Lekker boeiend als daar wat van over blijft.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Bramito het volgende:
Ik denk toch dat ik daar wel moeite voor moet doen. Alleen die bak rijst al.
Dat is maar een klein bakje hoor. Ik had het zo leeg, Nog net 4 soeplepels vol.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Bramito het volgende:
Ik denk toch dat ik daar wel moeite voor moet doen. Alleen die bak rijst al.
Nouja, ik zie jou toch wel zowat elke dag zulke foto's posten, en elke dag voor hoofd en nagerecht vind ik best veelquote:Op woensdag 17 september 2014 18:52 schreef Iwanius het volgende:
Het zijn gewoon gepelde amba's in een zware pittige sojasaus,garnalensalade en een garnalensoep.(+ biertje Grolsch gedver..daarna maar Cola bestelt) Nou..niet echt wat je zegt: "Dat is veel...zware kost."
Het wordt rosbiefquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef emmyemmy het volgende:
Vanavond rosbief of kangoeroebiefstuk (kan niet kiezen) met aardappeltjes en een sinaasappel-venkel salade
Gelijk heb je, klinkt lekker én een stuk beter dan ziekenhuisvoerquote:Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Rundvlees met ui en paprika staat al even te pruttelen. Gaan op het laatst nog mais en bruine bonen bij.
De salsa staat ook al op en de kip staat in de marinade voor de fajita's.
Daarbij natuurlijk ook nog zure room en wraps.
Veeeeeels te veel maar had zin in lekker eten na een klein weekje ziekenhuisvoer gegeten te hebben
Comfortfood
Je weet toch niet wat hij verder nog eet, als hij alleen 3 uitgebreide maaltijden per dag eet en niets tussendoor is het echt zo veel nog niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nouja, ik zie jou toch wel zowat elke dag zulke foto's posten, en elke dag voor hoofd en nagerecht vind ik best veel
Ik vind de foto's die hij post en hoe vaak hij ze post erg veel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat hij verder nog eet, als hij alleen 3 uitgebreide maaltijden per dag eet en niets tussendoor is het echt zo veel nog niet.
Ontopic: Caramel-notenijs en een glaasje Disaronno
Er gaat dan ook 'een gerucht' dat het nepperij isquote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik vind de foto's die hij post en hoe vaak hij ze post erg veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |