Ja, stuur hem mij ook eens.quote:
Ja zo hoort dat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en het liefst nog dezelfde fiets ook. Alles in dezelfde kleur donkerblauw, super sexy!
Klinkt eerder als helquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
En dan elke zondag een fietstocht maken.
The good life enzo.
Eigenlijk helemaal niet. Maar dan wel burgerlijkheid op m'n eigen manierquote:
Jullie mogen voorlopige versie aan Fasje vragen, ik zit niet op goede computer nu.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.
En over een paar jaar komen de foto's voorbij op facebook.
Jawel, maar ik ben verbaasd. Nu wil ik ook weten of ik er in sta.quote:
Bootjequote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
Fas, wil je mij doen? Dan heb je ook een indirecte link met Kaneel.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Allebei met een laptopjequote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zit naast je op de bank zeker he?
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is jouw ultieme droom ook een trio met Fas?
Dude.....quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat.
The good life enzo.
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.quote:
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stacaravan, fietsvakanties en in augustus al plannen maken voor kerst, gewoon omdat het zo hoort.
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fasquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk een slinkse manier om te polsen of hij geïnteresseerd is in een MMV trio met haar.
Echte Fokkersquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Allebei met een laptopjeMet Voetbal International op TV.
hahaha ja precies dit, horrorquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Meteen afkappen. Oudejaarsconference is heilig.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij jouw ouders, en mijn broer wilde de 2e dan met de familie bij hem eten.
En met oud en nieuw zijn we uitgenodigd door Sander en Anneke, maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Zij willen nooit de oudejaarsconference kijken.
Ruim 90% van de Nederlanders is hartstikke doorsnee hoor, dus maak je geen illusies dat je het spectaculair anders gaat doen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef netchip het volgende:
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar dat denk ik niet.
Zie jij jezelf zo al over een jaar of 5 wakker schrikken Barb.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom is hij niet gewoon openbaar aangezien iedereen hem in wilt kijken?quote:
Wat een pimp is het toch ook.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fas
Ik wil je gewoon naakt zienquote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sneaky he? Eerst met Straw, nu met Fas
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?quote:
>KPDquote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon naakt zien
quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?
Dat moesten ze nu al weten ivm oppas voor de kiddo's.
Tja, ik heb bepaalde ambities (studeren in het buitenland, werken in het buitenland) die de doorsnee Nederlander al niet heeft. Ik zeg niet dat ik het honderd procent zeker anders ga doen, maar het liefste wel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim 90% van de Nederlanders is hartstikke doorsnee hoor, dus maak je geen illusies dat je het spectaculair anders gaat doen.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik wil zelf niet zo'n burgerlijk, mainstream typetje worden. Natuurlijk wel netjes, en wel-opgevoed, maar niet het prototype gedrag van een doorsnee Nederlander. Lijkt me gewoon saai, elke dag hetzelfde, blablabla.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar dat denk ik niet.
Ja maar 14 mei is al de verjaardag van de vriend van de buurvrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en kunnen wij 14 mei met de vriendengroep uiteten?
Dat moesten ze nu al weten ivm oppas voor de kiddo's.
Ja, en hij werkt bij een bank.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]! Anneke met kort zwart geverfd kapsel en witte legging.
Dat gaat niet gebeuren. Bachelor of niet, begeerlijk blijf ik.quote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf zo al over een jaar of 5 wakker schrikken Barb.
Dat je je afvraagt hoe je van begeerlijke bachelor daar in terecht gekomen bent.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.
Helaas wel waar. We zijn allemaal office drones geworden. En je bent al snel anders als je op zondag het gras maait.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hoeft er niet anders over te gaan denken. De mal die maatschappij heet smelt je wel om tot de perfecte drone. Maak je geen zorgen.
In het buitenland hebben ze ook labradors, 1.4 kinderen en stationwagens hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef netchip het volgende:
Tja, ik heb bepaalde ambities (studeren in het buitenland, werken in het buitenland) die de doorsnee Nederlander al niet heeft. Ik zeg niet dat ik het honderd procent zeker anders ga doen, maar het liefste wel.
Denk je? Ik weet het niet, 't is niet zo dat ik me heel veel aantrek van wat een ander van mij vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef yats het volgende:
Samzz, jij met tgnd? Die had ik niet verwacht
Die was bekendquote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef yats het volgende:
Samzz, jij met tgnd? Die had ik niet verwacht
Er zijn ergere dingen om te proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.
Oh ja, maar kunnen we die niet afzeggen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar 14 mei is al de verjaardag van de vriend van de buurvrouw.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook labradors, 1.4 kinderen en stationwagens hoor.
Zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om te proberen.
Agreed, ik hoop het ooit ook nog te kunnen doen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je probeert eens wat.
Pfff nee lekker is dat. Heb je een kakkerlak als zwager.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, maar kunnen we die niet afzeggen?
Die eikel is voor 020 en dan gaat ie weer beginnen over 4 x op een rij.
Plus dat we gezeik gaan krijgen als we dit jaar weer er niet bij zijn.
Idem.quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Capstan het volgende:
Zeg. Oudgediende hier. Mekkert om die lijst. Hoopt op een luisterend oor.
Bij voorbaat dank.
Leugens!quote:
Mijn mal brak toen ze me er in goten.quote:
Nee, dit was de vriend van de buurvrouw, wel een beetje bijblijven hoor!quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pfff nee lekker is dat. Heb je een kakkerlak als zwager.
En die buurvrouw is ook een domme doos hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit was de vriend van de buurvrouw, wel een beetje bijblijven hoor!
Ik weet niet wat er met mijne gebeurd is. Doet er niet toequote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn mal brak toen ze me er in goten.
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Paint is maar twee muisklikken verwijderd.
Maak je niet druk, enige lijntje is tussen jou en je dagboek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef netchip het volgende:
Zeg, bestaat die lijst echt, of heeft iedereen een fictieve lijst in gedacht?
Ik zal je eens proberen.quote:
Dan instrueer je mij even, zodat ik ze kan zetten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin in.
Jij wandelende encyclopedie van FOK! neukfeitjes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar dan moet ik cirkeltjes bij gaan tekenen en lijntjes, en nog meer cirkeltjes. Dan moet de hele lay-out op de schop. En daar heb ik geen zin in.
Valt me weer tegen Kaneelquote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel.
Maar ik hoor niet alles. Work in progress.
Dat zei ik ook alquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, enige lijntje is tussen jou en je dagboek.
Eigenlijk valt dat wel mee. Er vielen een paar op, that's all.quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wandelende encyclopedie van FOK! neukfeitjes.
Ja, en hij klopt deels.quote:
quote:
Bestaat er ook een managementsamenvatting van dat schema?quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk valt dat wel mee. Er vielen een paar op, that's all.
Ik vind de hoeveelheid cirkels om één persoon behoorlijk opvallen, eigenlijkquote:
O, dat wist ik al.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid cirkels om één persoon behoorlijk opvallen, eigenlijk.
Als je alles zo rond gaat strooien verklein je natuurlijk wel de kans voor andere geïnteresseerden om het ding in te zien, hèquote:
Ik volg niet alles op de voet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boks ouwe.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap trouwens niet waar het precies over gaat, maar ik sta dan ook niet in dat lijstje
quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |