Krijg van het lezen hiervan al last van mijn maag.quote:
Ocharme!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krijg van het lezen hiervan al last van mijn maag.
Helaas, ik kan niet tegen paprikas. Laatst een heel klein stukje gegeten en weer de hele avond last.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ocharme!
Wat prijs ik me toch gelukkig dat ik (voor zover ik weet) alles kan eten zonder waar dan ook last van te krijgen. Afgezien van een dikke kont dan.
Wordt toch (braaf) de boerenkoolstamp, stoofpeertjes erbij en misschien ook een paar augurkjesquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Haring met uitjes en zuur
Heb voor vanavond boerenkoolstamp met spekjes en jus maar vanwege t weer twijfel ik om iets anders te eten (en de boerenkoolstamp weg te gooien...)
Klinkt erg lekker!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:27 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk gekookt voor mijn ouders:
Begonnen met wat platbrood met aioli
voorgerecht mini garnalentaartjes met hollandse garnalen uiteraard
hoofd kabeljouw met bospaddestoel risotto
na parfait van griekse yoghurt met rode vruchten
Ahh ik kook vaak voor mijn moeder, meestal dingen die ze niet kent maar gister een hachéé gemaakt met aardappels en rode kool. Vandaag is ie schoon op gegetenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:27 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk gekookt voor mijn ouders:
Begonnen met wat platbrood met aioli
voorgerecht mini garnalentaartjes met hollandse garnalen uiteraard
hoofd kabeljouw met bospaddestoel risotto
na parfait van griekse yoghurt met rode vruchten
Kijken, ruiken, proeven.. maar grote kans dat het een natte kleffe bende word in de pan. .quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen bami klaarmaken, nu hebben we nog een bami groentenpakket in de vriezer gevonden. Van 28-4-2014, is dat nog te doen? Of kan ik beter versere halen
Ja inderdaad, zoiets dachten we al, dus we hebben nieuwe gehaald ondertussenquote:Op zondag 21 september 2014 15:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kijken, ruiken, proeven.. maar grote kans dat het een natte kleffe bende word in de pan. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |