Ja, koop een auto!quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef GrumpyCat het volgende:
Vanmiddag, na een dagje college, lekker naar huis met de trein. Het was druk, ,aar gelukkig zat ik in zo'n gloednieuwe dubbeldekker (Socios lezen we even mee?)
Die zijn hooguit nuttig als kanonnenvoer.quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee. Die gaan we juist weer nodig hebben om af te komen van van deze ellende.
Dat is toch genetisch?quote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef n00b13 het volgende:
De vraag der vragen: had ze een snor?
Ze was nog best aantrekkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef n00b13 het volgende:
De vraag der vragen: had ze een snor?
Ik snap TS best, Marokkanen zijn nu eenmaal niet het neusje van de zalmquote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Was het een Nederlandse geweest, had je dan ook gezegd haatIngrid?
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik snap TS best, Marokkanen zijn nu eenmaal niet het neusje van de zalm
Net zoals Nederlanders nooooit kaaskop genoemd worden iddquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.
Zeg dan 'haatima', dat bekt beter of gewoon 'haatbaard'.quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef hpeopjes het volgende:
Ach, 'haatfatima' bekt gewoon lekker. Wel lullig als je toevallig Fatima heet, vooral als je niet eens moslima bent.
Door velen niet.quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders nooooit kaaskop genoemd worden idd
Krijg ik dan geen witte puntmutsen achter me aan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Had haar de codewoorden 'alluhaa snackbar', 'tapbier' toegeroepen, dan had ze je met rust gelaten.
Een buitenlandse dame mag - op vertoon van de juiste kenmerken -, ondanks dat het een lichte generalisatie lijkt -, prima Fatima genoemd worden. De kans dat ze daadwerkelijk Fatima heet is vele malen hoger dan de kans dat ze niet Fatima heet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.quote:Op maandag 15 september 2014 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een buitenlandse dame mag - op vertoon van de juiste kenmerken -, ondanks dat het een lichte generalisatie lijkt -, prima Fatima genoemd worden. De kans dat ze daadwerkelijk Fatima heet is vele malen hoger dan de kans dat ze niet Fatima heet.
Oh ja onzin ga je meteen zo beginnen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.
Dat is gewoon zo. Ouderen heten inderdaad nog wel zo, maar ik hoor weinig jongeren die nog zo heten zowel hier als in Marokko.quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh ja onzin ga je meteen zo beginnen?
Echt welquote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.
Nou nee en ik bevind me in die kringen en weet het dus toch wel iets beter.quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt welHouriya ook. Wat ik zelf altijd een behoorlijk onbegrijpelijke naamkeuze vond.
Omdat het in Nederland wordt uitgesproken als hoer-iya.quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee en ik bevind me in die kringen en weet het dus toch wel iets beter.
Houriya is een mooie naam. Waarom is dat volgens jou raar?
Ja precies ik plaats hier gewoon een legitieme logische conclusie en meteen word ik weer van alle kanten bestookt met drogredenen #datkanmaarééndingbetekenenquote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt welHouriya ook. Wat ik zelf altijd een behoorlijk onbegrijpelijke naamkeuze vond.
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland wordt uitgesproken als hoer-iya.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken. Je kan bv zeggen: Huriya. Dan heb je dat probleem al niet meer.
Mijn naam ziet er fonetisch ook niet uit, maar de meeste Nederlanders kunnen het wel uitspreken omdat ik het ze geleerd heb.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland wordt uitgesproken als hoer-iya.
Nee WIJ hebben ons GENOEG aangepast, het is de tijd voor de BUITENLANDERS om zich aan ONS aan te passen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken.
Mijn naam ziet er fonetisch ook niet uit, maar de meeste Nederlanders kunnen het wel uitspreken omdat ik het ze geleerd heb.
Of je kunt wat meer compassie tonen voor je kind en het gewoon geen Houriya noemen als je weet dat het kind in Nederland gaat opgroeien. Er zijn zoveel andere namen. Ik snap dat gewoon niet echt, maar ok.quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken.
Aanpassen hebben ze de kans voor gehad, jarenlang te goed voor ze geweest in dit land, NEDERLAND, nu zeg ik het is klaar: eruit, en we laten dr niks meer in.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee WIJ hebben ons GENOEG aangepast, het is de tijd voor de BUITENLANDERS om zich aan ONS aan te passen.
Nou nee. Begrijp best dat je je dient aan te passen, maar om daarom maar niet een naam naar keus te geven is bizar.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee WIJ hebben ons GENOEG aangepast, het is de tijd voor de BUITENLANDERS om zich aan ONS aan te passen.
Zijn er mensen die zo hetenquote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het kind zelf kan er niks aandoen. En aanpassen ja, maar dat moet niet zo ver gaan dat je zelfs je kind niet een naam kan geven die jij mooi vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Of je kunt wat meer compassie tonen voor je kind en het gewoon geen Houriya noemen als je weet dat het kind in Nederland gaat opgroeien. Er zijn zoveel andere namen. Ik snap dat gewoon niet echt, maar ok.
Je spreekt het uit als Huuriya.quote:Op maandag 15 september 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zo heten![]()
zou mn lach niet in kunnen houden
Als jij je kind hoer-iya wil noemen dan mag dat (aangezien we hier WEL in vrijheid leven), maar je moet dan ook niet boos worden als mensen haar met hoer-iya aanspreken en als je niet met dat gevolg wilt leven (wat als ouder mij heel logisch lijkt) dan noem je haar maar naar één van de andere hoeren van Mohammed.quote:Op maandag 15 september 2014 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee. Begrijp best dat je je dient aan te passen, maar om daarom maar niet een naam naar keus te geven is bizar.
Het gaat niet om aanpassen, het gaat erom dat je aan de toekomst van je kind denkt. Turken die hun kind in Nederland Eylul of Aykut zouden noemen, dat is precies hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het kind zelf kan er niks aandoen. En aanpassen ja, maar dat moet niet zo ver gaan dat je zelfs je kind niet een naam kan geven die jij mooi vindt.
Klopt. Het is dan ook geen Hoeriya op zijn Arabisch, maar Huuriya.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als jij je kind hoer-iya wil noemen dan mag dat (aangezien we hier WEL in vrijheid leven), maar je moet dan ook niet boos worden als mensen haar met hoer-iya aanspreken.
Hahahahaquote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Huuriya.
Wat heeft een toekomst te maken met de naam? Ik heb een zeer moeilijke naam en daar ben ik heel blij mee.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het gaat niet om aanpassen, het gaat erom dat je aan de toekomst van je kind denkt. Turken die hun kind in Nederland Eylul of Aykut zouden noemen, dat is precies hetzelfde verhaal.
Maar jij zit dan in tegenstelling tot je eventuele kind dan ook helemaal loco als het om je identiteit gaatquote:Op maandag 15 september 2014 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft een toekomst te maken met de naam? Ik heb een zeer moeilijke naam en daar ben ik heel blij mee.
Mijn ouders kennelijk ook. Die hebben ons allemaal namelijk een ZEEEEER arabische naam gegeven. Ik zou precies hetzelfde doen bij mijn kinderen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar jij zit dan in tegenstelling tot je eventuele kind dan ook helemaal loco als het om je identiteit gaat
De toekomst. Dat je kind. Haar hele leven lang. In een land leeft. Waar haar naam. Begint met een klank. Die HOER luidt. Ik weet niet waarom je niet enig begrip wilt tonen voor het punt dat ik probeer te maken. Misschien helpt het als ik zeg dat ik zelf allochtoon ben, dus het gaat mij er hier niet om het uithangen van de lullige racist ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft een toekomst te maken met de naam? Ik heb een zeer moeilijke naam en daar ben ik heel blij mee.
Nogmaals, het is Huriya en niet Hoeriya. Zie daarom het slechte hier niet van.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De toekomst. Dat je kind. Haar hele leven lang. In een land leeft. Waar haar naam. Begint met een klank. Die HOER luidt. Ik weet niet waarom je niet enig begrip wilt tonen voor het punt dat ik probeer te maken. Misschien helpt het als ik zeg dat ik zelf allochtoon ben, dus het gaat mij er hier niet om het uithangen van de lullige racist ofzo.
Maar in NL heb je geen namenlijstje waar je van mag kiezen, dat is het verschil, je kunt je kind noemen zoals jij het wilt (op een paar uitzonderingen na).quote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze Jan, Kees en Ingrid moet noemen. Maar je kan wel compassie hebben ten opzichte van je kind, die wel gewoon naar school moet hier. Kom je tussen de andere kinderen, heet je hoer. Sta je meteen met 1-0 achter natuurlijk. Prima dat ze een arabische naam hebben maar je hoeft jezelf geen oogkleppen op te doen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn ouders kennelijk ook. Die hebben ons allemaal namelijk een ZEEEEER arabische naam gegeven. Ik zou precies hetzelfde doen bij mijn kinderen.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 15 september 2014 23:19 schreef Mr.Alligator het volgende:
[..]
Maar in NL heb je geen namenlijstje waar je van mag kiezen, dat is het verschil, je kunt je kind noemen zoals jij het wilt (op een paar uitzonderingen na).
Akkoord. Als je Hoeriya dan toch zo mooi vindt, dan schrijf je het maar op als Huriya.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze Jan, Kees en Ingrid moet noemen. Maar je kan wel compassie hebben ten opzichte van je kind, die wel gewoon naar school moet hier. Kom je tussen de andere kinderen, heet je hoer. Sta je meteen met 1-0 achter natuurlijk. Prima dat ze een arabische naam hebben maar je hoeft jezelf geen oogkleppen op te doen.
Ho pas op je spreekt het uit als hoeria hè dan is het dus niet ergquote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze Jan, Kees en Ingrid moet noemen. Maar je kan wel compassie hebben ten opzichte van je kind, die wel gewoon naar school moet hier. Kom je tussen de andere kinderen, heet je hoer. Sta je meteen met 1-0 achter natuurlijk. Prima dat ze een arabische naam hebben maar je hoeft jezelf geen oogkleppen op te doen.
Dat is inderdaad een prima beginquote:Op maandag 15 september 2014 23:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Akkoord. Als je Hoeriya dan toch zo mooi vindt, dan schrijf je het maar op als Huriya.
Jezus, dat snap ik ook wel. Maar die uitspraken en klanken kunnen voor het niet-Arabisch oor nogal subtiel zijn. Weet je wat, laat maar gewoon.quote:Op maandag 15 september 2014 23:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, het is Huriya en niet Hoeriya. Zie daarom het slechte hier niet van.
Gebruik mij als voorbeeld. Ik zou zo iemand hard in haar gezicht uitlachen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, dat snap ik ook wel. Maar die uitspraken en klanken kunnen voor het niet-Arabisch oor nogal subtiel zijn. Weet je wat, laat maar gewoon.
Valt mee. Ervaring ( mijn eigen voornaam) leert me dan Nederlanders dat vrij makkelijk leren en oppakken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, dat snap ik ook wel. Maar die uitspraken en klanken kunnen voor het niet-Arabisch oor nogal subtiel zijn. Weet je wat, laat maar gewoon.
Mijn naam is nog nooit goed uitgesproken door een Nederlander. Ergens heb ik ook wel de hoop opgegeven. Zo zie je maar weer, anekdotes kunnen nogal waardeloos zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 23:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Valt mee. Ervaring ( mijn eigen voornaam) leert me dan Nederlanders dat vrij makkelijk leren en oppakken.
Yes, dat hoef je me niet te vertellen. Ook daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef Mr.Alligator het volgende:
[..]
Itt Marokko: http://www.voornamelijk.n(...)arokkaanse-kinderen/
Kan. Mijn naam is ook lastig, heel lastig.. maar de Hollanders leren het uitspreken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn naam is nog nooit goed uitgesproken door een Nederlander. Ergens heb ik ook wel de hoop opgegeven. Zo zie je maar weer, anekdotes kunnen nogal waardeloos zijn.
Wauw je bent zo bijzonder echt niet normaal ik zal je hele identiteit baseren op het idee dat je een bijzondere buitenlandse bent heel mysterieus ja echt heel leuk allemaalquote:Op maandag 15 september 2014 23:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan. Mijn naam is ook lastig, heel lastig.. maar de Hollanders leren het uitspreken.
Dat maak jij ervan, lol. Ik zeg louter dat mijn naam heel lastig te lezen is.quote:Op maandag 15 september 2014 23:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wauw je bent zo bijzonder echt niet normaal ik zal je hele identiteit baseren op het idee dat je een bijzondere buitenlandse bent heel mysterieus ja echt heel leuk allemaal
Wat is jouw naam?quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn naam is nog nooit goed uitgesproken door een Nederlander. Ergens heb ik ook wel de hoop opgegeven. Zo zie je maar weer, anekdotes kunnen nogal waardeloos zijn.
Eerst geef je blijkbaar random je naam terwijl er NIETS aan je gevraagd wordt, dan is het ineens niet de bedoeling dat mensen het lezen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zou je de quote willen verwijderen?
Wel opgenomen in het grote notitieboek?quote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Eerst geef je blijkbaar random je naam terwijl er NIETS aan je gevraagd wordt, dan is het ineens niet de bedoeling dat mensen het lezen?
[ afbeelding ]
Maar oké omdat het me ook geen donder uitmaakt
Zwarte bladzijdequote:Op maandag 15 september 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel opgenomen in het grote notitieboek?
Oké cool.quote:
Nog niet hoorquote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké cool.
Anders staat het gelukkig ook nog in de google cache.
Cache heeft altijd iets moois, altijd evidencequote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké cool.
Anders staat het gelukkig ook nog in de google cache.
Een foto van Mortaxx o.i.d.quote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Cache heeft altijd iets moois, altijd evidence
als u het nodig heeft
Daar heb ik wel interesse inquote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een foto van Mortaxx o.i.d.
Ik ben trots op mijn leerling.quote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een foto van Mortaxx o.i.d.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.quote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn leerling.
Dit zijn inside stories, ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.quote:Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit zijn inside stories, ik voel me buitengesloten
Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.
Dat is.. half ethisch verantwoord?quote:Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is.. half ethisch verantwoord?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |