quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Daar haten ze tenminste niet op hun eigen keeperquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ga die discussie nou niet weer heropenen. Dat Henrys maar lekker in het PEC topic blijft voortaan.
Klopt, daar staan ze te juichen om de 3e keeper van Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daar haten ze tenminste niet op hun eigen keeper
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, daar staan ze te juichen om de 3e keeper van Feyenoord.
En nou naar het PEC topic, als je je daar schijnbaar zo thuis voelt.
Vermeergod.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daar haten ze tenminste niet op hun eigen keeper
Ik weet dat je niet serieus bent, maar Slory traint toch mee bij Dordt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Slory is ook nog steeds transfervrij als backup voor Schaken.
Dat klopt. Zo kwam ik ook bij zijn naam uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus bent, maar Slory traint toch mee bij Dordt?
Als ik het goed heb tekent hij daar een contract als hij op de trainingen aantoont nog van waarde te kunnen zijn.
Al is dat nieuws alweer enkele weken oud, dus wellicht is hij inmiddels alweer afgeschreven.
Stiekem ben ik toch benieuwd hoe Slory (bij Dordrecht) en Bruins (bij Excelsior) het gaan doen.
Volgens mij gaat Slory naar een amateurclub, meen zoiets te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus bent, maar Slory traint toch mee bij Dordt?
Als ik het goed heb tekent hij daar een contract als hij op de trainingen aantoont nog van waarde te kunnen zijn.
Al is dat nieuws alweer enkele weken oud, dus wellicht is hij inmiddels alweer afgeschreven.
Stiekem ben ik toch benieuwd hoe Slory (bij Dordrecht) en Bruins (bij Excelsior) het gaan doen.
als zelfs Dordt hem niet wil....met alle respect.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Slory is ook nog steeds transfervrij als backup voor Schaken.
quote:Het konijn Fred
Er droop blinde paniek uit de ogen van Fred Rutten. Hij keek in de camera als een konijn in de koplampen van een naderende auto. Hoe het kwam, vroeg de verslaggever.
Het liefste had Fred gezwegen. Of had ie alleen een drieletterig scheldwoord in de microfoon gebraakt (wat moet je anders zeggen als je net thuis van Willem II hebt verloren?). Maar in plaats daarvan probeerde Fred een verklaring te vinden.
De zin die volgde kwam met zoveel horten en stoten over zijn lippen dat het pijn deed om ernaar te luisteren: "Ja ehh misschien heeft 't te maken met ehhhh ja…. ehhh je hebt de wisselvalligheid misschien heeft 't te maken ehhh met ehh aantal factoren die daar een rol in kunnen spelen."
Ach, Fred toch. Arme, arme Fred toch. Ik heb medelijden met alle voetbaltrainers van de hele wereld (behalve met José Mourinho, want die is de enige die ’s avond keihard lachend thuis komt en tegen zijn vrouw zegt: "Ze geloven het nog steeds!"), maar het meest met Fred Rutten.
Fred draagt het leed van alle trainers op zijn rug. Fred ziet eruit alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Roep één keer heel hard boe tegen hem en hij moet een jaar in therapie.
Kroonprins
Niet lang geleden was Fred de kroonprins van het Nederlandse trainersgilde. Hij zat rechtop in de dug-out en het matje in zijn nek glom van trots. Maar tegenwoordig hangen de wallen van Fred op zijn kin en is de blik in zijn ogen zo hol dat het echoot als hij knippert. Ik zie hem nog staan in een PSV-colbertje, tegenover een paar honderd halvegaren met een capuchonnetje op die riepen dat hij moest oprotten.
Ik denk dat Fred heel veel verstand van voetbal heeft. En het lijkt me ook een enorm lieve man. Zo eentje die de buurvrouw helpt met het uitladen van de boodschappen en met een brok in zijn keel een tientje in de collectebus van de kinderboerderij stopt. Fred zou een geweldige conciërge op een middelbare school zijn - uit de categorie die je een warme chocomel geeft als je uit de klas bent gestuurd bij wiskunde.
Loodgieter, ook iets voor Fred. Of assistent-manager van een middelgrote supermarkt in Markelo, en in zijn vrije tijd trainer van de C2 van de plaatselijke voetbalclub. Vooruit, misschien wel van Heracles of Zwolle - in een stad of dorp waar voetbal nog leuk is.
Morren
Maar trainer van Feyenoord, ik weet het niet. Fred met zo'n F op zijn stropdas - het klopt niet. Fred Rutten in De Kuip is net als Fredsj als spits in het Braziliaanse elftal: verdwaald in een parallel universum. De competitie is nog geen vijf wedstrijden onderweg of Freds positie staat al weer onder druk.
Alsof hij er iets aan kan doen dat zijn beste spelers onder zijn kont zijn verkocht. De supporters zijn boos, de assistenten morren en de vijfde colonne slijpt de messen.
En Fred maar uitleggen wat er mis ging. Te beleefd, te keurig, te lief. Zinloze verklaringen als voetnoten in de kroniek van een aangekondigd ontslag.
Eigenlijk zou Fred moeten doen wat ieder konijn doet dat bijna wordt aangereden.
Rennen.
Heb ik nog niet voorbij zien komenquote:
Oke. Leuk. Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:16 schreef RetRy32 het volgende:
Ik merk dat dit topic echt vol zit met opportunisten, sommige posts hier zijn posts die ik zelfs niet zal maken bij het trollen.
Die status is niet relevant aan de skills van de trainer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:
Is toch logisch dat Gio en Van Gastel gaan morren als hun werkpakket ineens kleiner geworden is? JP kent die jeugdige gasten al best lang en Gio heeft de CL gewonnen. Dat geeft ze een bepaalde status die die nieuwe rukeend niet heeft. Denk persoonlijk dat Fred juist hun heel hard nodig heeft om de selectie in het gareel te krijgen.
Maarja Fredje zal wel weten wat die doet.
dat heb ik nergens gelezen? Linkje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:
Is toch logisch dat Gio en Van Gastel gaan morren als hun werkpakket ineens kleiner geworden is? JP kent die jeugdige gasten al best lang en Gio heeft de CL gewonnen. Dat geeft ze een bepaalde status die die nieuwe rukeend niet heeft. Denk persoonlijk dat Fred juist hun heel hard nodig heeft om de selectie in het gareel te krijgen.
Maarja Fredje zal wel weten wat die doet.
De winnende goals scoren tegen Feyenoord en verder niets laten zien, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een schandaal van een voetballer trouwens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:37 schreef elCholo het volgende:
De beloften hebben gewonnen dankzij een rode kaart van Verhoek.
Kenneth gaat zijn vrienden helpen, bedoel je.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermeergod.
Kenneth gaat op joden jacht.
twitter:KennethVermeer twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 20:08:44Liefde voor de club, Ajax, dat zijn wij ! reageer retweet
Happel weet dat ook, die komt alleen haatzaaien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:59 schreef Planga het volgende:
Dat account is fake. Hij heeft een geverifieerd account.
"PLAYER ADD AJAX AMSTERDAM AND THE DUTCH SQUAD"quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:59 schreef Planga het volgende:
Dat account is fake. Hij heeft een geverifieerd account.
Happel is gewoon een voetbalterrorist.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Happel weet dat ook, die komt alleen haatzaaien.
Ik ren donderdag in een apenpak het veld op en ga dan bananen eten met Vermeer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Happel is gewoon een voetbalterrorist.
quote:Frank de Boer is absoluut niet blij met de manier waarop Kenneth Vermeer en zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht tijdens de zomerse transferperiode hebben gehandeld. De trainer van Ajax zou zich zelfs 'genaaid' voelen, zo heeft Voetbal International naar buiten gebracht.
Simon Zwartkruis volgde de situatie rondom Vermeer, die uiteindelijk naar Feyenoord vertrok, op de voet. Daarbij is onder andere naar buiten gekomen dat de Boer meerdere malen geprobeerd heeft om de doelverdediger te overtuigen om in Amsterdam te blijven, maar Vermeer wilde niet opnieuw plaatsnemen op de reservebank.
"Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht vroeg aan Ajax of ze zwart op wit konden zetten wat zijn cliënt zou moeten kosten. Toen Overmars acht ton voor een binnenlandse transfer op papier had gezet, belde Haatrecht tien minuten later al terug dat Feyenoord dat bedrag wel wilde betalen", zo sprak Zwartkruis zich uit.
Ajax kon vervolgens niet anders meer dan meewerken, tot grote onvrede van De Boer. "De Boer gebruikte het woord 'genaaid'. Zo voelt hij zich. Ajax had simpelweg geen poot meer om op te staan", zo beëindigde Zwartkruis zijn relaas.
Zou HMF na twee gęnante vernederingen in de komende week nog altijd zo opgewonden raken van Van Geel?quote:IJzeren Rinus: 'Dit Feyenoord kan zomaar zevende worden'
Het kampioenschap is een utopie voor Feyenoord, maar zelfs een klassering in de top-vijf van de eredivisie wordt nog een hels karwei. Dat vindt oud-verdediger Rinus Israel althans. Hij verwacht geen verrassingen van deze onevenwichtige selectie. ''Op het middenveld heb je wellicht te veel spelers,'' zegt Israel in het Algemeen Dagblad.
''Achterin en in de voorhoede zeker niet. Ik sla PSV, Twente en Ajax veel hoger aan en ook PEC en Cambuur, al is de vraag of die het volhouden. Feyenoord kan zomaar zevende worden. Rutten werkt met een ploeg waar de beste spelers uit zijn verdwenen. Dit is niet op zijn bordje te schuiven.''
Pim Doesburg, jarenlang keeperstrainer bij de club, is het daar deels mee eens. ''Want Rutten wist wat er kon gebeuren. Kazim-Richards viel zaterdag sterk in, misschien kan hij verrassen als spits. En Vermeer is een versterking. Veel hangt af van zondag, als Ajax naar de Kuip komt. Wint Feyenoord, dan is iedereen weer tevreden.'' Mario Been: ''Dat kan de druk wegnemen. Maar dan nog is de titel geen reëel doel. Dat mag je van deze trainer gewoon niet eisen.''
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 11:47:40Scheidsrechter Kevin Blom fluit zondag de Klassieker: Feyenoord - Ajax. Aftrap: 14.30 in de Kuip. #feyaja http://t.co/XDkLgGkEQV reageer retweet
Gratis penalties voor Feyenoord dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 11:47:40Scheidsrechter Kevin Blom fluit zondag de Klassieker: Feyenoord - Ajax. Aftrap: 14.30 in de Kuip. #feyaja http://t.co/XDkLgGkEQV reageer retweet
Blom die vķķr Feyenoord fluit? Goeden grap.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gratis penalties voor Feyenoord dus
ja dat is wel aspect waar Vermeer veel beter in isquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blom die vķķr Feyenoord fluit? Goeden grap.
En zelfs als we een penalty krijgen, wie zou hem er in moeten schieten?
Al is het voldoende om hem binnen de palen te mikken, zou je zeggen. Gezien Cillessen zijn penalty historie.
Inderdaad, Feyenoord heeft de laatste 4 penalties gemist toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blom die vķķr Feyenoord fluit? Goeden grap.
En zelfs als we een penalty krijgen, wie zou hem er in moeten schieten?
Al is het voldoende om hem binnen de palen te mikken, zou je zeggen. Gezien Cillessen zijn penalty historie.
Och jezus, die vent kan er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dit seizoen is 2014/15 he. Te Vrede?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Lastpost het volgende:
Selectie 2014-2015 zoals het er nu voorstaat gezien de contracten en opties die niet gelicht zijn.
Wissels: Verhoek en Hahn. Aangezien de rest allemaal een aflopend contract heeft. Coolsingel who-hooo!![]()
[ afbeelding ]
2015-2016 bedoel je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Lastpost het volgende:
Selectie 2014-2015 zoals het er nu voorstaat gezien de contracten en opties die niet gelicht zijn.
Wissels: Verhoek en Hahn. Aangezien de rest allemaal een aflopend contract heeft. Coolsingel who-hooo!![]()
[ afbeelding ]
Vilhena linksback en Toornstra rechtsback?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Lastpost het volgende:
Selectie 2015-2016 zoals het er nu voorstaat gezien de contracten en opties die niet gelicht zijn.
[ afbeelding ]
Excuus, loop wat achter hehe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit seizoen is 2014/15 he. Te Vrede?
Dat sowieso, maar als je ziet welke contracten er allemaal aflopen en je eigenlijk alleen van JPB en Vilhena hoort over hun contracten krijg je toch het idee dat ze niet heel veel haast hebben om de contracten van de jongens te verlengen die komende zomer gratis de deur uitlopen. En ik betwijfel of gasten als Nelom en Mulder staan te springen om bij te tekenen gezien hun staat van dienst bij ons en als zo'n huurling als Richards of Wilkshire een heel seizoen presteren hebben ze ķf absurde eisen, ķf gaan ze gewoon ergens anders heen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder kan Feyenoord komende transferperiodes gewoon nog een verdediger, linksback en een spits aantrekken hé. Ook gezien het feit dat niet al het transferbudget de afgelopen transferperiode erdoorheen is gejaagd.
We hebben door Immers verloren volgens jou?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Als donderdag en zondag Immers in de basis staat en we verliezen, zie ik het einde (goddank) voor Rutte
Ik mot die struisvogel nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben door Immers verloren volgens jou?
Eerst Te Vrede er maar eens uit, dat zal al een hoop schelen. In een ideale situatie stel je Immers op een later moment ook minder vaak op in de basis.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:21 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik mot die struisvogel niet
Later moment? Direct eruit man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerst Te Vrede er maar eens uit, dat zal al een hoop schelen. In een ideale situatie stel je Immers op een later moment ook minder vaak op in de basis.
Ik weet of jij de competitie überhaupt volgt, maar dan had je wel anders gedacht over Lamprou. Die heeft namelijk al keihard geblunderd in de eerste wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:29 schreef SomebodyReal het volgende:
Ook typisch Feyenoord dat Lamprou alle ballen op één na tegen houdt![]()
Toen hij 2 seizoenen geleden de geblesseerde Mulder verving voor een half jaar kon die nog geen pepernoot vangen
Te Vrede kost ons meer punten, Immers niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Later moment? Direct eruit man.![]()
Die gozer kost ons meer punten dan Mulder dat deed hoor.
Wie moet er in dan volgens jou, o groot trainerstalent?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Later moment? Direct eruit man.![]()
Die gozer kost ons meer punten dan Mulder dat deed hoor.
Daarom zeg ik, typisch Feyenoord. Net zoals die Armentrosje scoort tegen onsquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:31 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik weet of jij de competitie überhaupt volgt, maar dan had je wel anders gedacht over Lamprou. Die heeft namelijk al keihard geblunderd in de eerste wedstrijden.
Daarnaast zag hij er tegen Feijenoord ook heus niet altijd goed uit, alleen had hij hier en daar wat mazzel. Spelen in de Kuip zal hem wel wat extra gemotiveerd hebben. Wel een paar goede reddingen.
Tsja, dat is wel waar van Armenteros ja. Was z'n eerste doelpunt in de Kuip (!)quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:32 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, typisch Feyenoord. Net zoals die Armentrosje scoort tegen ons
4 middenvelders waarbij Vilhena en Toornstra voor de aanvallende impulsen zorgen en mee terug zakken bij balverlies. Clasie en El Ahmadi ondersteunen de verdediging en leveren de ballen in bij die andere 2 en Kongolo naar het centrum ten koste van Mathijssen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:31 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Wie moet er in dan volgens jou, o groot trainerstalent?
Ik heb gelijk Gudde even een mailtje gestuurd, zodat hij je weet te vinden voor de eventueel vrijkomende functie van hoofdtrainer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
4 middenvelders waarbij Vilhena en Toornstra voor de aanvallende impulsen zorgen en mee terug zakken bij balverlies. Clasie en El Ahmadi ondersteunen de verdediging en leveren de ballen in bij die andere 2 en Kongolo naar het centrum ten koste van Mathijssen.
Te Vrede er eveneens uit ten koste van Richards (wanneer ie fit is, nu Manu) en naast hem een snelle beweeglijke speler zetten zoals Boëtius of Bilal. Krijg een stuk meer voetbal in je team, heb je een hoop spelers die verdedigend ook hun mannetje staan maar ook voetballend iets bijdragen en kun je door de 'buitenspeler' in de spits ook makkelijk tijdens de wedstrijd terug gaan naar 4-3-3 waarbij een Vilhena of Toornstra dan dat gat opvult op de ene flank.
Geregeld. Bel jij even met het Maasgebouw?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
4 middenvelders waarbij Vilhena en Toornstra voor de aanvallende impulsen zorgen en mee terug zakken bij balverlies. Clasie en El Ahmadi ondersteunen de verdediging en leveren de ballen in bij die andere 2 en Kongolo naar het centrum ten koste van Mathijssen.
Te Vrede er eveneens uit ten koste van Richards (wanneer ie fit is, nu Manu) en naast hem een snelle beweeglijke speler zetten zoals Boëtius of Bilal. Krijg een stuk meer voetbal in je team, heb je een hoop spelers die verdedigend ook hun mannetje staan maar ook voetballend iets bijdragen en kun je door de 'buitenspeler' in de spits ook makkelijk tijdens de wedstrijd terug gaan naar 4-3-3 waarbij een Vilhena of Toornstra dan dat gat opvult op de ene flank.
Helaas, mijn positie is niet vacant.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik heb gelijk Gudde even een mailtje gestuurd, zodat hij je weet te vinden voor de eventueel vrijkomende functie van hoofdtrainer.
En jijzelf?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:11 schreef Happel het volgende:
Voor degene die naar Sevilla gaan, have fun. De rest, veel plezier met ergeren voor de tv donderdag.
Zware regenbuien in veel delen van Spanje las ik. Maar dat mag de pret niet drukken, veel plezier.quote:
Een mogelijk zwaar verregend veld is in het voordeel van Feyenoord. Dus laat maar komen die regenbuien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zware regenbuien in veel delen van Spanje las ik. Maar dat mag de pret niet drukken, veel plezier.
Goeie ouwe tijden, toch wel kleine troost dat Feyenoord als laatste Nederlandse club een europese hoofdprijs heeft gepakt.quote:
Dat boeit mij nou echt geen reet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijden, toch wel kleine troost dat Feyenoord als laatste Nederlandse club een europese hoofdprijs heeft gepakt.
Van een hoofdprijs is er toch echt maar een, en niet twee. ECII is dus geen hoofdprijs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijden, toch wel kleine troost dat Feyenoord als laatste Nederlandse club een europese hoofdprijs heeft gepakt.
We doen in ieder geval weer mee, eindelijk weer een reeks Europese wedstrijden ongeacht dat we kansloos zijn. Was altijd zo kut dat alle clubs europees spelen en knvb beker en wij al voor beide competities in de eerste maand uitgeschakeld waren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat boeit mij nou echt geen reet.
We doen gewoon weer een seizoen voor saus mee.
Voor Nederlandse clubs is de EL winnen gewoon het hoogst haalbare en dus een absolute hoofdprijs, voor de CL zijn we al jarenlang compleet kansloos. Is ook niet zo gek vergeleken met budget en vermogen van de toppers in de CL.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Van een hoofdprijs is er toch echt maar een, en niet twee. ECII is dus geen hoofdprijs.
De laatste club die een Europese hoofdprijs heeft gewonnen is dus gewoon die andere club.
Blind paardquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom staat Manu eigenlijk zo weinig in de basis?
Hij is wel leuk om iets forceren met zijn kracht, snelheid en onvoorspelbaarheid. Maar hij komt het spel niet ten goede inderdaad.quote:
Zie hem toch echt liever als spits dan Te Vrede, tot Beertje Colargoal fit is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk om iets forceren met zijn kracht, snelheid en onvoorspelbaarheid. Maar hij komt het spel niet ten goede inderdaad.
Nog altijd beter dan Te Vrede.quote:
Ik ook, maar ruimte voor probeersels is er de komende weken niet. Het hele spel moet worden aangepast als je met Manu in de spits speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zie hem toch echt liever als spits dan Te Vrede, tot Beertje Colargoal fit is.
Waarom zou daar het hele spel op aangepast moeten worden als Manu in de spits speelt? Manu is toch uitgerekend een spits die je de diepte in kunt sturen, itt Te Vrede bijvoorbeeld. Met spelers als Clasie, El Ahmadi, Vilhena en Toornstra hebben we juist spelers die uitblinken in het de diepte kunnen insturen van een spits doordat ze een uitstekende steekpass in de benen hebben, overzicht hebben, handelingssnelheid en ruimtes zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ruimte voor probeersels is er de komende weken niet. Het hele spel moet worden aangepast als je met Manu in de spits speelt.
Ja, van wachten op balverlies naar aansluiten of wachten op loopactie waarna je hem diep kunt sturen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ruimte voor probeersels is er de komende weken niet. Het hele spel moet worden aangepast als je met Manu in de spits speelt.
Ik zeg niet dat de kwaliteiten er niet zijn. Maar het spel is nu gericht op een statische spits die voorzetten kan inkoppen. Een overgang naar een beweeglijke spits die je diepte in stuurt werkt niet altijd van de ene op de andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou daar het hele spel op aangepast moeten worden als Manu in de spits speelt? Manu is toch uitgerekend een spits die je de diepte in kunt sturen, itt Te Vrede bijvoorbeeld. Met spelers als Clasie, El Ahmadi, Vilhena en Toornstra hebben we juist spelers die uitblinken in het de diepte kunnen insturen van een spits doordat ze een uitstekende steekpass in de benen hebben, overzicht hebben, handelingssnelheid en ruimtes zien.
Het spel wat we nu hanteren loopt lekker idd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik zeg niet dat de kwaliteiten er niet zijn. Maar het spel is nu gericht op een statische spits die voorzetten kan inkoppen. Een overgang naar een beweeglijke spits die je diepte in stuurt werkt niet altijd van de ene op de andere wedstrijd.
Daar wordt in ieder geval op getraind, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het spel wat we nu hanteren loopt lekker idd.
Maar dat ben ik ook, geen reden om dus met Manu te spelen. Manu viel afgelopen zaterdag ook dramatisch in, bracht zo mogelijk nog minder dan JPBquote:
Goh, dat is onverwacht zegquote:Klassieker 'onbepaalde tijd' zonder uitpubliek
’Tijd nog niet rijp voor beëindigen van regeling’
Aanhangers van Feyenoord en Ajax zoeken de confrontatie tijdens een wedstrijd in De Kuip in 2006.
Š ROBERT VOS.
De klassieker tussen Feyenoord en Ajax wordt voor 'onbepaalde tijd' zonder uitpubliek gespeeld. Dat hebben de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam vandaag besloten.
Na de vernielingen in De Kuip bij de bekerfinale besloot Ajax eenzijdig de komende drie seizoenen geen supporters mee te nemen naar Rotterdam. Omgekeerd mag de aanhang van Feyenoord ook niet naar de Arena, zo is gisteren na overleg met de clubs, de KNVB en de supportersverenigingen afgesproken.
'Het verbod op uit-publiek kan korter of langer dan drie jaar duren, maar in ieder geval geldt het dit seizoen,' stelt een woordvoerder. In 2009 besloten de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam na rellen en spreekkoren vijf jaar geen uitsupporters toe te laten bij de klassieker. Het leek erop dat dit verbod dit seizoen versneld zou worden opgeheven.
De Rotterdamse en Amsterdamse burgemeesters Ahmed Aboutaleb van en Eberhard van der Laan vroegen de supportersverenigingen om met hulp van professionele mediation een plan te maken, zodat de wedstrijd tussen de aartsrivalen zonder ongeregeldheden zou verlopen. De bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle, waarbij de supporters van de Amsterdamse club voor tienduizenden euro's vernielden, zette echter een streep door de rekening. 'De betrokken partijen zijn gezamenlijk van mening dat de tijd nog niet rijp is voor het beëindigen van de regeling van vijf jaar,' aldus een verklaring.
De wens blijft dat de klassieker weer met uit-publiek gespeeld kan worden, maar onduidelijk is wanneer. De komende tijd wordt gekeken wat er moet gebeuren om dit mogelijk te maken. Een datum voor een nieuw overleg is niet geprikt. Komende zondag staat de klassieker op het programma in De Kuip. Op zondag 25 januari 2015 treedt Feyenoord aan in de Arena.
Bij beide wedstrijden blijft het uit-vak dus leeg. Eerder dit jaar troffen beide clubs elkaar in de kwartfinale van het bekertoernooi in de Arena. Ook toen mocht de Feyenoord-supporters hier niet bij aanwezig zijn. Mochten Feyenoord en Ajax elkaar dit jaar in het bekertoernooi treffen, dan geldt ook dan het verbod op fans van de bezoekende club.
Dan ben je die grote kans die hij voor zichzelf creeerde snel vergetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook, geen reden om dus met Manu te spelen. Manu viel afgelopen zaterdag ook dramatisch in, bracht zo mogelijk nog minder dan JPB
Dat deed JPB in de 1e helft ook, of ben je dat ook al vergeten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan ben je die grote kans die hij voor zichzelf creeerde snel vergeten
In minder speelminuten ging er van Manu een stuk meer dreiging uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat deed JPB in de 1e helft ook, of ben je dat ook al vergeten?
Manu kwam er direct na rust in voor JPB, dus evenveel spelminutenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In minder speelminuten ging er van Manu een stuk meer dreiging uit.
Maar t is toch meer dan duidelijk dat het niet gaat met te Vrede en Immers bij elkaar. Dan ben je afhankelijk van voorzetten van de zijkant omdat die 2 0,0 aan kansen zelf creëren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Daar wordt in ieder geval op getraind, mag ik hopen.
Het lijkt me dat Immers er sowieso uit gaat nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar t is toch meer dan duidelijk dat het niet gaat met te Vrede en Immers bij elkaar. Dan ben je afhankelijk van voorzetten van de zijkant omdat die 2 0,0 aan kansen zelf creëren.
- Schaken heeft heeft hooguit 1 keer in de 10 wedstrijden een wedstrijd waarin hij een paar goede voorzetten weet te geven.
- Bij Boetius belandt op dit moment 90% van zijn voorzetten op de tribune.
- Kongolo komt weinig mee naar voren.
- Wilkshere is de enige die af en toe een redelijke voorzet weet te geven
Dat is toch veel te weinig om op te gokken?
Als Rutte nu weer met Immers en te Vrede begint maakt hij zichzelf echt belachelijk.
Het is voor drie jaar, maar het kan ook korter zijn. Of langer. In elk geval voor dit seizoen. Wtf is dit voor prietpraat?quote:
Lijkt me ook wel ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Immers er sowieso uit gaat nu.
Zou andersom ook geweest zijn. Burgermeesters hebben keihard lopen juichen toen die paar fakkels op het veld werden gegooid, weer een reden tot een verbod.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lelijk dat ze Feyenoord straffen voor iets wat de Joden hebben gedaan.
Immers staat volgens mij ook gewoon in de basis als we Özil, Xabi Alonso, Kroos, Modric, James en Busquets zouden hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij 4-4-2 gaat spelen en dat Immers gewoon in de basis staat.
Ik hoop dat we 4-4-2 gaan spelen. Dan maken we tenminste nog een kans.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
What else is new ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lelijk dat ze Feyenoord straffen voor iets wat de Joden hebben gedaan.
Dit roep ik 3 jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Henrys het volgende:
Waarom laat hij Achahabar niet een helft spelen? Laat altijd wel wat leuks zien als hij speelt
442 is zelfmoord met de huidige selectie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop dat we 4-4-2 gaan spelen. Dan maken we tenminste nog een kans.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
442 is zelfmoord met de huidige selectie.
?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
442 is zelfmoord met de huidige selectie.
Wie wil je op de vleugels?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
?
Meer mensen op het middenveld kan nooit kwaad.
Ik denk dat wij niet de middenvelders hebben om 4-4-2 te spelen. Wij hebben geen linker of rechter middenvelder. Al onze middenvelders zijn spelers die het best renderen 'centraal' op het middenveld.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
?
Meer mensen op het middenveld kan nooit kwaad.
442 heeft helemaal geen vleugels. Als je de linker en rechtermiddenvelder bedoelt, dan zouden dat Toornstra en Vilhena kunnen zijn. Als je toch geen voorzetten geeft kunnen deze spelers in balbezit naar binnen komen en passjes geven op de spitsen.quote:
Middenveld in een ruit? Clasie meer defensief, centraal duo van Vilhena en El Ahmadi, en Toornstra achter de twee spitsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet de middenvelders hebben om 4-4-2 te spelen. Wij hebben geen linker of rechter middenvelder. Al onze middenvelders zijn spelers die het best renderen 'centraal' op het middenveld.
Echt niet, de clubliefde van Kazim is echtquote:Op woensdag 17 september 2014 08:20 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)dere-steden-nie.html
We hebben weer een demagoog binnen hoor
Nog 1 keer een omhaal KaZIM !!!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:20 schreef Caland het volgende:
Hij zei dat hij niet wedstrijdfit was.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:04 schreef Henrys het volgende:
Maar ik vraag me af of hij nou echt geen condititie heeft of dat het bij Willem 2 gewoon de adrenaline van zijn debuut was
Hij blijft in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:58 schreef Sejt het volgende:
De technische staf gaat er alles aan doen om Lex wedstrijdklaar te maken natuurlijk. En als hij een helft kan spelen, wordt hij natuurlijk gewoon opgesteld.
*zucht*
Het is Immers, niet Te Vrede.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers paar potjes even niet meespelen? Bestaat er dan toch een god? Want nu kunnen we eindelijk zien waar ze toe in staat zijn zonder stoorzender in de punt.
?quote:
Had punt van middenveld moeten neerkladderen. Al mag Te Vrede wel gezellig samen met Immers gaan banken van mij hoor.quote:
Immers en Te Vrede zijn net zo grote issues.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
?
Te Vrede is nog te slecht voor een G elftal. Als je denkt dat Immers het grootste probleem in de basis is, ben je niet goed wijs.
Think again. Het zogenaamde druk zetten van Immers zorgt ervoor dat je middenveld uiteen getrokken wordt. Te Vrede mag wat mij betreft gewoon voorin stil staan, als hij maar positie kiest bij de goal. Tegen een Sevilla heb je een compact middenveld nodig die goed gepositioneerd staat. Iets wat Immers niet kan.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
?
Te Vrede is nog te slecht voor een G elftal. Als je denkt dat Immers het grootste probleem in de basis is, ben je niet goed wijs.
Dit helemaal, heb dit echt zo vaak herhaald.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Think again. Het zogenaamde druk zetten van Immers zorgt ervoor dat je middenveld uiteen getrokken wordt. Te Vrede mag wat mij betreft gewoon voorin stil staan, als hij maar positie kiest bij de goal. Tegen een Sevilla heb je een compact middenveld nodig die goed gepositioneerd staat. Iets wat Immers niet kan.
Jij denkt dat dat niet zo is afgesproken?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Think again. Het zogenaamde druk zetten van Immers zorgt ervoor dat je middenveld uiteen getrokken wordt. Te Vrede mag wat mij betreft gewoon voorin stil staan, als hij maar positie kiest bij de goal. Tegen een Sevilla heb je een compact middenveld nodig die goed gepositioneerd staat. Iets wat Immers niet kan.
Hij komt elke keer maar terug om meer schade aan te richtenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:39 schreef Typisch het volgende:
Effe puntje pakken bij Sevilla en winnen van Ajax en Lexie is zijn plek wel kwijt gok ik.
Die gozer kan er zelf weinig aan doen, het is geen Bruins (sorry voor het verboden woord) die er met de pet naar gooit. Maar het is gewoon klaar, 2 jaar zeer nuttig geweest maar nu hebben we weer echte middenvelders.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij komt elke keer maar terug om meer schade aan te richten
Het is helemaal geen slechte jongen en hij heeft de juiste mentaliteit maar hij kan er gewoon niks van en hij kan natuurlijk moeilijk zelf zeggen dat hij niet wil spelen.
Misschien is het wat voor PEC Zwolle.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij komt elke keer maar terug om meer schade aan te richten
Het is helemaal geen slechte jongen en hij heeft de juiste mentaliteit maar hij kan er gewoon niks van en hij kan natuurlijk moeilijk zelf zeggen dat hij niet wil spelen.
Maakt hij gelijk zo'n goal tegen Feyenoord als de geschiedenis zich weer herhaaltquote:Op woensdag 17 september 2014 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor PEC Zwolle.
Nogal:quote:Op woensdag 17 september 2014 10:47 schreef Henrys het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oetballer-maken.html
Spelers lopen wel met Rutten weg
quote:Fred Rutten is zeer complimenteus over aanvaller Elvis Manu. De speler die Feyenoord de Europa League inschoot, heeft alles in zich om de top te bereiken, meent de oefenmeester in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
‘Hij heeft alles wat je nodig hebt om in de top te kunnen spelen’, begint de trainer. ‘Elvis is snel, sterk, kan scoren, maar hij moet wel werken aan verschillende onderdelen van zijn spel. Daarmee zijn we aan de slag gegaan. Ik vind wel dat Elvis zich niet moet laten afleiden. Je kunt aan hem zien als hij teleurgesteld is als hij een keer niet speelt. Maar waarom? Als hij zich blijft ontwikkelen, krijgt hij genoeg kansen. Ik zit hem op de huid, voor teleurstelling is geen plaats.’
Dwight Lodeweges mocht bij Cambuur een half jaar lang gebruik maken van Manu. ‘En meteen was hij van grote waarde’, kijkt de huidige trainer van SC Heerenveen terug. ‘Voordat hij kwam zaten we zonder scorend vermogen. Michiel Hemmen was niet fit, Ogbeche was er niet bij. Elvis bracht brutaliteit, kracht, snelheid en doelgerichtheid die we nodig hadden, Hij scoorde soms op de meest vreemde manieren, maar begon daarna ook goed te voetballen.’
Misschien rondt ie een individuele cardio training af ofzo...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef Cara het volgende:
Ik snap het niet helemaal, als Kazim in Nederland blijft vanwege de schorsing, waarom deed hij dan niet mee bij Jong Feyenoord? Was hij zo erg kapot van die 30 minuten invallen?
Hahahahahahahahhahaa dit is het meest lachwekkende wat ik ooit heb gelezenquote:Op woensdag 17 september 2014 08:20 schreef Caland het volgende:
Jij hebt geen spiegel in huis?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hahahahahahahahhahaa dit is het meest lachwekkende wat ik ooit heb gelezen
Je bent zelf een dikke swag.quote:
quote:'Mathijsen lijkt slachtoffer te worden van prestatie tegen Willem II'
Joris Mathijsen lijkt te moeten vrezen voor zijn basisplaats bij Feyenoord. Na de blamage tegen Willem II is het voor Fred Rutten duidelijk en gaat hij ingrijpen in het basiselftal.
Journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International meldt dat vandaag. 'De kans bestaat dat een basisplaats voor Toornstra ten koste zal gaan van Lex Immers, die keihard werkt, maar een aanspeelpunt (Graziano Pellč) mist en nota bene deze zomer zijn contract verlengde en daarmee interesse uit Engeland en Duitsland negeerde', aldus Krabbendam.
Mathijsen lijkt als verdediger zijn krediet te hebben verspeeld. 'Al tijdens de rust van het duel met de Tilburgers was de trainer ontploft. Hij wisselde de falende Joris Mathijsen, wiens tegenstander en ex-ploeggenoot Samuel Armenteros scoorde en een assist gaf. Ook Mathijsen moet vrezen, al heeft de trainer achterin niet veel opties, nu Terence Kongolo ook al worstelt met zijn vorm.'
"Niemand is sterker als wij"quote:
Mag tie wel eerst een bal leren aannemen.quote:
quote:Elvis Manu stond vorig seizoen tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en Cambuur voor een dilemma.
Als huurling van de Friezen kreeg hij een dot van een kans om 'zijn' Feyenoord pijn te doen, maar hij kon de trekker niet overhalen.
"Feyenoord-uit. Rare wedstrijd als je speler bent van Feyenoord en je in De Kuip tegen je eigen club moet spelen", zegt Manu, inmiddels eerste elftal-speler van de Rotterdammers, in Voetbal International. "De laatste wedstrijd van vorig seizoen moesten we met Cambuur naar De Kuip. Ik had er wel zin in, maar ineens kreeg ik een grote kans. Iets in me haperde, niet bewust, maar daarna dacht ik wel na. Moest ik, speler van Feyenoord, tegen mijn eigen club scoren?"
"De kans bestond dat ze zich dan niet zouden plaatsen voor de voorronden van de Champions League. Dát wilde ik niet op mijn geweten hebben, al wilde ik ook Cambuur niet tekort doen. Ik zat met mijn gedachten overal en nergens, behalve bij de wedstrijd. De trainer kon niet anders dan me wisselen. Voelde als een bevrijding, zeker toen ik vervolgens langs de lijn naar de tunnel liep en de mensen mijn naam scandeerden. Voor iedereen was dit het beste", aldus Manu.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mathijsen en Immers dus ook al niet. Kan nog wat worden donderdag. Ben wel benieuwd welke 'snelle aanvallers' dan spelen. Manu en Schaken Bassie?quote:Rutten grijpt in en gooit systeem om
Fred Rutten lijkt van plan om de bijzonder matige start van het seizoen aan te grijpen voor een wisseling van het systeem.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft het er alle schijn van dat Feyenoord donderdag tegen Sevilla met vier middenvelders voor de dag komt.
De kans is groot dat Rutten voor het duel met de winnaar van de Europa League voor een behoudende speelwijze kiest, met op het versterkte middenveld in ieder geval Jordy Clasie, Karim El Ahmadi en Jens Toornstra. De strijd om de overgebleven positie gaat tussen Lex Immers en Tonny Vilhena.
Voor dat vierkoppige middenveld zou Rutten twee snelle aanvallers willen posteren, zodat Feyenoord in Sevilla snel kan uitbreken. Het is nog niet duidelijk of de oefenmeester overweegt om bijvoorbeeld ook tegen ajax en in de wedstrijden daarna op deze manier voor de dag te komen.
Khalid Boulahrouz en Colin Kazim-Richards ontbreken donderdagavond in Spanje. Boulahrouz is nog herstellende van een knieblessure, terwijl Kazim-Richards zijn laatste wedstrijd schorsing uit zit.
Vermoedelijke opstelling * van ace_eleven: 442 met een kommetje op het middenveldquote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
Mathijsen en Immers dus ook al niet. Kan nog wat worden donderdag. Ben wel benieuwd welke 'snelle aanvallers' dan spelen. Manu en Schaken Bassie?
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling * van ace_eleven: 442 met een kommetje op het middenveld
Vermeer;
Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom;
Toornstra, Clasie El Ahmadi, Vilhena;
Schaken, Manu;
Sevilla, here we come
Tegen een iets zwakkere tegenstander zou k 4-3-3 spelen; Vilhena en Schaken slachtofferen en Boetius en Bilal op de flanken zetten (al zijn die momenteel ook hopeloos uit vorm).quote:
Ja over Boetius ben ik het wel eens ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tegen een iets zwakkere tegenstander zou k 4-3-3 spelen; Vilhena en Schaken slachtofferen en Boetius en Bilal op de flanken zetten (al zijn die momenteel ook hopeloos uit vorm).
Zodra Kazim fit en speelgerechtigd is zou ik denk ik voorlopig Bilal - Kazim - Manu opstellen, Boetius vecht zich wel weer terug in de basis, maar laat momenteel gewoon echt te weinig zien
Ik vond Vilhena de eerste paar potjes dit seizoen best wel ok spelen. Was bij veel aanvallen betrokken, weinig balverlies en kwam bij redelijk wat duels winnend uit het gevecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Vasion het volgende:
Ja over Boetius ben ik het wel eens ja.
Maar Feyenoord zou dan ook consequent moeten zijn en Vilhena er om die reden uit moeten halen.
Die gast mag een heel seizoen uit vorm zijn en fouten maken, maar als Boet een paar wedstrijden minder speelt meteen kritiek en meteen op de bank.
Op Boëtius zijn plek hebben we nu iemand lopen die wél regelmatig wat laat zien. Bij Vilhena als linskbenige middenvelder is dat toch niet echt het geval op dit moment.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja over Boetius ben ik het wel eens ja.
Maar Feyenoord zou dan ook consequent moeten zijn en Vilhena er om die reden uit moeten halen.
Die gast mag een heel seizoen uit vorm zijn en fouten maken, maar als Boet een paar wedstrijden minder speelt meteen kritiek en meteen op de bank.
Teamspirit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hebben de mannen het gezellig!
Lekker boeiend, alsof jij non stop gezellig met je collegas zou zitten te kletsen en klaverjassen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:KNVB pakt Wesley Verhoek aan na gemene trap
Een schorsing van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Die heeft Wesley Verhoek zojuist te horen gekregen.
De aanvaller van Feyenoord werd maandagavond uit het veld gestuurd in de uitwedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong NAC Breda. Hij schopte tegenstander Gill Swerts letterlijk uit de wedstrijd, met een trap op kniehoogte.
De schorsing geldt zowel voor het eerste elftal als de beloften, waarbij het aantal wedstrijden wordt afgewogen op die van het eerste elftal. Verhoek is daarom niet inzetbaar tegen Ajax alsmede de twee duels met Go Ahead Eagles. Zowel in de beker als de competitie ontmoeten de twee clubs elkaar in Deventer.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, alsof jij non stop gezellig met je collegas zou zitten te kletsen en klaverjassen.
Deze meneer heeft wmb een groter attitudeprobleem, hoop dat ze hem flink kunnen beboeten om nog iets te besparen op dat veel te hogen salaris voor die teringjosti:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Cara het volgende:
gezellig chillen met de boys
[ afbeelding ]
Dat vind ik altijd zo'n onzin om op af te geven. Wat moeten ze dan doen, enthousiast op en neer springen omdat ze de vliegtuigreis hebben overleefd en morgen mogen voetballen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Hand in hand. Zakje krentenbollen mee. Rutten met een felgekleurd petje op zodat ze hem altijd terug kunnen vindenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin om op af te geven. Wat moeten ze dan doen, enthousiast op en neer springen omdat ze de vliegtuigreis hebben overleefd en morgen mogen voetballen?
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Hand in hand. Zakje krentenbollen mee. Rutten met een felgekleurd petje op zodat ze hem altijd terug kunnen vinden
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:49 schreef TheTerminatorje het volgende:
LEX IMMERS IS GEBLESSEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEAHHHHH
Het lek is boven.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:49 schreef TheTerminatorje het volgende:
LEX IMMERS IS GEBLESSEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEAHHHHH
quote:Ronald Koeman vindt het jammer dat Feyenoord dramatisch aan het seizoen is begonnen. De coach was drie jaar lang trainer in De Kuip. 'We hebben in die tijd toch aan iets gebouwd', vertelt de oefenmeester van Southampton in Voetbal International.
'Met als resultaat dat clubs weer met knikkende knieën naar De Kuip kwamen. Dat is nu even weg', weet hij. Koeman volgt de club nog op de voet. 'Zeker. We hebben hier een stuk of zes van die Skysports-zenders en die laten ook Nederlands voetbal zien. Als wij zaterdag spelen, kan ik een dag later alles zien.'
Koeman vertrok deze zomer en met hem vele spelers. 'Het is voor Feyenoord moeilijk vergelijkbare vervangers te halen, dus het is niet reëel te eisen dat de ploeg er direct weer staat. De staf die er nu zit, heeft tijd nodig en behoort die ook te krijgen. Ik hoop dat het snel goed komt met Feyenoord. Ik gun die club namelijk alles.'
lekker feunen of niet broederquote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Cara het volgende:
gezellig chillen met de boys
[ afbeelding ]
Haha gewoon verstoppen onder de stoelen toch en al die ouders zo verbaasd kijken van huh waar zijn ze nou hahahahaquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin om op af te geven. Wat moeten ze dan doen, enthousiast op en neer springen omdat ze de vliegtuigreis hebben overleefd en morgen mogen voetballen?
Wie dan? Manu, Schaken, JPB en Bilal zijn allemaal dramatisch in vorm momenteel, we hebben 0 fatsoenlijke buitenspelers op dit momentquote:Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op Boëtius zijn plek hebben we nu iemand lopen die wél regelmatig wat laat zien. Bij Vilhena als linskbenige middenvelder is dat toch niet echt het geval op dit moment.
ik denk dat Manu en Schaken het best in vorm zijn, waarbij ik Manu wel vaak gevaarlijk vind, er ontstaat vaak iets wat op een kans lijkt als hij aan de bal komtquote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie dan? Manu, Schaken, JPB en Bilal zijn allemaal dramatisch in vorm momenteel, we hebben 0 fatsoenlijke buitenspelers op dit moment
Manu doet het toch wel het beste imo.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie dan? Manu, Schaken, JPB en Bilal zijn allemaal dramatisch in vorm momenteel, we hebben 0 fatsoenlijke buitenspelers op dit moment
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik denk dat Manu en Schaken het best in vorm zijn, waarbij ik Manu wel vaak gevaarlijk vind, er ontstaat vaak iets wat op een kans lijkt als hij aan de bal komt
Ik vond Manu afgelopen zaterdag ook heel hard door de mand vallen en ik blijf van mening dat het een blind paard is met weinig overzicht. Ik ben hem dankbaar voor die goal tegen Luhansk hoor, maar op dat moment na heeft hij toch niet veel laten zienquote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Manu doet het toch wel het beste imo.
ik zou even een handtekening scoren daarquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En met straks bedoel je morgen?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef Dekatria het volgende:
Lexie dus niet erbij. Ben benieuwd straks.
Goaltje in de voorrondes vergeten? Is meer dan Schaken, Bilal en Boëtius bij elkaar hebben laten zien imo.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Ik vond Manu afgelopen zaterdag ook heel hard door de mand vallen en ik blijf van mening dat het een blind paard is met weinig overzicht. Ik ben hem dankbaar voor die goal tegen Luhansk hoor, maar op dat moment na heeft hij toch niet veel laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |