd op afstand houden op tv, radio & internet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat moet jij toch in een heerlijke droomwereld leven.
Maar gezien je post hierboven, heb ik hieronder niets vreemds gezegd hoor. Al dacht jij van wel.
[..]
Al behoorlijk lange tijd en afstand houden is nooit een probleem geweest ja hoezo?quote:
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Snowballed het volgende:
Maar er zijn dus of een hoop idioten op de weg.. of het was echt ff een verrassing... als er op zoveel plekken tegelijk ongelukken gebeuren..
Mensen die met zn allen op dezelfde tijd gaan werken zijn allemaal stupide..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er wordt continue gehamerd op afstand houden op tv, radio & internet.
Diegene die die boodschap negeren betalen nu de prijs daarvoor. Helaas nemen ze anderen mee in hun stupiditeit.
Als net iemand zich er tussen drukt en het gaat gelijk daarna fout ben je genaaid. En ja, ook mij is dat overkomen (porsche 911, auquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosiequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mensen hun kinderen om 6 uur naar school willen brengen en 2 uur willen ophalen.. als dit als dat.. alles heeft met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen die met zn allen op dezelfde tijd gaan werken zijn allemaal stupide..
Groot licht is sowieso niet zo'n goed idee in mistquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef imikethat het volgende:
Niet heel ongewoon dat als het flink vochtig is in Zeeland en de weg een paar meter naar beneden gaat je in een flinke mistbank komt, dan helpen groot licht + mistlampen ook nauwelijks
Dat noemen ze nou een koplamp van je achterliggerquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosie
Koplamp.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosie
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mensen hun kinderen om 6 uur naar school willen brengen en 2 uur willen ophalen.. als dit als dat.. alles heeft met elkaar te maken.
En dan? Hoe moeten die mensen op het werk komen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..
Gelukkig hebben we allemaal het recht om dat zelf te bepalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..
Je gaat toch geen auto's op schade controleren..? kom op zeg.. dat kunnen mensen zelf wel he..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |