SPOILER: Klik hier NIET om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2014 22:14:41 ]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan wel? Jij bent een grote bekende hacker?
quote:
ja handig als je even moet plassenquote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Laptop die automagisch locked als je wegloopt.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja handig als je even moet plassen
meteen je wachtwoord weer invoeren
Deze negatieve blik.quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben je als je liefde bent. Ben je dan een geforceerde allemansvriend wat jezelf uiteindelijk juist ten gronde richt?
En hoe weet ie dan dat jij het bent?quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat 'ie weer unlocked als je terug bent.
hoe unlocked hij dan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat 'ie weer unlocked als je terug bent.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze negatieve blik.Ga jij nou maar weer naar Satan toe
Oh, ik schrok wel een beetje van je taalgebruik vorig topic.quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik op moet passen, lijkt mij geen reden om mij te haten
#TeamSatanquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je een faggot.quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben je als je liefde bent. Ben je dan een geforceerde allemansvriend wat jezelf uiteindelijk juist ten gronde richt?
Vingerafdruk is niet automatischquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe unlocked hij dan?
vingerafdruk? camera?
quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En hoe weet ie dan dat jij het bent?Facial recognition via je cam?
Hij herkent je mobiel, of je smartwatch.quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe unlocked hij dan?
vingerafdruk? camera?
Moet je wel android hebben zekerquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Hij herkent je mobiel, of je smartwatch.
Mac Millerquote:
Ik kom soms lomp overkomen en gemene grappen maken maar bedoel het allemaal niet zo slecht. Tough love. Ik pest FL al jaren en heb hem laatst gemeet dusjaquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik schrok wel een beetje van je taalgebruik vorig topic.
Uhuquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je wel android hebben zeker
Sterke conclusie ditquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je wel android hebben zeker
Opzich wel geinig maar maar hoop dat je het ook makkelijk kan uitzettenquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Vind zijn oude nummers wel tofquote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meeste van hem vind ik niet zo, maar deze is heel chill.
Idem hier hoor, alleen tegen mensen die ik heb gemeet ben ik opeens wel heel erg terughoudend.quote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom soms lomp overkomen en gemene grappen maken maar bedoel het allemaal niet zo slecht. Tough love. Ik pest FL al jaren en heb hem laatst gemeet dusja
Valt meequote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem hier hoor, alleen tegen mensen die ik heb gemeet ben ik opeens wel heel erg terughoudend.
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem hier hoor, alleen tegen mensen die ik heb gemeet ben ik opeens wel heel erg terughoudend.
is ook niet meer dan logisch vind ik, op het internet zeg je dingen gewoon sneller.. en in real life heb je geen sarcasme PIquote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opzich wel geinig maar maar hoop dat je het ook makkelijk kan uitzettenals je naast je vriendin staat die op de pc/laptop zit en dan ga jij wat drinken halen.. locked!
Welquote:
Ik doe me op het internet groter voor dan ik ben.quote:
leukquote:Op maandag 15 september 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Je bent al groot is ;s;s;s;squote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe me op het internet groter voor dan ik ben.
Nouja, niet letterlijk, maar eh, je begrijpt wat ik bedoel.
daar is den foks toch voorquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ahw wat schattig.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn wel leuke gadgets maar gebruik ik zelf toch niet, vind het niet erg om mijn wachtwoord in te moeten typenquote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Maakt 't alleen maar leuker.
Nee is prima te doen. Sowieso is chromeOS redelijk simpel. Valt niet veel aan te verneuken, en 't is allemaal erg gebruiksvriendelijk.
Het moge duidelijk zijn dat jij mijn vraag niet kan beantwoorden. Harteloos figuur. Zo gemakkelijk en onjuist weer. Zelden zal je iemand met een positiever wereldbeeld tegenkomen dan ik.quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Maar zodra je mensen die je IRL hebt ontmoet, weer op het internet spreekt, zeg je die dingen ook opeens niet zo makkelijk meer. Op één of andere manier.quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
is ook niet meer dan logisch vind ik, op het internet zeg je dingen gewoon sneller.. en in real life heb je geen sarcasme PI
Geen last vanquote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar zodra je mensen die je IRL hebt ontmoet, weer op het internet spreekt, zeg je die dingen ook opeens niet zo makkelijk meer. Op één of andere manier.
#team30cmquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoop het vooral in jouw geval wel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou al zeggen
dat doet iedereen toch
In dat geval vergaat de wereld echtquote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat jij mijn vraag niet kan beantwoorden. Harteloos figuur. Zo gemakkelijk en onjuist weer. Zelden zal je iemand met een positiever wereldbeeld tegen komen dan ik.
Tevens aanbid ik Penis Satan al
https://www.facebook.com/pages/Penis-Satan/305392302978215
wat danquote:Op maandag 15 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het vooral in jouw geval wel.
Euhquote:Op maandag 15 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het vooral in jouw geval wel.
Oh daar heb ik dan weer geen moeite mee.quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar zodra je mensen die je IRL hebt ontmoet, weer op het internet spreekt, zeg je die dingen ook opeens niet zo makkelijk meer. Op één of andere manier.
Ik snap hier overigens echt helemaal niks van. Waarom heb je dat dan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval vergaat de wereld echt
Ohquote:
Ik ben stiekem een lilliputter op stelten.quote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent al groot is ;s;s;s;s
Daar hebben wel meer FOK!ers last van:quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Overigens zei ik tegen FL ook gewoon dingen in zijn gezicht..ik zei dat hij minder kneuzig was dan ik dacht
Ik hou wel van dat soort dingen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn wel leuke gadgets maar gebruik ik zelf toch niet, vind het niet erg om mijn wachtwoord in te moeten typen
Maar ik ben een vrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan jij er ook wat van
Nee johquote:
Oh, jammer dan weer.quote:
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een lilliputter op stelten.
Ik denk dat jij ook wel aardig bent, maar wel recht voor zijn raap en dat kan soms bot overkomenquote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer FOK!ers last van:
wietparkiet: ''typisch is veel aardiger dan ik dacht''
onlogisch: ''hey ja joh hij heeft echt wat weg van vertonghen''
quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Overigens zei ik tegen FL ook gewoon dingen in zijn gezicht..ik zei dat hij minder kneuzig was dan ik dacht
Jeugdtrauma's.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap hier overigens echt helemaal niks van. Waarom heb je dat dan?
Wat is dit nou weer voor een logica. Of is dit weer een verkapte "Je gedraagt je vrouwelijk"?quote:
Ik enkel als ik totaal geen zin in de mensen in de ruimte heb. Tenzij het een meet vol met 40+ers betreft, dan moet ik welquote:
Ik had vroeger pas een gadget horlogequote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort dingen.Daarom heb ik die moto 360 ook gekocht, puur omdat 't een hebbeding is.
Verder koop ik nooit onnodig spul.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel aardig bent, maar wel recht voor zijn raap en dat kan soms bot overkomen
met snoepjesquote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had vroeger pas een gadget horloge![]()
[ afbeelding ]
Geheim vakje
quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geheim vakje
quote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geheim vakje
hhheeeequote:
9000*quote:Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Riep die om negen uur dan "IT'S OVER 900 HOUR!!!!!" ?
Niks is zo romantisch al een spin geven bij de eerste ontmoetingquote:Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef Typisch het volgende:
Wat was ik toen toch een womanizer, donders.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
In die horloges kon je ook leuk wormen, spinnen of andere dingen doen en dan open laten maken door een nietsvermoedend meisje die dacht dat je haar wat leuks wilde laten zien.
Ho ho ik zat al bij ze in de klas natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks is zo romantisch al een spin geven bij de eerste ontmoeting
quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hij was slecht maar er dan zo op reageren9000 uur bestaat niet, 900 wel.. militairy time
Jezus Christus te ezel Geoquote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hij was slecht maar er dan zo op reageren9000 uur bestaat niet, 900 wel.. militairy time
Hier kom je niet onderuit. Geoquote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima prima! met jou?quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
warm welkom weer
hoe is het?
Hoi Hoiquote:
Goed goed, met jou?quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
warm welkom weer
hoe is het?
Hoe is 'ie?quote:
Klinkt niet al te bestquote:
Ja ook primaquote:
quote:
Ik had een Casio sport watch, zo iets ongeveerquote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet niet eens wat voor horloge ik had. Misschien had ik er niet eens een.
Vandaar dat ik nu altijd op tijd ben.
En dit weekend tegen ajax haha hahaquote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we het niet over voetbal hebben
dankjewel
Makkie.quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit weekend tegen ajax haha haha
quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit weekend tegen ajax haha haha
Die man ziet er echt uit als een willekeurige alcoholistquote:
Ik gun Vermeer de overwinning best wel. Al hoop ik dan wel op paar prachtige reddingen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Makkie.
Immers gaat op jodenjacht ditdat zus zo.
We zullen zien tochquote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Makkie.
Immers gaat op jodenjacht ditdat zus zo.
Oh, ja, heb volgens mij wel een tijdje zo'n waterdicht ding gehad met zo'n draaibare rand, voor het duiken ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had een Casio sport watch, zo iets ongeveer
[ afbeelding ]
Kwam nog vaak te laat, nu nog steeds.
Ik hoop eigenlijk dat hij 2 grote blunders maakt waardoor ajax wintquote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Vermeer de overwinning best wel. Al hoop ik dan wel op paar prachtige reddingen.
Zegt de gadget freakquote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, heb volgens mij wel een tijdje zo'n waterdicht ding gehad met zo'n draaibare rand, voor het duiken ofzo.Allemaal van die vage shit die je toch nooit gebruikt.
Z,on kampertje met dope in zijn achtertuinquote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man ziet er echt uit als een willekeurige alcoholist
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had een Casio sport watch, zo iets ongeveer
[ afbeelding ]
Kwam nog vaak te laat, nu nog steeds.
Ook om bij je dates?quote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze al 5 jaar ofzo
Jaquote:
Moet je minder zuipenquote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Sinds ik typisch voor de 2e keer heb gezien krijg ik alleen nog maar nachtmerries
Nare jongen
WAT EEN RARE VRAAG DAT HORLOGE IS TOCH KEIGAAF KUTLULquote:
Waarom?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT EEN RARE VRAAG DAT HORLOGE IS TOCH KEIGAAF KUTLUL
Ik ook, van je zonnebril.quote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Sinds ik typisch voor de 2e keer heb gezien krijg ik alleen nog maar nachtmerries
Nare jongen
[..]
[..]
Misschien van Basten naar ons heequote:
Vind het zo'n jaren 80 design hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Paar keer zelf complimenten over gehad
Hahaha Paulquote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
OP DEZE HEUGLIJKE DAG HEB IK JARENLANG GEWACHTquote:
Welke kleur schoenen onder antraciet pak?quote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze al jaren, prima ding, stijlvol ook wel, past ook prima bij een maatpak.
Deze vraag geldt ook voor jouquote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
OP DEZE HEUGLIJKE DAG HEB IK JARENLANG GEWACHT![]()
Nu kan ik eindelijk weer lesbisch zijn op FOK!![]()
Maar waarom deze account dan als je eergister nog met Pixie. post?
EN WAAR WAS JIJ AL DIE TIJD?!?!?!?!
bedanktquote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het zo'n jaren 80 design hebbenook niet echt mooi/stylisch/elegant en meer geschikt voor mannen sowieso. Beetje voor die kansloze autisten die je op school had
Ik niet. Ik gun hem het beste en als hij Feyenoord op de been houdt zal je ook genoeg gefrustreerde Ajacieden zien.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij 2 grote blunders maakt waardoor ajax wintdan wil ik zien wat er gebeurd
Ik zag vandaag toch een bril.. nou ik werd er bijna aggresief van..quote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, van je zonnebril.
De struggles die ik al heb moeten ondergaan door/voor dat kut ding.
Maakt geen kut uit met Immers en Te Vrede in de basis kun je 10 wereldreddingen maken, maar winnen ga je niet.quote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gun hem het beste en als hij Feyenoord op de been houdt zal je ook genoeg gefrustreerde Ajacieden zien.
Antraciet? Bruin jongen, dat moet je wel afmaken. Niet met van die cliché-zwarte-stappers afmaken.quote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke kleur schoenen onder antraciet pak?
Ineens een druk leven enzoquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef Paul het volgende:
Ik ben uit eten geweest met kleine bruine en ze heeft helemaal geen raar horloge hee
quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Goede spare ribs inderdaad
quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Goede spare ribs inderdaad
Welke kleur bruin? Voorbeeldj? Heb echt geen idee 😔quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Antraciet? Bruin jongen, dat moet je wel afmaken. Niet met van die cliché-zwarte-stappers afmaken.
Gewoon multitasken. Ik ben mijn geheugen aan het opfrissen in een boek van vorig jaar.quote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ineens een druk leven enzoHeb nu ook heul geen tijd om te FOK!ken want moet nog notulen uittypen en rondmailen
Doe dat dan even tuttiequote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ineens een druk leven enzoHeb nu ook heul geen tijd om te FOK!ken want moet nog notulen uittypen en rondmailen
Ze zijn beide dramatisch. Al zal ik het uiteindelijk toch wel weer opzetten en dan maakt het mij echt helemaal niks uit wie er wintquote:Op maandag 15 september 2014 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit met Immers en Te Vrede in de basis kun je 10 wereldreddingen maken, maar winnen ga je niet.
kkr nerdjequote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon multitasken. Ik ben mijn geheugen aan het opfrissen in een boek van vorig jaar.
[ afbeelding ]
dit is echt fantastisch
quote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke kleur bruin? Voorbeeldj? Heb echt geen idee 😔
Chickiequote:
Ik twijfel nog of ik ga. Willem 2 was ook niet echt goed voor mijn humeur.quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn beide dramatisch. Al zal ik het uiteindelijk toch wel weer opzetten en dan maakt het mij echt helemaal niks uit wie er wint
Thx.Woensdag eens shoppen. Heb ook geen flauw idee waar je zulke schoenen kooptquote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat of een tint lichter, antraciet is ook maar relatief. Maar donker doet het altijd wel goed.
Deze schoen zelf is karig trouwens, maar het gaat om de kleur.
Beterschapquote:
Beterschapquote:
die grap maakte zij ook al maar neequote:
ghehehequote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm wanneer ik ook op skype kan. Dat is wel zo handig met dat kut spel
Is goed mopjequote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ChickieIk bel je binnenkort even om een datum enz af te spreken, ok?
Alles goed trouwens?
Blijf lekker thuis en verkoop je kaartje. Kan jou die wedstrijd ook allemaal schelen in een stadion zonder uitpubliek.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga. Willem 2 was ook niet echt goed voor mijn humeur.
pc hooftstraatquote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx.Woensdag eens shoppen. Heb ook geen flauw idee waar je zulke schoenen koopt
quote:
Knappe schoenwinkel gewoon. Ik ga het liefst langs speciaalzaken voor schoenen, sowieso kun je grootschalige zaken over slaan en anders kun je Zalando proberen (geen grap, prima service).quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx.Woensdag eens shoppen. Heb ook geen flauw idee waar je zulke schoenen koopt
Dankquote:
Hoe bevalt je nieuwe opleiding en school?quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
Is goed mopje
Alles prima hier, maar wel dus ineens een druk leven met een planning () enzo
![]()
Of nja eigenlijk een planning die er zou moeten zijn maar alles wat nog even allemaal door elkaar loopt zonder overzicht
Is dat Carrie Slee? Zo niet, wat is dit?quote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om de brilquote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Carrie Slee? Zo niet, wat is dit?
Hollyfuck, enorme foto'squote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een of andere zeug bij wie is de chef. Man die brilquote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Carrie Slee? Zo niet, wat is dit?
Heb geen kaartje, seizoenkaarten geleend ditdat.quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf lekker thuis en verkoop je kaartje. Kan jou die wedstrijd ook allemaal schelen in een stadion zonder uitpubliek.
Als je me deze vraag later even stelt geef ik daar later even antwoord op, want ik moet nu echt van FOK! af voor al m'n klasgenoten slapen en boos worden dat ik de notulen niet op tijd heb rondgestuurdquote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe opleiding en school?Zo te horen druk maar verder?
Watertornadoquote:
Is goedquote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je me deze vraag later even stelt geef ik daar later even antwoord op, want ik moet nu echt van FOK! af voor al m'n klasgenoten slapen en boos worden dat ik de notulen niet op tijd heb rondgestuurd
Je hebt screencaps gemaakt nu, heldquote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was een of andere zeug bij wie is de chef. Man die bril!
ik hoop wel dat het bij mij donderdag wel beter isquote:
quote:
Oh... wat maakt zo'n bril nou weer uit als je toch al dusdanig verlept bent. Nog altijd beter dan een zwarte bril met reusachtige glazen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was een of andere zeug bij wie is de chef. Man die bril!
Oh. Op zich is 14:30 wel een prima tijd dus waarom niet dan. Wie weet breekt Immers voor die tijd nog een been.quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb geen kaartje, seizoenkaarten geleend ditdat.
FUCKING RELLEN IN CRE WAT IS DEZE GA JE ZOMAAR WEG? GA NIET WEG WE HEBBEN JE NODIG!quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je me deze vraag later even stelt geef ik daar later even antwoord op, want ik moet nu echt van FOK! af voor al m'n klasgenoten slapen en boos worden dat ik de notulen niet op tijd heb rondgestuurd
heb jij een date donderdag?quote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hoop wel dat het bij mij donderdag wel beter is
is toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk met die dingen. Ik snap helft van de tijd niet wat er moet gebeuren
quote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FUCKING RELLEN IN CRE WAT IS DEZE GA JE ZOMAAR WEG? GA NIET WEG WE HEBBEN JE NODIG!
succes chick!
quote:Op maandag 15 september 2014 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FUCKING RELLEN IN CRE WAT IS DEZE GA JE ZOMAAR WEG? GA NIET WEG WE HEBBEN JE NODIG!
succes chick!
ja, dat is belangrijker dan psv - estorilquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is autorijden in GTA ook niet...
Ik maak vrijdag altijd iedereen kapot. Dus ja.quote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
Hork ben je wel optijd fit voor vrijdag?
Krul kon het anders best aardigquote:Op maandag 15 september 2014 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is autorijden in GTA ook niet...
Ik wilde serieus kijken maar toen bedacht ik me: Rellen in CRE?quote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eenliefde kut.leer het waarderen. Grotjes aan Mono!
GA NOU AAN JE NOTULENENENENENquote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde serieus kijken maar toen bedacht ik me: Rellen in CRE?Wat?
IMPOSSIBRUUU
quote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde serieus kijken maar toen bedacht ik me: Rellen in CRE?Wat?
IMPOSSIBRUUU
quote:Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Krul kon het anders best aardig
ja veel zeiken op social media geloof ikquote:Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Heeft die ook ineens nuttige dingen te doen ofzo?
Wtf.quote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja veel zeiken op social media geloof ik
Ah, nice.quote:Op maandag 15 september 2014 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja veel zeiken op social media geloof ik
ahw. Ik wil ook weer naar schoolquote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen maar een huiswerkavondje houden
Wat doe je nu dan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ahw. Ik wil ook weer naar school
Door dat berichtje?quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beetje stelnquote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Beetje zuipen, beetje mensen spreken
quote:
Zolang je geen foto's van jezelf gaat posten dan kan ik er nog mee leven.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik wou net zeggen, ik heb ook zo'n bril
Nu moet jij ook dood. ib4 banquote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik wou net zeggen, ik heb ook zo'n bril
quote:
Uh, oké.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]Zonder mijn accountgegevens.
Snowbells vind dit niet leuk.
Wees gerust, daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 15 september 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zolang je geen foto's van jezelf gaat posten dan kan ik er nog mee leven.
Succes jongen. Welke?quote:Op maandag 15 september 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké.
Nu ga ik een serie opzetten. Gegroet vrienden.
Jouw PCquote:
Ah, ik heb besloten eerst Stargate af te kijken. Alleen één gedeelte heeft al 10 seizoenen, dus ben nog wel even zoet.quote:Op maandag 15 september 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd in seizoen 3 van Continuum. Nu wil ik het afkijken ook goffedomme.
Kan ik mij ergens wel wat bij voorstellen.quote:
omg nu moet ik de komende dagen weer doen alsof ik een leven hebquote:
Jij speelt ook? We kunnen onze Diablo avonturen nieuw leven inblazen. Wat waren we goed met Jimbo als onze booster.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik was bezig met skyrim
en ik was met mijn paard van een waterval afgesprongen en toen was mijn paard dood en mijn zusje moest erg lachen toen even later dat paard langs dreef
Verslagen typen enzquote:Op maandag 15 september 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
Kan ik mij ergens wel wat bij voorstellen.
Heb ik ook gedaan de afgelopen maanden. Viel vies tegen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg nu moet ik de komende dagen weer doen alsof ik een leven heb
kom kokenquote:Op maandag 15 september 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik mij ergens wel wat bij voorstellen.
[..]
omg nu moet ik de komende dagen weer doen alsof ik een leven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |