Ben jij er nou nog? Ga naar de keuken gekkiequote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah, hebben we deze kleuter ook weer
Die is meer geband dan aanwezig, die tel ik niet meequote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
HMF verdient toch 3 ton per jaar?
Ja, maar je krijgt niet altijd wat je verdient.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
HMF verdient toch 3 ton per jaar?
Sigarenroker van het Jaarquote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat heeft johan derksen in zijn leven bereikt behalve poepe
Waarom? Hij heeft zijn 15 minutes of fame al gehad.quote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hopelijk wel nog aandacht voor Ricksen.
kekke muziek ookquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh wat een geweldige toffe beelden van FOX Sports. Ik ga het direct aanschaffen.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sigarenroker van het Jaar
Eindredacteur van het Jaar
De Loden Loeki
een Gouden Plaat
slechts geklede man van het jaar
promotie met Haarlem in 1975
heb je geen andere grappen? jouw 'humor' is een beetje eentonigquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben jij er nou nog? Ga naar de keuken gekkie
Nu ben ik wel benieuwd wie dan de best geklede man van het jaar was?quote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sigarenroker van het Jaar
Eindredacteur van het Jaar
De Loden Loeki
een Gouden Plaat
slechts geklede man van het jaar
promotie naar de Eredivisie met Haarlem in 1975
Humbertoquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie dan de best geklede man van het jaar was?
Een of andere lul uit een soap met zeven sjaaltjes en kettingen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dan ook geen humor, ik bedoel het serieusquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je geen andere grappen? jouw 'humor' is een beetje eentonig
een of andere lul uit een soap met 7 sjaaltjes om en het overhemd open tot aan zijn navelquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is dan ook geen humor, ik bedoel het serieus
Roy Donders?quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een of andere lul uit een soap met zeven sjaaltjes en kettingen.
Humberto Tan of zo.quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Kooijemans?quote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een of andere lul uit een soap met 7 sjaaltjes om een het overhemd open tot aan zijn navel
dat maakt t zo mogelijk nog triesterquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is dan ook geen humor, ik bedoel het serieus
quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eckte struggelsquote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat irritant kut moment dat je naar de tv kijkt maar verkeerd kijkt en dus net naast de tv kijkt en dan je beeld moet herstellen door je gezicht naar links te verschuiven
KUT!
wut?quote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat irritant kut moment dat je naar de tv kijkt maar verkeerd kijkt en dus net naast de tv kijkt en dan je beeld moet herstellen door je gezicht naar links te verschuiven
KUT!
Het kan zijn dat hij afspraken heeft gemaakt met Sigthorsson tijdens zijn contractverlengingquote:Op maandag 15 september 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank heeft nooit kritiek op Sigthorsson. Milik schiet ze erin en Siggy niet, toch is Milik kut
.
Oké?quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sc-heerenveen.(...)ampaign=scheerenveen
Dat zijn nog eens nieuwtjes op een Heerenveenwebsite
Knap dat ze dat al weten voor over 350 dagenquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt hansiequote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan ook het enige wat hij ooit goed heeft gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Hoesen heeft gescoord tegen Barcelona.
dat kanquote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Was ook nog eens slecht ingeschoten.quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat hij ooit goed heeft gedaan
Gewoon als nieuws op de officiële sitequote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
"Pelle!"quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
heeft van der gijp al iets gezegd?
Dat zou wel lekker zijn zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef IbanMayo het volgende:
Sinkgraven en en Pröpper dus naar Ajax in de winter
Laten we het hopen, Sana, Serero en Duarte zijn Ajax-onwaardige spelersquote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef IbanMayo het volgende:
Sinkgraven en en Pröpper dus naar Ajax in de winter
Ik neem aan dat je de JL wel volgt.quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Volg ik de eredivisie niet meer echt, ken ik meteen de helft niet
Wooter heeft ook wel eens iets leuks gedaan in de CL.quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Sana ooit gespeeld de laatste tijd in Ajax I?quote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Sana, Serero en Duarte zijn Ajax-onwaardige spelers
Ja, op de geweldige tijdstippen samenvattingen kijken! En zelf gaan, want het wordt toch niet uitgezonden. Zelfs de derby zaterdag (van alle JL wedstrijden echt wel het aantrekkelijkste affiche) werd niet uitgezondenquote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de JL wel volgt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Schijnbaar is er wat concensus over deze keuzequote:
Net als Warner Hahn.quote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Snap niet dat Feyenoord die heeft laten gaan.
1 miljoen voor Vermeer, gelukkig zwemmen ze in de miljoenen in Rotterdam.quote:
Nee, maar hij hoort wel bij de officiële selectie van Ajax 1 en vangt dus ook salaris.quote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Sana ooit gespeeld de laatste tijd in Ajax I?
Ze passen er juist prima tussen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Sana, Serero en Duarte zijn Ajax-onwaardige spelers
Tofquote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mag met panzerfausten schieten
Ik met elastiekjes.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mag met panzerfausten schieten
daar zou jij het wel op kunnen wou je zeggen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie alleen Daleydie tekst boeit me niet.
denk het niet ze komen geloof ik meestal pas een half uur van te voren binnenquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komt Genee nou echt pas 10 minuten voor tijd binnenvallen of zou het een geintje zijn.
[ [url=http://www.imgdumper.nl/uploads8/54173937c288c/54173937b9fd8-VI01.avi_snapshot_00.18_[2014.09.15_21.07.25].jpg]afbeelding[/url] ]
Nou ik zou hem niet wegsturen neequote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar zou jij het wel op kunnen wou je zeggen?
Karinaquote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou hem niet wegsturen nee
RIPquote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb teveel yoghurt met kersen op, mijn buik voelt alsof 'ie gaat ontploffen
De tweede ronde, de tweede ronde.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Evertjan het volgende:
WE GAAN BEGINNEN VOOR DE 2E RONDE!!!
was er vandaag een sjoelmeet?quote:
Ik heb te veel stukjes kaas en worst op.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb teveel yoghurt met kersen op, mijn buik voelt alsof 'ie gaat ontploffen
Je hebt toch niet illegaal gedownload he?quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet elke week hoorIk ben met mijn pc bezig ondertussen, ik had spyware verdomme.
dat is vast de NSAquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet elke week hoorIk ben met mijn pc bezig ondertussen, ik had spyware verdomme.
Kansloze vragenquote:
Nou het gekke is dat ik op mijn pc echt zelden iets download, dus ik heb geen idee waar het vandaan kwam. Echtg raar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet illegaal gedownload he?
Malwarebytes!quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hijjack this gebruikt en nog eentje. Maar goed off topic en zoquote:
Blijkbaar niet, Fred zette de lijnen uit.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Evertjan het volgende:
Fredje heeft Wim Kieft van de drugs gered
quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, Fred zette de lijnen uit.
Dat is idd een wonder.quote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerenveen minste tegengoals dit seizoen
Niemand neemt Simon Zwartkruis meer serieus. Die komt tegenwoordig alleen voor de duiding en geeft alleen nieuws door als Ajax.nl of de Telegraaf het meldt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb medelijden met die Ajax watcher
Bal erlangs spelen en heel hard rennenquote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overmars was wel een geniale voetballer.
En voorzetten. Of naar binnen draaien en schieten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bal erlangs spelen en heel hard rennen
Dat is een kwaliteit.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bal erlangs spelen en heel hard rennen
Mwa, ik gun het Vermeer wel.quote:
Zuinig en Effectiefquote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En voorzetten. Of naar binnen draaien en schieten.
Uiteraard, ik vind het amateuristisch van Ajax dat ze zich genaaid voelen. Slaat nergens op, doe niet zo triest.quote:
2005-2006 was de laatste keer inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzin, PSV had nooit de beste selectie.
Was dat toen ze halve finale CL speelde?quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2005-2006 was de laatste keer inderdaad.
Poe poe, het wekelijks veranderende meninkje van Derksen, Kieft en Van der Gijp.quote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Luister je mee Ajacied422 en GGMM, PSV had een betere selectie afgelopen jaren
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Was dat toen ze halve finale CL speelde?
Met z'n vrouwtje naar Ibiza.quote:
Kieft gaat zometeen weer een tweede klas treinkaartje kopen en in de eerste klas zitten hoor. Die heeft geen geld voor Ibiza.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Met z'n vrouwtje naar Ibiza.
Dat die Sjon nog iedere maand zijn rekeningen kan betalen is mij een raadsel. Vieze alternatieveling.quote:
Ja ik vraag het mij ook afquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat die Sjon nog iedere maand zijn rekeningen kan betalen is mij een raadsel. Vieze alternatieveling.
Is humor om te lachen.quote:
quote:PSV-trainer Phillip Cocu zegt in principe drie opties te hebben voor het vervangen van de geblesseerde Memphis Depay. Maandag bleek dat de Oranje-international zeker zes weken aan de kant staat door zijn zaterdag bij PEC Zwolle (3-1 verlies) opgelopen liesblessure.
'We waren al bang dat we hem een tijdje kwijt zouden zijn', vertelde Cocu op de clubwebsite rekening te houden met een doemscenario. 'Stiekem hoopten we dat het mee zou vallen, maar heel vervelend dat hij er een behoorlijke periode uit zal zijn. Memphis is een belangrijke schakel voor ons. Dit is een heel grote aderlating.'
Cocu zegt meerdere opties te hebben om de geblesseerde linksbuiten te vervangen. 'Locadia heeft er gespeeld, Jozefzoon kan goed op de vleugels uit de voeten en Guarduado kan vals aan de linkerkant spelen. Met die drie moeten we het in principe kunnen opvangen. Al hangen de keuzes natuurlijk ook af van de tegenstander, en de zwaktes van die ploeg. We zullen het dus week in week uit bekijken.'
'Voor hem persoonlijk is het natuurlijk ook enorm vervelend', vervolgde Cocu over de aanvaller. 'Dit is de eerste keer dat hij er wat langer uit ligt. Hij moet eerst honderd procent herstellen en daarna weer volle bak gaan om terug te keren. Memphis is nog jong, dus dat kan een voordeel zijn met het oog op een eventueel sneller herstel. Aan de andere kant, hij is wel een explosieve speler. We zullen dus heel zorgvuldig met zijn blessure omgaan.'
quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer is nog meer voor pubers
quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
oooooooooowwwww bra bra powquote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja, jij kan het wetenquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een goede omschrijving ja
Dat was echt walgelijk ten opzichte van mensen die daadwerkelijk schulden hebben/haddenquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan die man echt nooit meer serieus nemen na zijn belachelijke interview over het zich niet solidair stellen aan Lodeweges
Ik kan die man echt nooit meer serieus nemen na zijn belachelijke interview over het zich niet solidair stellen aan Lodeweges
Die blunder van Diego Lopez dan.quote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die goal met de hak van Menez was wel heel dubieus
Van der Gijp heeft geen 10 miljoen euro gekostquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Bale is een betere voetballer dan gijp in het kwadraat ooit was
Robben is ook geen type Di Mariaquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Eens met René, net geen Type Robben, Di Maria
Kun je nagaan wat Di Maria wel isquote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Robben is ook geen type Di Maria
Stuk beter dan Robben ja.quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Di Maria wel is
Waar is JR gebleven eigenlijk?quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha, jaaaaaaarenlang kon De Jong er niks van bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |