Ja, stuur hem mij ook eens.quote:
Ja zo hoort dat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en het liefst nog dezelfde fiets ook. Alles in dezelfde kleur donkerblauw, super sexy!
Klinkt eerder als helquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
En dan elke zondag een fietstocht maken.
The good life enzo.
Eigenlijk helemaal niet. Maar dan wel burgerlijkheid op m'n eigen manierquote:
Jullie mogen voorlopige versie aan Fasje vragen, ik zit niet op goede computer nu.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.
En over een paar jaar komen de foto's voorbij op facebook.
Jawel, maar ik ben verbaasd. Nu wil ik ook weten of ik er in sta.quote:
Bootjequote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
Fas, wil je mij doen? Dan heb je ook een indirecte link met Kaneel.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Allebei met een laptopjequote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zit naast je op de bank zeker he?
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?
Dude.....quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.quote:
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fasquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.
Echte Fokkersquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Allebei met een laptopjeMet Voetbal International op TV.
hahaha ja precies dit, horrorquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Meteen afkappen. Oudejaarsconference is heilig.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Ruim 90% van de Nederlanders is hartstikke doorsnee hoor, dus maak je geen illusies dat je het spectaculair anders gaat doen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef netchip het volgende:
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar dat denk ik niet.
Zie jij jezelf zo al over een jaar of 5 wakker schrikken Barb.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |