"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Met situatieschets..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Even de kentekens noteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
"Stuk of 150"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even de kentekens noteren.
Ik had gewoon neergezet: "A58 ketting botsing van achter / voor aangereden"quote:
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?quote:
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Dus vol op je rem stampen als je dichte mist met <50 meter zicht intrappen is verstandig? Gas los en uit laten rollen lijkt me slimmerquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Klinkt als mijn eerste orgasmequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Je hebt nog geen rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.
Er zullen er inderdaad wel een paar zijn die door hun achterganger zijn aangereden, in het meest ruime geval zijn dat er max de helft.
Dus 25 man van de weg die niet kunnen rijden.
Ik denk dat zeker driekwart van de mensen met iets anders bezig waren dan met opletten en inschatten hoe de situatie was.
Ook al word je verrast door een mistbank als je genoeg afstand houd is er niks aan de hand aangezien je dan tijd genoeg hebt om een gepaste reactie toe te passen.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Komt wel dichtbij he..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef imikethat het volgende:
Ken helaas veel mensen die over deze weg naar het werk moeten. Nu maar hopen dat het meevalt met doden/gewonden
Wat moet jij toch in een heerlijke droomwereld leven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.
Ook al word je verrast door een mistbank als je genoeg afstand houd is er niks aan de hand aangezien je dan tijd genoeg hebt om een gepaste reactie toe te passen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ja, want zo'n kettingbotsing neemt nooit onschuldigen mee omdat er een of twee debielen tussenzitten die niet kunnen rijden?
Dat is hoe het nu gaat idd. Daarom zeg ik ook als.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb jij een rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.
Er wordt continue gehamerd op afstand houden op tv, radio & internet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat moet jij toch in een heerlijke droomwereld leven.
Maar gezien je post hierboven, heb ik hieronder niets vreemds gezegd hoor. Al dacht jij van wel.
[..]
Al behoorlijk lange tijd en afstand houden is nooit een probleem geweest ja hoezo?quote:
Allebei denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Snowballed het volgende:
Maar er zijn dus of een hoop idioten op de weg.. of het was echt ff een verrassing... als er op zoveel plekken tegelijk ongelukken gebeuren..
Mensen die met zn allen op dezelfde tijd gaan werken zijn allemaal stupide..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er wordt continue gehamerd op afstand houden op tv, radio & internet.
Diegene die die boodschap negeren betalen nu de prijs daarvoor. Helaas nemen ze anderen mee in hun stupiditeit.
Als net iemand zich er tussen drukt en het gaat gelijk daarna fout ben je genaaid. En ja, ook mij is dat overkomen (porsche 911, auquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosiequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mensen hun kinderen om 6 uur naar school willen brengen en 2 uur willen ophalen.. als dit als dat.. alles heeft met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen die met zn allen op dezelfde tijd gaan werken zijn allemaal stupide..
Groot licht is sowieso niet zo'n goed idee in mistquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef imikethat het volgende:
Niet heel ongewoon dat als het flink vochtig is in Zeeland en de weg een paar meter naar beneden gaat je in een flinke mistbank komt, dan helpen groot licht + mistlampen ook nauwelijks
Dat noemen ze nou een koplamp van je achterliggerquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosie
Koplamp.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat gebeurt er daar in die onderste spiegel , lijkt wel een explosie
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mensen hun kinderen om 6 uur naar school willen brengen en 2 uur willen ophalen.. als dit als dat.. alles heeft met elkaar te maken.
En dan? Hoe moeten die mensen op het werk komen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..
Gelukkig hebben we allemaal het recht om dat zelf te bepalen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Naar school brengen over de snelweg..? je kan ook dichterbij een school gaan wonen zodat kinderen gewoon kunnen fietsen natuurlijk..
Je gaat toch geen auto's op schade controleren..? kom op zeg.. dat kunnen mensen zelf wel he..quote:
Ja want als die ouders met kinderen er niet waren geweest dan was die kettingbotsing ook niet gebeurd. Zo werkt het niet he?quote:
Laat die troll toch.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want als die ouders met kinderen er niet waren geweest dan was die kettingbotsing ook niet gebeurd. Zo werkt het niet he?
Vooruit en af en toe de bocht om..?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dan? Hoe moeten die mensen op het werk komen dan?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je gaat toch geen auto's op schade controleren..? kom op zeg.. dat kunnen mensen zelf wel he..
Ziet er enigzins wel gaaf uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, best indrukwekkend die hoeveelheid hulpdiensten.
Dat is een GRIP 4quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, best indrukwekkend die hoeveelheid hulpdiensten.
Dat heeft wel zin, de afgelopen 60 jaar iig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooruit en af en toe de bocht om..?
Het heeft gewoon geen zin om met heel NL op dezelfde tijd te gaan werken, en allemaal in hun eentje in een auto waar 5 man in passen te rijden..
Maar zolang de werkgevers geen flexibelere werktijden gaan hanteren staan we in nederland allemaal nog steeds in de file.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooruit en af en toe de bocht om..?
Het heeft gewoon geen zin om met heel NL op dezelfde tijd te gaan werken, en allemaal in hun eentje in een auto waar 5 man in passen te rijden..
Ook de hoeveelheid hulpdiensten wil niet zeggen of het een GRIP1 of 4 isquote:
Denk je dat iedereen zo eerlijk is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je gaat toch geen auto's op schade controleren..? kom op zeg.. dat kunnen mensen zelf wel he..
Straks even auto's shoppenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef Snowballed het volgende:
veiligheidsregio:
3e opvanglocatie in driewegen geopend
08006100 info nummer
Zijn ook bussen voor mensen in de file.. sleutels in de auto laten zitten (voor onbeschadigde auto's)
Eehm.. je kan ook werk zoeken wat bij je behoefte aansluit..?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar zolang de werkgevers geen flexibelere werktijden gaan hanteren staan we in nederland allemaal nog steeds in de file.
Mua meestal / indirect wel, denk niet dat die directe omgeving zoveel ambus heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook de hoeveelheid hulpdiensten wil niet zeggen of het een GRIP1 of 4 is
Dat werk bestaat niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm.. je kan ook werk zoeken wat bij je behoefte aansluit..?
Dat is niet typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef Shokirbek85 het volgende:
Typische Nederlands ook om elkaar zitten af te zeiken op het internet over een botsing waar doden en gewonden zijn gevallen.
Ja.. ik vond het ook vreemd.. maar het is dat ze de auto's kunnen verplaatsen.. (het zou heel netjes gebeuren volgens de woordvoerster..)quote:
Dit geval is het idd voornamelijk de coordinatie voor de verschillende regio's die betrokken zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua meestal / indirect wel, denk niet dat die directe omgeving zoveel ambus heeft.
Ik vind het ook een beetje vreemd.. om 12 uur komt er een extra nieuwsbericht op omroep zeeland.. dat is zo ongeveer hetzelfde als er volgende week een verslag over doen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:23 schreef xzaz het volgende:
De NOS heeft camera's in serie maar blijkbaar niet in Zeeland...
idd, heb je net mazzel dat je auto onbeschadigd is en dan is hij straks ineens wegquote:
Hij is zeker weg... dat is de bedoeling van die sleutels laten zitten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
idd, heb je net mazzel dat je auto onbeschadigd is en dan is hij straks ineens weg. Probeer het dan maar eens te claimen als je zegt dat je auto daar stond met de sleutels in het contact
.
Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
idd, heb je net mazzel dat je auto onbeschadigd is en dan is hij straks ineens weg. Probeer het dan maar eens te claimen als je zegt dat je auto daar stond met de sleutels in het contact
.
Vooral doen als je auto nog redelijk nieuw is (dat je nieuwwaarde terugkrijgt van de verzekering)quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Er was er eentje die klaagde over zn nek...![]()
twitter:VRZ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 11:30:31Rode Kruis is met water onderweg naar mensen op #a58. reageer retweet
twitter:VRZ twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 11:26:08Informatienummer over ongeval #a58 0800-6100. Oproep van hulpdiensten: u wordt opgehaald bij u auto, laat sleutels in contact. reageer retweet
Ook leuk als het een passagier betreft.. krijg je geen cent..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Vooral doen als je auto nog redelijk nieuw is (dat je nieuwwaarde terugkrijgt van de verzekering).
Tuurlijk niet joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zal toch niet?Moet je je auto daar laten staan, wordt hij gejat en dan kan je ook nog eens niks beginnen ook.
Volgens mij keert een verzekering nooit nieuwwaarde uit, maar altijd DAGWAARDE.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Vooral doen als je auto nog redelijk nieuw is (dat je nieuwwaarde terugkrijgt van de verzekering).
Ach de 11 dagen zullen ze hier niet redden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Veel plezier de komende 68 uur..
Nee, de TT is een garpje. Goeie hè?quote:
Dit kan je nooit constateren man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ontopic: allemaal mensen die niet kunnen anticiperen op (dichte) mist.
Om hoeveel mensen gaat het precies?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, de TT is een garpje. Goeie hè?
Wat moeten ze dan doen? Met pizza en wat euroknallers aankomen rijden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh mijn god.. gaan ze weer met water brood en warme dekens rijden...?
Het is weer eens crisis hoor..
Dat, plus dat het best kan zijn dat het zicht behoorlijk goed was en ineens terugliep naar 50 meter ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit kan je nooit constateren man. 'allemaal'... er hoeft er maar 1 de fout in te gaan en een ander iets verkeerd in te schatten en klaar ben je.
En je ID, anders heb je zometeen geen idee als ze vragen welke auto van je is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kentekenbewijs meenemen gok ik zo?
Tot nu toe twee doden volgens de berichten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om hoeveel mensen gaat het precies?
Nou nee, maar ik had daar overheen gelezen, sorry.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, de TT is een garpje. Goeie hè?
Zit je in je auto met airco en weet ik het wat voor luxe.. en komen ze met roomservice...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Met pizza en wat euroknallers aankomen rijden?Doe niet zo negatief man.
BOT - Bedrijf Opvang Team.quote:1320203 11:24:44 16-09-14 graag contact MKA CPA BOT Medewerker Zuid
1320202 11:24:44 16-09-14 graag contact MKA CPA BOT Medewerker Walcheren
1320201 11:24:44 16-09-14 graag contact MKA CPA BOT Medewerker Noord
Op die foto valt het best wel mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:29 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Er was er eentje die klaagde over zn nek...![]()
Tja, ik ken kinderen die bij hun ouders in de auto zaten, frontaal op een andere auto geklapt. Die kinderen hebben hun ouders zien doodbloeden 5 minuten lang. Die waren wel even van de kaart. Te sick.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
BOT - Bedrijf Opvang Team.
Vaak ingezet bij (eventuele) traumatische ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |