Ik heb AH basic Margherita. Dacht lekker voor vandaag na het borrelen, maar nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef polderturk het volgende:
Neem AH basic pizza met 4 kazen. Daar zit behoorlijk wat kaas op. En lekker goedkoop.
Je moet die met vier kazen echt proberen. Die is echt honderd keer beter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb AH basic Margherita. Dacht lekker voor vandaag na het borrelen, maar nee.
Nice, thx! Domino's 4cheese vind ik wel relaxed eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je moet die met vier kazen echt proberen. Die is echt honderd keer beter.
Je kan ook voor 50 cent een pakje mozarella kaas halen en daarmee je Pizza beleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nice, thx! Domino's 4cheese vind ik wel relaxed eigenlijk.
Stukjes zwarte olijven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
Kaas is dan weer iets wat je makkelijk zelf kunt toevoegen. Daarnaast begrijp ik oprecht niet waarom mensen altijd zoveel kaas op hun pizza willen. Dun laagje saus, beetje kaas en dan rijkelijk beleggenMaar nee ze willen er een lasagne van maken
Dan heb je niet genoeg geborreld, alcohol doet, net als honger, al het spijs kruiden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb AH basic Margherita. Dacht lekker voor vandaag na het borrelen, maar nee.
Meest kansloze topickaap van dit jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
Dit topic gaat nu over mopshondjes
[ afbeelding ]
de zwarte doos is onvindbaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet die AH pizza's in de zwarte dozen nemen.
Dat zijn pro pizza's ouwe. Eend met cranberryquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet die AH pizza's in de zwarte dozen nemen.
Jij hebt kleine tieten zonder tepels zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat zijn pro pizza's ouwe. Eend met cranberry
persoonlijk failliet maar wel lekker gegeten (Y)
een diepvriespizza een pizza noemenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:03 schreef Thezappa het volgende:
niet elke dag een safraanpizza naar binnen werken
dat zijn pro tieten, met zavraan zonder tepelquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:03 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jij hebt kleine tieten zonder tepels zeg.
Gewoon met de vereniging.quote:Op dinsdag 16 september 2014 05:53 schreef SonicVolcano het volgende:
'Na het borrelen'
Het herengenootschap zeker?
Idd hier bij de echte Italiaan 6 euro bij afhalen. Is maar 3 euro meer dan een pizza van de supermarkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Zelf bakkenof bij de Italiaan halen.
Pizza's uit de diepvries
Wat een mooie beknopte samenvatting van alle reacties in dit topic. Je verdient een dikke pluim! Goed zo!quote:
Ik heb niet eens een ovenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd hier bij de echte Italiaan 6 euro bij afhalen. Is maar 3 euro meer dan een pizza van de supermarkt.
Verkopen ze ook oude dan..?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Aberella het volgende:
Gadverdammekoop dan een verse pizza als je toch in de AH bent.
Wat denk-roze zegt ja :-)quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor een duppie op de eerste rang willen zitten
Eehm.. verser kun je het vaak niet krijgen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jij noemt diepvriesartikelen vers?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sussie is eerste jaar student en ervaart nu zulke duivelse uitvindingen.
Welkom in de grote mensen wereld
Vandaag AH Basic mozzarella gekocht en eroverheen gedaan, toen was het best te eten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef appelepent het volgende:
BASIC dat zegt genoeg, ga centen neuken Dagobert.
Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:48 schreef polderturk het volgende:
Neem AH basic pizza met 4 kazen. Daar zit behoorlijk wat kaas op. En lekker goedkoop.
Bemoei je er niet mee. Als mensen dat nou lekker willen maken ze wat mij betreft er een Big Mac of foie gras van!quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
Kaas is dan weer iets wat je makkelijk zelf kunt toevoegen. Daarnaast begrijp ik oprecht niet waarom mensen altijd zoveel kaas op hun pizza willen. Dun laagje saus, beetje kaas en dan rijkelijk beleggenMaar nee ze willen er een lasagne van maken
Klinkt als een smakelijke upgradequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vandaag AH Basic mozzarella gekocht en eroverheen gedaan, toen was het best te eten.
Heb je last van je buik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |