Tsja, dat ligt aan veel factoren natuurlijk: Welk restaurant? Heb je daar wel zin in? Is het belangrijk of het gezond is of niet? Heb je er wel geld voor (of word je getrakteerd)? Heb je tijd om te koken?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:15 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti schapenkaas/ham en gebruikelijke entourage.
Voor vanavond had ik vis gepland, pangasiusfilet in een jasje en Oppendoezers uit de oven. Alleen is nu geopperd om lekker uit eten te gaan. Dilemma! Wat zal ik doen?
Dank! Ik ben altijd te porren voor een etentje en ik word getrakteerd! Zou Indiaas worden. Als je mijn bijdragen een beetje hebt gelezen, weet je dat dat kat op het spek binden isquote:Op woensdag 17 september 2014 10:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt aan veel factoren natuurlijk: Welk restaurant? Heb je daar wel zin in? Is het belangrijk of het gezond is of niet? Heb je er wel geld voor (of word je getrakteerd)? Heb je tijd om te koken?
Je geplande avondeten klinkt iig heel lekkerHoop wel dat je er nog wat groente bij maakt.
Dan lijkt me de keuze érrug simpelquote:Op woensdag 17 september 2014 10:58 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dank! Ik ben altijd te porren voor een etentje en ik word getrakteerd! Zou Indiaas worden. Als je mijn bijdragen een beetje hebt gelezen, weet je dat dat kat op het spek binden is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dan lijkt me de keuze érrug simpel
Dat visje komt morgen nog wel op, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |