Verstandig !quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:53 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dochterlief (bijna 11) gaat zo voor het eerst, onder mijn toezicht oog, zelf koken. Het wordt bami. Enige wat ik doe is het vlees snijden, verder mag zij het helemaal doen![]()
Goedbezig!! Nee niet eens, aankomend weekend vrij dan maar eens even goulash maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ja, rustig aan opbouwen dat koken .
Staat jouw pan stoofvlees al op..??![]()
Leuk zeg! Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:53 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dochterlief (bijna 11) gaat zo voor het eerst, onder mijn toezicht oog, zelf koken. Het wordt bami. Enige wat ik doe is het vlees snijden, verder mag zij het helemaal doen![]()
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Trots![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een halveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond hadden wij sperziebonen, gestoomde opperdoezen, bieflapjes met jus/ui/champ. kropslasaladeNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ben courgettes in tomatensaus aan het stoven (op Griekse wijze), met kibbeling en pasta erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh ja, crap, ik zou Jamies flatbread maken
Morgen nieuwe kans dan maar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zo...nu pas thuis en eerder op de avond op weg naar... dit als avondhap genuttigd. Bekend en smaakte.![]()
Tosti schapenkaas/ham en gebruikelijke entourage.
Voor vanavond had ik vis gepland, pangasiusfilet in een jasje en Oppendoezers uit de oven. Alleen is nu geopperd om lekker uit eten te gaan. Dilemma! Wat zal ik doen?![]()
Tsja, dat ligt aan veel factoren natuurlijk: Welk restaurant? Heb je daar wel zin in? Is het belangrijk of het gezond is of niet? Heb je er wel geld voor (of word je getrakteerd)? Heb je tijd om te koken?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:15 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti schapenkaas/ham en gebruikelijke entourage.
Voor vanavond had ik vis gepland, pangasiusfilet in een jasje en Oppendoezers uit de oven. Alleen is nu geopperd om lekker uit eten te gaan. Dilemma! Wat zal ik doen?
Je geplande avondeten klinkt iig heel lekkerHoop wel dat je er nog wat groente bij maakt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom![]()
Dank! Ik ben altijd te porren voor een etentje en ik word getrakteerd! Zou Indiaas worden. Als je mijn bijdragen een beetje hebt gelezen, weet je dat dat kat op het spek binden isquote:Op woensdag 17 september 2014 10:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt aan veel factoren natuurlijk: Welk restaurant? Heb je daar wel zin in? Is het belangrijk of het gezond is of niet? Heb je er wel geld voor (of word je getrakteerd)? Heb je tijd om te koken?
Je geplande avondeten klinkt iig heel lekkerHoop wel dat je er nog wat groente bij maakt.
.
![]()
Dan lijkt me de keuze érrug simpelquote:Op woensdag 17 september 2014 10:58 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dank! Ik ben altijd te porren voor een etentje en ik word getrakteerd! Zou Indiaas worden. Als je mijn bijdragen een beetje hebt gelezen, weet je dat dat kat op het spek binden is.
Dat visje komt morgen nog wel op, toch?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom![]()
Vanmorgen pannekoeken met nutella en aardbeien![]()
Zometeen: waldkorn cracker kaas en 1 met ossenworst, speltboterham sandwichspread![]()
Groentesoep (uit blik, want ik ben een luie zak) en een stokbrood
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Wit bolletje met pindakaas en hagelslag, speltboterham met kaas en speltboterham met cervelaat.it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Crackers met roombrie, komkommer en likje sambal manis.
Nu salmiakki
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dan lijkt me de keuze érrug simpel
Dat visje komt morgen nog wel op, toch?!
Ik weet het nog steeds niet.
Uit ellende nog maar een tosti volgens het recept van vanmorgen. Die schapenkaas is zo lekker! Alleen nu met boerengrillham in plaats van bruschettaham.![]()
Vanavond rosbief of kangoeroebiefstuk (kan niet kiezen) met aardappeltjes en een sinaasappel-venkel salade![]()
Speculaas.
Hastikke zomers![b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Rundvlees met ui en paprika staat al even te pruttelen. Gaan op het laatst nog mais en bruine bonen bij.
De salsa staat ook al op en de kip staat in de marinade voor de fajita's.
Daarbij natuurlijk ook nog zure room en wraps.
Veeeeeels te veel maar had zin in lekker eten na een klein weekje ziekenhuisvoer gegeten te hebben
Comfortfood
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 15:46:26 ]![]()
Nog geen idee... we zijn twee dagen in Amsterdam en moeten nog bedenken waar/wat we willen etenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Vanochtend eindelijk een lekkere tosti gehad dankzij het nieuwe AH geniusbrood
En vanavond wordt het een salade van bimi, knoflookaardappels en een restje worst![]()
![]()
Teriyaki.
UIt een pak
/careBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wij eten straks pannenkoeken. Met stroop en spekjes
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |