abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144567252
Zwangerschap & geboorte

2014

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
13 oktober: watmoetikkiezen
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
20 maart: DJMO
24 maart: Gevalletje

6 mei: Vlindur
11 mei: Klumsy

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouow elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
:)
pi_144567275
Kut ik sloot hem :')

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ook! Echt, die combi ook. Dat is toch een enorme smaakexplosie voor zo'n mini :o
haha ja iedereen van rond onze leeftijd wel zo'n beetje volgens mij. :Y)

Maar over dje wacht maars, er ontglipt je er straks vast wel een keer eentje, als je zeg maar een ochtend from hell achter de rug hebt met je terrorpeuter, en je gaat voor je rust naar de albert heijn, alleen (! Lach hier nog maar om, wacht maar :P :+ ) en je ziet zo'n gillend kint op de grond liggen jengelen om snoep en dat je dan je kinderloze vriendin hoort zeggen van amg dat zou mij dus echt nooit gebeuren he, ik zou het helemaal anders doen, kijk nou wat die moeder allemaal verkeerd doet amg!

Wacht maar, totally legit :s)
  maandag 15 september 2014 @ 21:54:37 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_144567288
Topic lang hoge bloeddruk :'(
disclaimer
pi_144567377
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.

Hoe dan ook, met een 'wacht maar' kan ik ook vrij weinig.
pi_144567415
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Topic lang hoge bloeddruk :'(
hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!
Wanneer moet je weer op controle trouwens? Ik ben wel benieuwd wat ze er nu van zeggen verder :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 21:58:46 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144567497
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.

tegenwoordig ben ik wél zo'n moeder :') die na de boodschappen rustig nee zegt als er wordt gebedeld of ze in de auto mogen. En dan ook rustig richting uitgang wandelt en ze laat zitten .. ze komen binnen tien seconden achter me aan. ik ga de discussie niet meer aan met ze :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 september 2014 @ 21:59:07 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_144567515
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!
Wanneer moet je weer op controle trouwens? Ik ben wel benieuwd wat ze er nu van zeggen verder :)
donderdag. Maar dan heb ik de vk die ik alleen nog maar bij mijn (faal)echo's heb gezien tot nu toe. Dus al zeker 27 weken geleden voor het laatst.
disclaimer
pi_144567629
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:

och, we've all been there, we denken allemaal dat we het beter gaan doen dan ... vulmaarin. Maar das ook goed, als je er al aan begint met een whatever gevoel dan mja hmm.

En een wacht maar kun je ook niet veel mee, maar soms wordt die wacht maar niet per se gezegd om iets over jou te zeggen maar juist ook over degene die wachtmaart, zeg maar. Het is gewoon een hele flauwe manier van je punt maken eigk. Maar soms wel lekker, zelfs om te denken :P
pi_144567762
Oh en over bedelen bij het gangpad, ook dat doe je niet goed. "Als je je kind te eten geeft van tevoren doen zr dat niet" "gewoon doorlopen" "omg wat zielig ze loopt gewoon door, je laat je kint toch nie alleen" enz. Can't please 'em all. :N
  maandag 15 september 2014 @ 22:07:11 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144567965
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144567992
Ik hoop zo dat mijn afstandelijkheid, die nu al heel fijn mensen op afstand houdt, dan ook gaat werken!

Heeft ook nadelen trouwens. Ik laat altijd wel wat vallen in de supermarkt, maar niemand die me effe helpt snif snif ;)
  maandag 15 september 2014 @ 22:08:10 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_144568010
ik had van de week wel zo'n momentje trouwens, achter mij in de rij stond een oma met kleinkind. Ik denk hoogstens 2,5 jaar.

Kind: Oma, ei! (kinder surprise ei ja, bij de kassa :P)
Oma: Nee, vandaag geen ei. Je krijgt als we thuis zijn een lolly.
Kind: Oma, oma, ei!!
Oma: Nee, geen ei. Echt niet.

Ik reken af, sta buiten mijn fiets los te trekken en oma en kind komen naar buiten. Kind had in zijn hand.... een ei. Dan denk ik wel bij mezelf: ja, geen wonder dat kinderen zo drammen soms. Ze weten dat ze toch hun zin wel krijgen als ze maar doorgaan :@
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 22:08:19 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144568016
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef mignonne het volgende:
Oh en over bedelen bij het gangpad, ook dat doe je niet goed. "Als je je kind te eten geeft van tevoren doen zr dat niet" "gewoon doorlopen" "omg wat zielig ze loopt gewoon door, je laat je kint toch nie alleen" enz. Can't please 'em all. :N
ik zal je vertellen, ik heb me dit aan kunnen leren dankzij de caissieres van de appie _O- die zagen dat m'n bloeddruk de hoogte indook als er weer eens een krijsbij had omdat hij niet kreeg wat hij wilde. Toen kreeg ik als tip om gewoon door te lopen en me er niks van aan te trekken. Sinds ik dat doe gaat het boodschappen doen honderd keer soepeler.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144568030
Ja ik heb allemaal van die regeltjes in mijn hoofd, en of dat straks werkt, zien we dan wel. Maar ik heb er wel over nagedacht iig. Maar ik heb ook 'ervaring' opgedaan door hier veel mee te lezen in de topics. Beetje leren van wat anderen doen enzo. En daar dan je eigen aanpassingen op maken. Opvoeden is wat mij betreft ook een beetje meeveren in je kind enzo. De een is de ander niet.

In ieder geval, ik duik mijn bedje maar eens in. Heb het vandaag weer eens lang volgehouden voor de verandering. En ik ga straks nog onzin uitkramen ofzo. :z
  maandag 15 september 2014 @ 22:08:29 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_144568032
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen :+
dat soberso wel denk ik _O-
disclaimer
pi_144568179
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb allemaal van die regeltjes in mijn hoofd, en of dat straks werkt, zien we dan wel. Maar ik heb er wel over nagedacht iig. Maar ik heb ook 'ervaring' opgedaan door hier veel mee te lezen in de topics. Beetje leren van wat anderen doen enzo. En daar dan je eigen aanpassingen op maken. Opvoeden is wat mij betreft ook een beetje meeveren in je kind enzo. De een is de ander niet.

In ieder geval, ik duik mijn bedje maar eens in. Heb het vandaag weer eens lang volgehouden voor de verandering. En ik ga straks nog onzin uitkramen ofzo. :z
Daar heb je de onzin al, wat een stuk literatuur zeg.. Enzo enzo ofzo..
  maandag 15 september 2014 @ 22:11:20 #17
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144568234
Gefeliciteerd Hilzillah!! En welkom!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144568442
Boodschappen doen met dreumes is goed voor je humeur!

Je geeft hem zo'n rolmandje... Hij roept enthousiast: kopuh! Loopt rechtstreeks naar de kaas... Roept: kaas en gooit er 6 pakken kaas in en loopt vervolgens heel netjes de gangpaden af en gooit willekeurig wat spullen erin O+

Sorry ff off-topic ;)
pi_144568518
Loj! O+ dat lijkt me heerlijk!
Kwak
pi_144568521
Ik had eerst een briljante kraam en daarna een beroerde. Maar misschien werd het wel erger omdat de eerste zo keigoed was. De eerste was briljant met helpen met borstvoeding. En precies op de juiste momenten aanwezig.
De tweede had veel persoonlijke issues (hele verhalen) vergat (met mij op hoor) dat ik moest eten en pillen slikken :') maar maakte verder wel goed schoon ofzo. Oh en woog anders waardoor het leek of mini ineens weer was afgevallen drama - insert paniekmama - vk was slim genoeg om te vragen wanneer ze gemeten had en wanneer dat daarvoor gebeurde. Bleek kortom allemaal mee te vallen.

Opvoeden. Ja. Rotdagen ook ja. Commentaar krijgen, jep. En ook om stomme dingen. Laat je hem spelen met een pollepel straks steekt hij hem in zijn oog :o :') Ja zou hij dat misschien ook vervelend vinden en dan ophouden met in zijn oog prikken...
pi_144568557
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
echt he :D
voor je rust boodschappen gaan doen op zaterdagmiddag, ik kan het xD alleen, dat wel. :+

En sq, je kan best wat denken ergens over toch? Ik denk heel veel over heel veel andere opvoedmethodes, maar ik probeer maar vooral om er geen anderen mee lastig te vallen. De enige die ik er verantwoording over af moet leggen das mn lief en vooruit, mn kind later. Ik ga dan ook gewoon geen discussies aan over opvoeden/goed of fout of ander soort dingen. Scheelt zomaar 10 punten op mn bloeddruk! :P
Mijn docent sociale vaardigheden zegt altijd "meisjes, jullie mogen álles denken, als je er maar lief bij lacht en je mond dicht houdt" xD
  maandag 15 september 2014 @ 22:17:53 #22
244125 laziness
pi_144568619
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef Loj het volgende:
Boodschappen doen met dreumes is goed voor je humeur!

Je geeft hem zo'n rolmandje... Hij roept enthousiast: kopuh! Loopt rechtstreeks naar de kaas... Roept: kaas en gooit er 6 pakken kaas in en loopt vervolgens heel netjes de gangpaden af en gooit willekeurig wat spullen erin O+

Sorry ff off-topic ;)

Je doet het om de wacht maar tot hij de peuter leeftijd heeft bereikt, toch? ;) :P
  maandag 15 september 2014 @ 22:19:05 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_144568684
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

echt he :D
voor je rust boodschappen gaan doen op zaterdagmiddag, ik kan het xD alleen, dat wel. :+

En sq, je kan best wat denken ergens over toch? Ik denk heel veel over heel veel andere opvoedmethodes, maar ik probeer maar vooral om er geen anderen mee lastig te vallen. De enige die ik er verantwoording over af moet leggen das mn lief en vooruit, mn kind later. Ik ga dan ook gewoon geen discussies aan over opvoeden/goed of fout of ander soort dingen. Scheelt zomaar 10 punten op mn bloeddruk! :P
Mijn docent sociale vaardigheden zegt altijd "meisjes, jullie mogen álles denken, als je er maar lief bij lacht en je mond dicht houdt" xD
goed punt. En ik kan het soms lekker ventileren op FOK :D

Zolena, je opmerking over wegen triggert me. Wegen ze babies tegenwoordig aan een weeghaak? Toen mijn broertje werd geboren hebben we echt zo'n babyweegschaal gehad van de thuiszorg staat me bij, maar dat is nu toch niet meer?
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:21:15 #24
244125 laziness
pi_144568795
En al de k*lere auto, bootjes, bussen, al dan niet met een nijntje, bobo, ernie, hamster weet ik wat er naast waar 0,50cent in moet bij alle winkel ingangen moeten ze ook verbieden.
Op een stuk van 100 meter kan je zo 3x zo'n ding tegen komen }:|
Tze dwama als je de 3e keer er gewoon voorbij wil lopen.
pi_144568803
Ja weeghaak, elke (kraam)dag hier. Maar weet niet of dat overal hetzelfde gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')