Elke week een nieuwe afwasborstel?? Gebruik je wel afwasmiddel?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
Vanavond hamburgers bakken, dus even de pan weer schoongemaakt hoe krijgen jullie de afwaskwast weer schoon?
Ik koop elke week wel weer een nieuwe want dat vet krijg je er niet af.
Laat de pan altijd wel eerst warm worden keukenrol der door etc.
Laten meedraaien in de vaatwasser, als je die niet hebt in een bak zetten met heet water en een vaatwasblokjequote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
Vanavond hamburgers bakken, dus even de pan weer schoongemaakt hoe krijgen jullie de afwaskwast weer schoon?
Bij mij wordt hij tijdens het schoonmaken van wat dan ook vanzelf weer schoon. Heeeeel soms blijft hij een klein beetje vettig/vies maar dan kan hij een rondje in de vaatwasser of bij de volgende afwas even voorweken en is dan tijdens weer schoonquote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
Dat maar eens proberen. Ot broodje ham en kaas, nu goedkope whisky met cola en pils.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Laten meedraaien in de vaatwasser, als je die niet hebt in een bak zetten met heet water en een vaatwasblokje
Ik heb altijd 2 kwasten, een oude kwast om te spoelen en een nieuwe om af te wassen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Geerd het volgende:
Hey dat is ook een goede! Als ik hem meteen schoonmaak na het koken valt het wel mee, maar dat is niet lekker eten toch,quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 kwasten, een oude kwast om te spoelen en een nieuwe om af te wassen.
Ditquote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Bij mij wordt hij tijdens het schoonmaken van wat dan ook vanzelf weer schoon. Heeeeel soms blijft hij een klein beetje vettig/vies maar dan kan hij een rondje in de vaatwasser of bij de volgende afwas even voorweken en is dan tijdens weer schoon
Ik vind het altijd smerig wanneer ik met een vuile kwast, de glazen sta af te wassen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hey dat is ook een goede! Als ik hem meteen schoonmaak na het koken valt het wel mee, maar dat is niet lekker eten toch,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |