Peuk roken tijdens het afwassen? en dan aftikken op je afwasbak ?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:29 schreef ChilllayD het volgende:
Dat doe ik sowieso, al mijn vaat voorspoelen onder de hete kraan. Dan uitbuiken, peuk roken en afwassen
Ja precies, dus dan pleur ik hem maar weer wegquote:Op woensdag 24 september 2014 17:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd smerig wanneer ik met een vuile kwast, de glazen sta af te wassen.
Daarom eerst de boel spoelen voordat je het "echt" gaat afwassen. En na een paar weken wordt de afwaskwast de spoelkwast, en gebruik ik een nieuwe afwaskwast.
Ja ok, ik kreeg al een beetje Ma Flodder gedachtes.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:30 schreef ChilllayD het volgende:
Hahaha net of ik het nu tegelijk doe, oepsUitbuiken, peuk roken en daarna.... kijken of ik zin heb om af te wassen! Zo beter?
Ipv kaneel en suiker er gewoon belegen of oude kaas op mikken. Lekker hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 17:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe maak je die ? behalve eieren melk en kaneel?
En peper en zoutquote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ipv kaneel en suiker er gewoon belegen of oude kaas op mikken. Lekker hoor
Zo mee eensquote:Op woensdag 24 september 2014 09:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
2 bakken koffie, fruit'salade' van een banaan, kiwi en mandarijn. (Het is zoveel lekkerder als je het in stukjes bij elkaar gooit)
Eenmaal ontdooid bleek het minestronesoep te zijn!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
Vanavond tomatensoep uit de vriezer en zelfgebakken broodjes en broccolipesto.
Nou...denk dat jij je vergist.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef emmyemmy het volgende:
Nouja, ik zie jou toch wel zowat elke dag zulke foto's posten, en elke dag voor hoofd en nagerecht vind ik best veel
Veel plezierquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een bier en popcorn op terras. Vakantie !
Vanavond onze eerste buffet, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |