"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Met situatieschets..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:
Ga dan maar eens een schadeformuliertje invullen
Even de kentekens noteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
"Stuk of 150"quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Zijn er andere voertuigen bij betrokken?"
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even de kentekens noteren.
Ik had gewoon neergezet: "A58 ketting botsing van achter / voor aangereden"quote:
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?quote:
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Dus vol op je rem stampen als je dichte mist met <50 meter zicht intrappen is verstandig? Gas los en uit laten rollen lijkt me slimmerquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarom is auto 1 een idioot omdat hij zijn snelheid aan de omstandigheden aanpast?
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Echt.. moet ik dit nu echt uitleggen?
3 auto's, auto 1 is een idioot en auto 3 is een idioot.
Auto 1 ziet mist trapt vol op z'n rem. Jij als auto 2 die goed oplet en afstand houdt kan tijdig afremmen zodat je niet op idioot 1 inrijdt die van 130 naar 60 afremt.
Idioot 3 let niet op en beukt vol in je aarsch waardoor je doorschiet tegen idioot 1.
Resultaat, 33,3 % van dit ongeluk is een onschuldige die meegenomen wordt door idioten in het verkeer.
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Klinkt als mijn eerste orgasmequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
130 vol in de ankers naar 60 is niet aanpassen, dat is idioot doen.
Je hebt nog geen rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als de rest gewoon netjes afstand had gehouden waren er maar drie auto's op elkaar geklapt, geen 50+.
Er zullen er inderdaad wel een paar zijn die door hun achterganger zijn aangereden, in het meest ruime geval zijn dat er max de helft.
Dus 25 man van de weg die niet kunnen rijden.
Ik denk dat zeker driekwart van de mensen met iets anders bezig waren dan met opletten en inschatten hoe de situatie was.
Ook al word je verrast door een mistbank als je genoeg afstand houd is er niks aan de hand aangezien je dan tijd genoeg hebt om een gepaste reactie toe te passen.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Ja, er drukken constant mensen tussen maar bouw dan direct weer afstand op. Afstand houden kan echt prima.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik probeer om netjes afstand te houden dan propt iemand hem er wel weer tussen hoor. Zeker op een druk stuk snelweg is het onbegonnen werk om tegenwoordig fatsoenlijk afstand te houden.
Komt wel dichtbij he..quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:03 schreef imikethat het volgende:
Ken helaas veel mensen die over deze weg naar het werk moeten. Nu maar hopen dat het meevalt met doden/gewonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |