Ja, stuur hem mij ook eens.quote:
Ja zo hoort dat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en het liefst nog dezelfde fiets ook. Alles in dezelfde kleur donkerblauw, super sexy!
Klinkt eerder als helquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
En dan elke zondag een fietstocht maken.
The good life enzo.
Eigenlijk helemaal niet. Maar dan wel burgerlijkheid op m'n eigen manierquote:
Jullie mogen voorlopige versie aan Fasje vragen, ik zit niet op goede computer nu.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.
En over een paar jaar komen de foto's voorbij op facebook.
Jawel, maar ik ben verbaasd. Nu wil ik ook weten of ik er in sta.quote:
Bootjequote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
Fas, wil je mij doen? Dan heb je ook een indirecte link met Kaneel.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Allebei met een laptopjequote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zit naast je op de bank zeker he?
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?
Dude.....quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.quote:
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fasquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.
Echte Fokkersquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Allebei met een laptopjeMet Voetbal International op TV.
hahaha ja precies dit, horrorquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Meteen afkappen. Oudejaarsconference is heilig.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Ruim 90% van de Nederlanders is hartstikke doorsnee hoor, dus maak je geen illusies dat je het spectaculair anders gaat doen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef netchip het volgende:
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar dat denk ik niet.
Zie jij jezelf zo al over een jaar of 5 wakker schrikken Barb.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom is hij niet gewoon openbaar aangezien iedereen hem in wilt kijken?quote:
Wat een pimp is het toch ook.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fas
Ik wil je gewoon naakt zienquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fas
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?quote:
>KPDquote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon naakt zien
quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?
Dat moesten ze nu al weten ivm oppas voor de kiddo's.
Tja, ik heb bepaalde ambities (studeren in het buitenland, werken in het buitenland) die de doorsnee Nederlander al niet heeft. Ik zeg niet dat ik het honderd procent zeker anders ga doen, maar het liefste wel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim 90% van de Nederlanders is hartstikke doorsnee hoor, dus maak je geen illusies dat je het spectaculair anders gaat doen.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar dat denk ik niet.
Ja maar 14 mei is al de verjaardag van de vriend van de buurvrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?
Dat moesten ze nu al weten ivm oppas voor de kiddo's.
Ja, en hij werkt bij een bank.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]! Anneke met kort zwart geverfd kapsel en witte legging.
Dat gaat niet gebeuren. Bachelor of niet, begeerlijk blijf ik.quote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf zo al over een jaar of 5 wakker schrikken Barb.
Dat je je afvraagt hoe je van begeerlijke bachelor daar in terecht gekomen bent.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.
Helaas wel waar. We zijn allemaal office drones geworden. En je bent al snel anders als je op zondag het gras maait.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.
In het buitenland hebben ze ook labradors, 1.4 kinderen en stationwagens hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef netchip het volgende:
Tja, ik heb bepaalde ambities (studeren in het buitenland, werken in het buitenland) die de doorsnee Nederlander al niet heeft. Ik zeg niet dat ik het honderd procent zeker anders ga doen, maar het liefste wel.
Denk je? Ik weet het niet, 't is niet zo dat ik me heel veel aantrek van wat een ander van mij vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef yats het volgende:
Samzz, jij met tgnd? Die had ik niet verwacht
Die was bekendquote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef yats het volgende:
Samzz, jij met tgnd? Die had ik niet verwacht
Er zijn ergere dingen om te proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.
Oh ja, maar kunnen we die niet afzeggen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar 14 mei is al de verjaardag van de vriend van de buurvrouw.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook labradors, 1.4 kinderen en stationwagens hoor.
Zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om te proberen.
Agreed, ik hoop het ooit ook nog te kunnen doen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.
Pfff nee lekker is dat. Heb je een kakkerlak als zwager.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, maar kunnen we die niet afzeggen?
Die eikel is voor 020 en dan gaat ie weer beginnen over 4 x op een rij.
Plus dat we gezeik gaan krijgen als we dit jaar weer er niet bij zijn.
Idem.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Capstan het volgende:
Zeg. Oudgediende hier. Mekkert om die lijst. Hoopt op een luisterend oor.
Bij voorbaat dank.
Leugens!quote:
Mijn mal brak toen ze me er in goten.quote:
Nee, dit was de vriend van de buurvrouw, wel een beetje bijblijven hoor!quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pfff nee lekker is dat. Heb je een kakkerlak als zwager.
En die buurvrouw is ook een domme doos hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit was de vriend van de buurvrouw, wel een beetje bijblijven hoor!
Ik weet niet wat er met mijne gebeurd is. Doet er niet toequote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn mal brak toen ze me er in goten.
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Paint is maar twee muisklikken verwijderd.
Maak je niet druk, enige lijntje is tussen jou en je dagboek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef netchip het volgende:
Zeg, bestaat die lijst echt, of heeft iedereen een fictieve lijst in gedacht?
Ik zal je eens proberen.quote:
Dan instrueer je mij even, zodat ik ze kan zetten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin in.
Jij wandelende encyclopedie van FOK! neukfeitjes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin in.
Valt me weer tegen Kaneelquote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel.
Maar ik hoor niet alles. Work in progress.
Dat zei ik ook alquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, enige lijntje is tussen jou en je dagboek.
Eigenlijk valt dat wel mee. Er vielen een paar op, that's all.quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wandelende encyclopedie van FOK! neukfeitjes.
Ja, en hij klopt deels.quote:
quote:
Bestaat er ook een managementsamenvatting van dat schema?quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk valt dat wel mee. Er vielen een paar op, that's all.
Ik vind de hoeveelheid cirkels om één persoon behoorlijk opvallen, eigenlijkquote:
O, dat wist ik al.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid cirkels om één persoon behoorlijk opvallen, eigenlijk.
Als je alles zo rond gaat strooien verklein je natuurlijk wel de kans voor andere geïnteresseerden om het ding in te zien, hèquote:
Ik volg niet alles op de voet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boks ouwe.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap trouwens niet waar het precies over gaat, maar ik sta dan ook niet in dat lijstje
[..]
Ik zou erin moeten staan. Daarvoor geldt eigenlijk hetzelfdequote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Alleen niet zeker of dat nu goed is of niet....
Ik ook niet. Misschien is het beter om het niet te weten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap trouwens niet waar het precies over gaat, maar ik sta dan ook niet in dat lijstje
Met het hartje tussen jou en twi?quote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
Nieuw schema. Ik vond de vorige leuker.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij er niet tussen hoort te staan.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boks ouwe.
quote:
Dat is goed.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Toch is het zo Twi.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij er niet tussen hoort te staan.
Nee is niet goed.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me nu wel af of het een goed of slecht iets is als je op die lijst staat...
Bij jezelf?quote:
Dat wist ik zelfs nog. Mijn geheugen is door de keuringquote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik was Palawan vergeten
Niet natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me nu wel af of het een goed of slecht iets is als je op die lijst staat...
Ik vergeet alles sowieso hoor.quote:
Dat is niet erg, die was ik ook al vergeten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik was Palawan vergeten
Schaam je je ervoor?quote:
Nee dat niet, maar niet een Fokster die op deze lijst staat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Jij beweert bij deze dat je nog nooit een FOK!ster hebt gedaan?
Ik weet wel wat je bedoelt. Maar ik ben de roddel zelf ook alweer vergeten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet alles sowieso hoor.ik heb 3 meets in shock gezeten om dezelfde roddel. Ben nu al weer vergeten waarom het was overigens.
Whooptie-fuckin-dooquote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar we hebben een band Sammz![]()
Hahahaha, ow wow.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, die was ik ook al vergeten.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-fuckin-doo. Dan liever een andere, Art.
Leugens, ik vertrouw altijd op jou voor mijn info.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet alles sowieso hoor.ik heb 3 meets in shock gezeten om dezelfde roddel. Ben nu al weer vergeten waarom het was overigens.
Wat zei je zaterdag?quote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Mijn opmerking zaterdag was dus niet zo misplaatst...
Mensen die de vijf letters in je naam niet correct weten over te tikken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooptie-fuckin-doo. Dan liever een andere, Art.
Bij mij ook 1, maar dat is prima zo...:Dquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, nou ja bij mezelf 1maar niet bekend uit de SEX/single/relaties SC
Het is wel vaker moeilijk geblekenquote:Op maandag 15 september 2014 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die de vijf letters in je naam niet correct weten over te tikken.
Ikk kaan nied so goet tiepequote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel vaker moeilijk gebleken.
Harde struggles Sammie.quote:Op maandag 15 september 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel vaker moeilijk gebleken.
Deanquote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles Sammie.
Insert voice of Dean.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef twi het volgende:
Ik tegen Myra, die minder lijntjes wil:
"Ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat ik een veel betere smaak heb dan jij."
Nou, als iemand 5 relaties bij zijn naam heeft staat, geeft dat ook te denken...quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
Alles wat een relatie is/was moet een <3 of </3 krijgen. Staat al minder sletterig.
aww, is dat lief? nee!quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef twi het volgende:
Dat was mijn dilemma, is dit nou een compliment of een belediging?quote:
Ik ben klaar met seizoen 9.quote:
En nu weet je niet of je hem een zoen wil geven of hem op zijn neus wil slaan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was mijn dilemma, is dit nou een compliment of een belediging?
Het is lief omdat hij met zijn goede smaak direct voor mij ging. Maar aan de andere kant haat die op mij.
Ligt eraan. Ik heb er eentje staan van echt jaren geleden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als iemand 5 relaties bij zijn naam heeft staat, geeft dat ook te denken...
Ik ben net begonnen met seizoen 8. Goed om te weten dat Cas blijft levenquote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met seizoen 9.
Ik val nu even in een gat
Je bouwt toch een band met de gebroeders op he.
En met Cas natuurlijk.
Same here. Minstens vijf jaar. Of ietsje minder...quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb er eentje staan van echt jaren geleden.
En Sammie had het gewoon opgegeven, de lul.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met seizoen 8. Goed om te weten dat Cas blijft leven. Ik kwijl nog harder op hem
.
Zelfs iemand die ik niet ken via FOK!, maar voordat we überhaupt beiden een account hadden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Minstens vijf jaar. Of ietsje minder...
Ik vind hem sowieso een beetje een zwakkelingquote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Sammie had het gewoon opgegeven, de lul.
oh, maar dat telt dan toch niet mag ik hopen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs iemand die ik niet ken via FOK!, maar voordat we überhaupt beiden een account hadden.
Je zou het bijna denken...quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:
Ik zie mensen in die lijst staan... En mensen hier maar zeiken dat ze niet kunnen scoren. Bekijk die lijst, iedereen kan scoren.
Dat ik het vermoeden had dat iedereen elkaar hier deed. En zo ver zat ik niet van de waarheid...quote:
Ah, wat verzwijg jij nog vanuit je duistere verleden?quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
oh, maar dat telt dan toch niet mag ik hopen?
Zwak is denk ik niet het juiste woord.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso een beetje een zwakkeling. Wel schattig, maar zwak.
Dat werd meteen ontkent natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik het vermoeden had dat iedereen elkaar hier deed. En zo ver zat ik niet van de waarheid...
haha wat achterdochtig gelijkquote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, wat verzwijg jij nog vanuit je duistere verleden?
Ik vind van niet, anderen vinden van wel. Tsja ...quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
tuurlijk welquote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik zulke lijstjes zie dan realiseer ik me weer wat voor grote incest groep we zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik het vermoeden had dat iedereen elkaar hier deed. En zo ver zat ik niet van de waarheid...
En je hunkerde naar ervaring.quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
Alles uit mijn tienerjaren telt niet. Ik was jong en onbezonnen.
Jij eindigt altijd kotsend op de grond, vind je het gek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Viro het volgende:
Ben zo blij dat ik niet in het lijstje sta
smerigquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik zulke lijstjes zie dan realiseer ik me weer wat voor grote incest groep we zijn.
Maar wie weet wat er in die tijd op het station nog allemaal gebeurd is natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Jij eindigt altijd kotsend op de grond, vind je het gek.
Mijn intuïtie bedriegt mij zelden.quote:
Dan is hij juist makkelijk slachtoffer, dus had hij er best tussen kunnen staan.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Echt, hoor. Lichtelijk sneu wel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik zulke lijstjes zie dan realiseer ik me weer wat voor grote incest groep we zijn.
Ik zit al de hele avond te wachten op een echte twi-waardige opmerking.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Note to self: Niet in coma zuipen als Yvie in de buurt is.quote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is hij juist makkelijk slachtoffer, dus had hij er best tussen kunnen staan.
Vroeger had je zo'n schema voor FOK!. Nu heb je zo'n schema per reeks.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als je de indirecte lijntjes gaat leggen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: Niet in coma zuipen als Yvie in de buurt is.
Twi begint soft te worden he.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond te wachten op een echte twi-waardige opmerking.
Nee, toen ik daar over na ging denken wilde ik zelfmoord plegen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als je de indirecte lijntjes gaat leggen.
Ik hield me in over yats en Tamas. Voor je het weet gaat het topic weer op slot.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond te wachten op een echte twi-waardige opmerking.
Hee, jij hier?quote:
Yvie is schattig, die doet dat nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: Niet in coma zuipen als Yvie in de buurt is.
Het zijn altijd die schattige types waar je voor op moet passen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Yvie is schattig, die doet dat niet
Dat doet een huwelijk met je.quote:
Goorlappen zijn jullie!quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, toen ik daar over na ging denken wilde ik zelfmoord plegen.
Al sinds die Sex SC dicht ging, maar ben er niet vaak meer vanwege drukte..quote:
Maar het is R&P, niet SEX.quote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hield me in over yats en Tamas. Voor je het weet gaat het topic weer op slot.
Ik nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, toen ik daar over na ging denken wilde ik zelfmoord plegen.
Na het lijstje weet ik niet of je dit nu figuurlijk of letterlijk bedoelt....quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt blijkbaar niet uit, Tamas pakt ons ook hier nog, zo blijkt maar weer.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn altijd die schattige types waar je voor op moet passen.
Keiharde anale vernedering.quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt blijkbaar niet uit, Tamas pakt ons ook hier nog, zo blijkt maar weer.
Ja, maar indirect heb jij dus seks gehad met knetter. Want jij met tgnd, die met faxie, met zeefje, met jofu en dan met knetter.quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb dan ook maar twee lijntjes. Hoewel die ene wel matig is
.
Nee, want toen kenden die elkaar nog nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar indirect heb jij dus seks gehad met knetter. Want jij met tgnd, die met faxie, met zeefje, met jofu en dan met knetter.
Volgens mijn informatie is het lijntje nog directer.quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar indirect heb jij dus seks gehad met knetter. Want jij met tgnd, die met faxie, met zeefje, met jofu en dan met knetter.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want toen kenden die elkaar nog niet. Hoop ik
. Heel hard.
Godverdomme, Myra.
Dat bedoelde ik dus met indirecte lijntjes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Heel hard.
Godverdomme, Myra.
Faxie, Zeefje en mij kun je er gerust uit halen, jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is het lijntje nog directer.
Niet altijdquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Indirect heb ik dan met iedereen seks gehad, via Gitaar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Heel hard.
Godverdomme, Myra.
Ik heb niks gedaan met jofu, knetter, faxie of wie dan ook op dat lijstjequote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is het lijntje nog directer.
Charmingquote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Indirect heb ik dan met iedereen seks gehad, via Gitaar.
Euh dat zouden we toch tussen ons houden?quote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wie weet wat er in die tijd op het station nog allemaal gebeurd is natuurlijk.
Dat zou er nog bij moeten komen, dan had ik je natuurlijk nooit gemeet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan met jofu, knetter, faxie of wie dan ook op dat lijstje.
Dus indirect heb je toch fax gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Heel hard.
Godverdomme, Myra.
Kan ook via Kaneel trouwens. Die staan beiden in verbinding met het ''centrum''.quote:
Ja, geef die arme Gitaar maar de schuld!quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Indirect heb ik dan met iedereen seks gehad, via Gitaar.
Het 'centrum'quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook via Kaneel trouwens. Die staan beiden in verbinding met het ''centrum''.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dus indirect heb je toch fax gedaan
Wat ik me heel goed kan indenken!quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou er nog bij moeten komen, dan had ik je natuurlijk nooit gemeet.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, geef die arme Gitaar maar de schuld!
Wie geef je liever de schuld?quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook via Kaneel trouwens. Die staan beiden in verbinding met het ''centrum''.
Godverquote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef twi het volgende:
Ik ga TGND vanaf nu gewoon Utrecht CS noemen.
Tsja ...quote:
Ervaring heeft tegendeel bewezen, als zombie loop ik behoorlijk snel. Wil niet weten wat er gebeurt als er agressief word gehosseltquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is hij juist makkelijk slachtoffer, dus had hij er best tussen kunnen staan.
Sorry, hij was te makkelijk om te laten liggenquote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Wat ik me heel goed kan indenken!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef twi het volgende:
keiharde waarheid ditquote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn altijd die schattige types waar je voor op moet passen.
En kaneel, en vinnie en gitaarquote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
Oeh, maar dat betekent dat ik Art ook indirect gedaan heb. Potverdrie.
Ja, ja, ik weet het nu welquote:
"Ik was op het station."quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik kan nu nooit meer normaal zeggen, ik was op /liep over Utrecht CS.
Misschien is het hierdoor wel gekomen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een slettebak is die kaneel ook.
En maar braggen met zijn celibaatleef.
En dan te bedenken dat jij, solique en ik afgelopen zaterdag nog in Utrecht CS waren...quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik kan nu nooit meer normaal zeggen, ik was op /liep over Utrecht CS.
Als je er qua aantal linkjes geen grens aan legt, heb jij yats dus ook gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het nu wel. Jij hebt trouwens ook een leuk indirect lijstje, vriend.
Eh...Daar hebben we het maar even niet overquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het nu wel. Jij hebt trouwens ook een leuk indirect lijstje, vriend.
Verder post ik ook gewoon op FOK! hoorquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor schema's, lijstjes en roddels post wel je op fok. Uitermate teleurstellend dit silk
En ik bleef braaf achter op Tiel CSquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij, solique en ik afgelopen zaterdag nog in Utrecht CS waren...
Held.quote:Op maandag 15 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik bleef braaf achter op Tiel CS
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is het hierdoor wel gekomen.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij, solique en ik afgelopen zaterdag nog in Utrecht CS waren...
Rondje om de kerk.quote:Op maandag 15 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ie iig nooit meer zeurenquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als je er qua aantal linkjes geen grens aan legt, heb jij yats dus ook gedaan.
Wacht... Wow.quote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
Oeh, maar dat betekent dat ik Art ook indirect gedaan heb. Potverdrie.
Ben ik even blij dat ik buiten gebleven benquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die MVMM was echt wel iets te veel van het goede geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik buiten gebleven ben
Eh...Helaas niet, dat zou ik me zeker herinnert hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als je er qua aantal linkjes geen grens aan legt, heb jij yats dus ook gedaan.
Blijkt achteraf dat het dus een MVVM is geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja die MVMM was echt wel iets te veel van het goede geweest.
Dan ligt het aan mij, post amper op fokquote:Op maandag 15 september 2014 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Verder post ik ook gewoon op FOK! hoor
Ik zeur nooitquote:
Ja, tijd voor een goede informatie architectuur.quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het tijd voor de stap naar Visio, trouwens.
Powerpoint is ook nog een optie. Of direct maar voor het echte werk gaan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het tijd voor de stap naar Visio, trouwens.
Altijdquote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indirect, Artje.
[..]
Ja, goed punt.
Tiel CS.quote:Op maandag 15 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen als er roddels zijn zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij, post amper op fok
Tja, dan hadden solique en aeque eerst moeten bepalen wie waar eerst was. Dat zou vast problemen gevenquote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja die MVMM was echt wel iets te veel van het goede geweest.
Dit.quote:
Al heel erg vaak.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik zag het maar wilde de opmerking niet maken.
Nee, dan spreek je van Tiel en Tiel Passewaaijquote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is ook een station op Passewaaij dus dan kunnen we spreken van Tiel CS.
Ja.quote:
Nee. Dan zou Nijmegen ook een CS hebben en dat is niet zo. Zelfs Oss zou dan een CS hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is ook een station op Passewaaij dus dan kunnen we spreken van Tiel CS.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef twi het volgende:
Of we kunnen er gewoon een bordspel van maken.
Gooi nu drie en ga via TGND naar Knetter. Sla 10 beurten over zodat je kunt douchen.
Gooi nu drie en ga via TGND naar Knetter. Sla 10 beurten over zodat je kunt douchen.
Ik heb vooral heel erg moeten lachenquote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Zijn er nog mensen boos om de bekendmakingen?
Niet eens langs het ziekenhuis?quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef twi het volgende:
Natuurlijk. Echtscheiding hier ditdat.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Doe mij dat schema eens?quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Tiel heeft anders wel 2 stations ja.quote:
Ik ga zorgen voor een lijntje tussen ons.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Arnhem heeft wel een CSquote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan spreek je van Tiel en Tiel Passewaaij. Er is ook geen Enschede CS
.
Boos op zichzelf mag ik dan toch hopen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Dan nog telt het niet.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Tiel heeft anders wel 2 stations ja.
Ik niet, dit was bekendquote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |