Vind je praten in bed als je niet kan slapen leuk of wil je dat je bedpartner niets zegt?quote:Op maandag 15 september 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, 30-45 minuten is bij mij niet vreemd, tenzij ik echt moe ben, dan gaat het sneller. En dat kan (gelukkig) ook zonder seks.
Nee, ontbijt.quote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks?
Ik ben heerlijk aan het fappen nuquote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks?
Verse croissantjes met jam.quote:
Soms komen er wel eens leuke gesprekken voor je gaat slapen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Vind je praten in bed als je niet kan slapen leuk of wil je dat je bedpartner niets zegt?
*zet een plus of minpuntje op 'Ooit ga ik yats daten' lijstje"
Ik wacht nog steeds tot je die komt brengenquote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Verse croissantjes met jam.
Gebracht.
Nee Thijs, voor jou ligt er geen lijstje klaar, sorry lieverdquote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms komen er wel eens leuke gesprekken voor je gaat slapen.
Ik kan een gesprek op zo'n moment wel op prijs stellen. Of een knuffel natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Vind je praten in bed als je niet kan slapen leuk of wil je dat je bedpartner niets zegt?
Waarom? Ze worden mij gebracht.quote:Op maandag 15 september 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot je die komt brengen
Zijn jouw date eisen zo laag?quote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ok dat is een +1 danquote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan een gesprek op zo'n moment wel op prijs stellen. Of een knuffel natuurlijk
Sorry, geen tijd voor gehad vandaag.quote:
Noem me dan ook geen lieverdquote:Op maandag 15 september 2014 23:46 schreef Vivie het volgende:
[..]
Nee Thijs, voor jou ligt er geen lijstje klaar, sorry lieverd
quote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ok dat is een +1 dan
*plakt stikkertje* Dit wordt nog even doorsparen
Dat is niet mijn probleem.quote:
Een online spaarkaart...die ik naar wens kan vergroten , hehehequote:Op maandag 15 september 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]Even ter informatie, hebben we het over een spaarkaart zoals die van Douwe Egberts of een spaarkaart zoals de koopzegels bij de Albert Heijn?
Helaas voor jou ben ik momenteel hard to get, dus je zal toch je eisen wat omhoog moeten schroevenquote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik laat niet ZO makkelijk in mijn kaarten kijken
Maar niet verkleinen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef Vivie het volgende:
[..]
Een online spaarkaart...die ik naar wens kan vergroten , hehehe
Hey, jij deet hier helemaal niet aan mee Faxie....ga maar even bij iemand anders polshoogte nemenquote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik momenteel hard to get, dus je zal toch je eisen wat omhoog moeten schroeven
Jaaa jaaa. Sta jij eigenlijk al op de lijst?quote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef Vivie het volgende:
[..]
Ik laat niet ZO makkelijk in mijn kaarten kijken
quote:
Sorry Roy, maar ik ben niet voorbestemd voor die taak.quote:
Niet echt wat je noemt double the fun dus.quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké eentje snel uit mijn mouw dan voordat de dag om is.
In mensen komt de medische aandoening diphallia voor, bij ongeveer 1 op de 5 miljoen mensen.
Deze mannen met 2 piemels (die soms, maar niet altijd, beiden functioneel zijn) hebben daarbij meestal nog andere kleine aandoeningen die er voor zorgen dat ze eerder doodgaan.
Deet? Ouch... Die doet serieus pijn...quote:Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hey, jij deet hier helemaal niet aan mee Faxie....ga maar even bij iemand anders polshoogte nemen
Menselijke mannen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké eentje snel uit mijn mouw dan voordat de dag om is.
In mensen komt de medische aandoening diphallia voor, bij ongeveer 1 op de 5 miljoen mensen.
Deze mannen met 2 piemels (die soms, maar niet altijd, beiden functioneel zijn) hebben daarbij meestal nog andere kleine aandoeningen die er voor zorgen dat ze eerder doodgaan.
Bah, een spelfout. Nu knap ik af op je hoorquote:Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef Vivie het volgende:
[..]
Hey, jij deet hier helemaal niet aan mee Faxie....ga maar even bij iemand anders polshoogte nemen
You can't predict your destiny my young padawan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Roy, maar ik ben niet voorbestemd voor die taak.
Er zijn gevallen bekend van wel.quote:Op maandag 15 september 2014 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt wat je noemt double the fun dus.
Ja. Mensen.quote:
Maar om lingo te hebben hoef je maar vijf opeenvolgende punten te hebben. Dat kan dus vrij snel gaanquote:Op maandag 15 september 2014 23:53 schreef Vivie het volgende:
[..]
*Lingo stem* Die functie staat niet op de kaart
Ok, bedankt weer voor dit educatieve momentjequote:Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van wel.
[..]
Ja. Mensen.
Weinig te lurken, iedereen is heerlijk stilquote:Op maandag 15 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs muziekje opgezet heeft en even meelurkt nu
Zal ik dan hetzelfde doen zonder muziek?quote:Op maandag 15 september 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
* El_Thijs muziekje opgezet heeft en even meelurkt nu
Oh dus ik ben een niemand?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees net de nieuwe F1 regels, echt te bizar voor woorden.
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29213997
Oh en ik weet dat het niemand wat boeit, maar moest het wel even kwijt.
Zucht... Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om deze sport zo te verpesten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Die meuk die ze niet meer mogen vertellen... daar staan toch best wel dingen op die van belang zijn. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en ik weet dat het niemand wat boeit, maar moest het wel even kwijt.
Ja, dat is precies wat er mis mee is. Echt bizar!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die meuk die ze niet meer mogen vertellen... daar staan toch best wel dingen op die van belang zijn. Of zie ik dat nu verkeerd?
Mag best uiteraardquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal ik dan hetzelfde doen zonder muziek?
jij was op date.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh ja, sorry.
Waarom zei je dat gisteren niet tegen mij dan?
Lees het nu pas. Blegh!
Hier kan ik me nog wel wat bij voorstellen:quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er mis mee is. Echt bizar!
E-meeuwen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
Nu afwachten met wat voor dingen de teams gaan komen om het te omzeilen.
Misschien hele snelle postduiven
Geen radio maar smsjes op een schermpje onder het stuur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
Nu afwachten met wat voor dingen de teams gaan komen om het te omzeilen.
Misschien hele snelle postduiven
Ja ze gaan er vast wel iets op vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen radio maar smsjes op een schermpje onder het stuur.
Of in code op de borden langs het rechte stuk.
Zal vast wel iets op worden gevonden.
Nog meer knopjes en info op het stuur, ik vind het nu al knap dat ze het kunnen bedienen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen radio maar smsjes op een schermpje onder het stuur.
Ervaring rijker en een illusie armer?quote:
Nee, alleen het 1equote:Op dinsdag 16 september 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring rijker en een illusie armer?
Ah een heerlijke kakhiel.quote:
Ik kan zo lachen om deze kuthumor.quote:
Ah, illusies...quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring rijker en een illusie armer?
quote:
Jij niet alleen, heerlijk deze humor.quote:
Jij was vroeger ook fan van André van Duin? Die maakte dezelfde grappenquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook fan van André van Duin? Die maakte dezelfde grappen
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in Heppie wel je perfecte match, niet?
Ken de Engelse variantquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond deze altijd wel heel erg grappig
[ afbeelding ]
Hier kun je ook alleen maar op zeggen: godsamme...quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond deze altijd wel heel erg grappig
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.Beetje van voor mijn tijd, maar ik vond het wel geweldig.
Hij heeft ook zulke kuthumor.quote:
En ze zijn beide gingers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook zulke kuthumor.
Hij schiet al in de lach als je "kanker" zegt
Ik blijf de benaming steekmug maar verwarrend vinden. Bijtmug zou beter passen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgens mij ben ik net weer gebeten door een mug
Je wordt toch gestoken door dat kutbeest?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf de benaming steekmug maar verwarrend vinden. Bijtmug zou beter passen.
Ik niet hoor.quote:
Zo kan je het ook bekijken. Zou hem toch maar platslaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, zouden ze maar steken, dan was het daarmee gewoon klaar, maar dan ook nog wat bloed meenemen is dan gewoon weer onbeleefd. Rotbeesten.
Nja wel altijd wel weer een fijn compliment dan ik lekker ben(glas halfvol versie)
En bekijk het positief, je zorgt er wel voor dat er nieuw leven ontstaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, zouden ze maar steken, dan was het daarmee gewoon klaar, maar dan ook nog wat bloed meenemen is dan gewoon weer onbeleefd. Rotbeesten.
Nja wel altijd wel weer een fijn compliment dan ik lekker ben(glas halfvol versie)
Dat zou je denken, maar ze blijken toch echt te bijten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je wordt toch gestoken door dat kutbeest?
Ohwja, platslaan dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
En bekijk het positief, je zorgt er wel voor dat er nieuw leven ontstaat.
Nooit geweten. Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ze blijken toch echt te bijten.
Dat zei ik net!quote:
Dat is ook een optie, zo voorkom je dat er een paar honderd nieuwe bloeddorstige monsters geboren worden.quote:
Ja, ik bevestig toch je suggestie net!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit geweten. Weer wat geleerd!
[..]
Dat zei ik net!
Oh, dan is het goed!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik bevestig toch je suggestie net!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand nog een romantisch diner in de planning staan?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-van-koken-keeshond
Nog een feitje dan, het zijn ook alleen de vrouwtjes muggen die bloedzuigen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit geweten. Weer wat geleerd!
Dat wist ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog een feitje dan, het zijn ook alleen de vrouwtjes muggen die bloedzuigen.
(Het zal ook eens niet zo zijn)
Ah, maar dat wist ik dan weer wel. Doen ze volgens mij om de jongen te voeden of iets in die geest.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannetjes zijn pussy en drinken alleen nectar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Slimme chickies? Bloeddorstige monsters zijn het.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, maar dat wist ik dan weer wel. Doen ze volgens mij om de jongen te voeden of iets in die geest.
Nee mannetjes zijn gewoon vredelievend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannetjes zijn pussy en drinken alleen nectar.
Wat wilde het ook alweer zeggen als ze je niet lusten? Er kunnen er bij mij vijf in de kamer zitten en nog word ik niet gepakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Als ze eenmaal eitjes hebben gelegd kijken ze er niet meer naar om.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, maar dat wist ik dan weer wel. Doen ze volgens mij om de jongen te voeden of iets in die geest.
Nou ja ze hebben het nodig om überhaupt de eitjes te leggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Als ze eenmaal eitjes hebben gelegd kijken ze er niet meer naar om.
Ja, dat is wat anders. Hij had het over jongen voeden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben het nodig om überhaupt de eitjes te leggen.
Misschien ben je te macho en durven ze het niet aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat wilde het ook alweer zeggen als ze je niet lusten? Er kunnen er bij mij vijf in de kamer zitten en nog word ik niet gepakt.
Kutwijven ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Als ze eenmaal eitjes hebben gelegd kijken ze er niet meer naar om.
De mannetjes ook niet hoor.quote:
Zoet en zout bloed, maar dat is een fabeltje dacht ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat wilde het ook alweer zeggen als ze je niet lusten? Er kunnen er bij mij vijf in de kamer zitten en nog word ik niet gepakt.
Ja ok, dat doen ze al zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders. Hij had het over jongen voeden.
Die prikken niet dus derhalve niks mee te makenquote:
Ja, heeft alleen met geur te maken. En welke mug.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoet en zout bloed, maar dat is een fabeltje dacht ik.
Omdat je vroeger hebt opgelet bij biologie misschien? Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heeft alleen met geur te maken. En welke mug.
Want de Europese mug vind andere geuren/personen lekkerder dan de Afrikaanse (waarom weet ik dit?!)
Ik begon te denken: dat kan een aardige uitleg zijn...quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien ben je te macho en durven ze het niet aan.
...en dan zeg je ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heeft alleen met geur te maken. En welke mug.
Want de Europese mug vind andere geuren/personen lekkerder dan de Afrikaanse (waarom weet ik dit?!)
Misschien kende ze alleen de bijnaam 'hooiwagen'quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
Laatst had iemand een langpootmug gevangen en zat steeds te zoeken naar hoe het beest heette. Als in: "Dat is zo'n ... ehm ... hoe heet dat ook alweer?" etc. En ik heb wel tien keer gezegd dat het een langpootmug was, maar ze bleef maar ''zoeken". Zo irritant vind ik dat.
Een spekvreterquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
Laatst had iemand een langpootmug gevangen en zat steeds te zoeken naar hoe het beest heette. Als in: "Dat is zo'n ... ehm ... hoe heet dat ook alweer?" etc. En ik heb wel tien keer gezegd dat het een langpootmug was, maar ze bleef maar ''zoeken". Zo irritant vind ik dat.
Sorry, het zal vast in jouw geval wel de 1e optie zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begon te denken: dat kan een aardige uitleg zijn...
[..]
...en dan zeg je dit
Maar een hooiwagen is een spin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kende ze alleen de bijnaam 'hooiwagen'
Slaat ook nergens op neequote:Op dinsdag 16 september 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
Arrogantie denk ik. Van: ik zoek het op en dan weet ik het zeker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een hooiwagen is een spin.
Maar dan nog, als iemand je vertelt hoe het heet, waarom negeer je die persoon dan?
Ze zocht niet letterlijk. Maar steeds pratend als in: "Hoe heet dat ook alweer?" "Langpootmug" "Ik wist daar de naam van ..." "Dat is een langpootmug". "Het is een ... ehm ... Jeetje". "Een langpootmug". En daarna gaf ik het op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arrogantie denk ik. Van: ik zoek het op en dan weet ik het zeker.
Of ze wil gelijk hebben
Ik zocht geen bevestiging. Maar het speculeren is aardig, hè.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, het zal vast in jouw geval wel de 1e optie zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Langpootmuggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een hooiwagen is een spin.
Maar dan nog, als iemand je vertelt hoe het heet, waarom negeer je die persoon dan?
Het kan wel zo genoemd worden, maar:quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:45 schreef aeque het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Langpootmuggen
En dan onder het kopje 'Naam'.
Merciquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:45 schreef aeque het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Langpootmuggen
En dan onder het kopje 'Naam'.
Net op tijd verbeterdquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
O, een hooiwagen is niet per se een spin, maar wel een spinachtige.
Hihi.quote:
Dat weet ik, maar ik ken van vroeger uit ook de naam vliegende hooiwagens. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan wel zo genoemd worden, maar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens
Ben jij stiekem een ninja?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
WTF.
Er zat een vlieg op het plafond. Ik pak mijn pantoffel en kan er net niet bij. Gooi ik dat ding, verpletter ik die vlieg gewoon
Is nog nooit gelukt![]()
Maar het is niet correct. Daar ging het mij om.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ken van vroeger uit ook de naam vliegende hooiwagens. Vandaar.
Alleen als ik shuriken hanteer.quote:
Wat dit soort ongemakken betreft mag die nazomer wel snel voorbij zijn. Zeker omdat ik dat geluk nooit hebquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
WTF.
Er zat een vlieg op het plafond. Ik pak mijn pantoffel en kan er net niet bij. Gooi ik dat ding, verpletter ik die vlieg gewoon
Is nog nooit gelukt![]()
Niet correct is ook niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is niet correct. Daar ging het mij om.
Lieve Yvquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Lieve mensenen weltrusten voor straks!
Dit was ook 1 in de miljoen denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat dit soort ongemakken betreft mag die nazomer wel snel voorbij zijn. Zeker omdat ik dat geluk nooit heb
Slaap wel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat codetaal is voor pantoffel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen als ik shuriken hanteer.
Welterustenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan een appel ook een peer noemen en dat aan m'n kinderen doorgeven, maar het is niet correct.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet correct is ook niet helemaal waar.
I wish. Mijn pantoffels zijn zachtquote:
Als ik dan net zo moet lachen als ik nog steeds hierom doe, dan mag je van me:quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen als ik shuriken hanteer.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan een appel ook een peer noemen en dat aan m'n kinderen doorgeven, maar het is niet correct.
Die ken ik jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dan net zo moet lachen als ik nog steeds hierom doe, dan mag je van me:
Appels met peren.quote:
Appelmoes!quote:
I raise you a cyborg-ninjaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik ja
Maar de echte ninja is natuurlijk Ryu Hayabusa!
[ afbeelding ]
bitch be cryinquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
I raise you a cyborg-ninja
[ afbeelding ]
Raiden!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
I raise you a cyborg-ninja
[ afbeelding ]
Zo beter?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raiden!
Revengeance is een bazen game
Maar dan moet hij er wel goed op staan:
[ afbeelding ]
Dat is wel degelijk Raiden hoor, in mijn postquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:02 schreef Gh0stface het volgende:
Waar is Raiden, niet die pic hoor..
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:02 schreef Capstan het volgende:
Ik hoop even geen ninja's nodig te hebben, want ik ga slapen.
Welterusten allen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:03 schreef aeque het volgende:
Ik ga ook even een uiltje knappen.
Trusten!
Dat is kut, beterschapquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
Nog maar een dagje in bed doorbrengen. Wederom een kletsnat bed en nu heb ik ook van die lekkere rillingen en kwam m'n ontbijt naar boven
.
Nieuwe ja? Welke heb je nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
Zo alles van oude naar nieuwe telefoon overgezetNu nog wat dingetjes instellen en inloggen. Gedoe allemaal
Hij wel lekker snel, pff wat een verademing zeg
Ow shitquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
Nog maar een dagje in bed doorbrengen. Wederom een kletsnat bed en nu heb ik ook van die lekkere rillingen en kwam m'n ontbijt naar boven
.
Beterschapquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
.
Beterschapquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
.
Je mag een dossier van me overnemen. Ik heb er nog 40 liggen...quote:
Nee, dank je. Ik ga denk ik maar Supernatural kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag een dossier van me overnemen. Ik heb er nog 40 liggen...
Wise choicequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga denk ik maar Supernatural kijken.
Dat kunnen ze nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:14 schreef Samzz het volgende:
Je zou sowieso ontslagen worden als je mij een dossier geeft.
Ja, al vond ik mijn insteek leukerquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Goed ideequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga denk ik maar Supernatural kijken.
Doet hier gewoon.quote:
Beterschap meidquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
.
Same here.quote:
Herinstall, telefoonreboot, werkt allemaal niet?quote:
Techneutquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
Het werkt weer. Nothing to see here, people. Move along.
Beetje een dramaqueen ben je wel, héquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
Je begon al wanhopig te wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
Gemak dient de mens #durfteluierenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:26 schreef smegmanus het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo gemakzuchtig? #durftevragen.
Lukt het mij niet dan lost een ander het wel op toch? #FML
Daar is niemand groot mee geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemak dient de mens #durfteluieren
Dat is niet helemaal waar, er zijn genoeg mensen die geen reet uitvoeren en toch groot zijn geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar is niemand groot mee geworden.
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:26 schreef smegmanus het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo gemakzuchtig? #durftevragen.
Lukt het mij niet dan lost een ander het wel op toch? #FML
Sla 'm plat dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Er zit een bromvlieg op mijn kamer.
Het heeft vast mijn post gelezen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is zojuist naar buiten gevlogen.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het heeft vast mijn post gelezen.
Het is geen maandagquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Wat een kutdag
Vertel me eens iets leuks
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Wat een kutdag
Het lijkt wel zo'n buikspreekpopquote:
Vermeer staat op goal bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Wat een kutdag
Galaxy S4 mini. Niet zo bijzonder, maar beter dan wat ik hadquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nieuwe ja? Welke heb je nu?
[..]
Ow shit, beterschap.
Ik denk dat het weer 2 x janken gaat wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer staat op goal bij Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vermoed van ook, Roy.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer 2 x janken gaat worden
Was de oude telefoon niet meer toereikend?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Galaxy S4 mini. Niet zo bijzonder, maar beter dan wat ik had
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat die vlieg weg is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Is dat niet die neger?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer staat op goal bij Feyenoord.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zijn wij ook blij voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, nee, dat is niet de reden van de cheerleadersquote:
Ow. Gewoon blij dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is niet de reden van de cheerleaders. Maar ik ben wel blij dat het schijtbeest weg is
.
Heb ik niets mee.quote:
Soms heb je dat, van die blije uitbarstingen. Ze zijn vele malen beter dan de treurige uitbarstingen.quote:
Ofzo jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, ik heb je opgevrolijkt! Of zo...
Blije uitbarstingen heb ik ook vaak maar dan is het zo vaak een rommel directquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms heb je dat, van die blije uitbarstingen. Ze zijn vele malen beter dan de treurige uitbarstingen.
Nee, dat ding was een traag rotding vanaf het begin alquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was de oude telefoon niet meer toereikend?
Hm, klinkt als mijn huidige.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat ding was een traag rotding vanaf het begin al
Volgens mij doen WE dat alquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet dat dit Ajax het beter kan doen dan dit Feyenoord, maar toch. Het gaat om het idee.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, klinkt als mijn huidige.
Jij hebt toch ook een S4?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, klinkt als mijn huidige.
Nomnomquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Fucking hell, stroopwafel taart ruikt veel te lekker.
Ik ook niet. Ik ben bijna kaal geworden door hem.quote:
quote:
Ja, maar jij bent dan ook zo'n rodeo cowboy, of hoe ging dat stukje prozaquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Blije uitbarstingen heb ik ook vaak maar dan is het zo vaak een rommel direct
You made what?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef Myraela het volgende:
Fucking hell, stroopwafel taart ruikt veel te lekker.
Ik zal er wel een met fouten hebben of zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een S4?
Ik vind 'm lekker rap hoor
Ik? nooitquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje een dramaqueen ben je wel, hé.
Dan raak je altijd wat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ja iets met wild als een malle om je heen schieten.
Nieuwste firmware erop?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal er wel een met fouten hebben of zo.
nog niet klaar, nu alleen nog maar een stroopwafel cake. Moet nog een karamel mousse en saus overheen.quote:
Enola Gay.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan raak je altijd wat.
Spray 'n pray?
Mjamquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
nog niet klaar, nu alleen nog maar een stroopwafel cake. Moet nog een karamel mousse en saus overheen.
Kunnen we deze creaties ook al bestellen van je webshop?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
nog niet klaar, nu alleen nog maar een stroopwafel cake. Moet nog een karamel mousse en saus overheen.
Ja, dat inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Uhuhquote:
Dan zou ik toch eens naar een dokter gaanquote:
Ik maak dingen altijd maar één keer, dus als je iets wilt dat ik nog niet gemaakt heb dan maak ik het zo voor je.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Kunnen we deze creaties ook al bestellen van je webshop?
Jammerquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak dingen altijd maar één keer, dus als je iets wilt dat ik nog niet gemaakt heb dan maak ik het zo voor je.
Heb 4.4.2 en hij geeft aan dat dat de nieuwste software is. Heb jij ook die versie?quote:
Zonde! Wat als het nou extreem lekker is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak dingen altijd maar één keer, dus als je iets wilt dat ik nog niet gemaakt heb dan maak ik het zo voor je.
Syndrome van sprinkler man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens naar een dokter gaan
Nog niet, 4.2.2 dacht ik. Die nieuwste is nog niet officieel beschikbaar voor mij. Jij hebt Vodafone zeker?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb 4.4.2 en hij geeft aan dat dat de nieuwste software is. Heb jij ook die versie?
Alleen in sommige uitzonderlijke situatiesquote:
Daarom, dokterquote:
Het werk, maar dat ben ik vanavond wel weer vergeten en dan ben ik gewoon weer mijn vrolijke zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]. Wat zit je dwars?
[..]
Ja, maar jij bent dan ook zo'n rodeo cowboy, of hoe ging dat stukje proza.
Qua avondeten maak ik soms wel dingen vaker dan één keer. Maar met gebak vind ik dat alleen maar zonde. Er zijn meer dingen extreem lekker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zonde! Wat als het nou extreem lekker is?
Oh, goed zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het werk, maar dat ben ik vanavond wel weer vergeten en dan ben ik gewoon weer mijn vrolijke zelf.
Gooi 'm uit het raamquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Pffft, ik blijf het ding aan en uit en aan zetten
Techniek is niet je vriend, wel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Pffft, ik blijf het ding aan en uit en aan zetten
Neequote:
Nee, niet altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Techniek is niet je vriend, wel?
Dan ga ik me toch iets episch bedenkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spreek 'm lief toe!quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, niet altijd![]()
Ik snap het ook niet, want alles is up to date.....
Je moet toch wat, wellicht kweek je zo positief whatsapp-karmaquote:
BEJAARDENMUZIEK!!1quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:56 schreef Samzz het volgende:
Mark Knopfler geeft concert in Amsterdam.
Was ook een beetje zelfspot, ja. :$quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt de gene die naar Kate Bush luistert.
Pls.
Ach, ik heb 50 cd's met klassieke muziek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een beetje zelfspot, ja. :$
Je had weer eens geen gelukquote:
Dit is mij niet gebeurd, maar vond hem wel grappig.quote:
Spacecake?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Crackheadquote:
Nee, het lijkt me gewoon leuk om eens te proberenquote:
Goed, jullie aan de spacecake en dan film ik het welquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me gewoon leuk om eens te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |