Ja, koop een auto!quote:Op maandag 15 september 2014 20:04 schreef GrumpyCat het volgende:
Vanmiddag, na een dagje college, lekker naar huis met de trein. Het was druk, ,aar gelukkig zat ik in zo'n gloednieuwe dubbeldekker (Socios lezen we even mee?)
Die zijn hooguit nuttig als kanonnenvoer.quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee. Die gaan we juist weer nodig hebben om af te komen van van deze ellende.
Dat is toch genetisch?quote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef n00b13 het volgende:
De vraag der vragen: had ze een snor?
Ze was nog best aantrekkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef n00b13 het volgende:
De vraag der vragen: had ze een snor?
Ik snap TS best, Marokkanen zijn nu eenmaal niet het neusje van de zalmquote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Was het een Nederlandse geweest, had je dan ook gezegd haatIngrid?
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik snap TS best, Marokkanen zijn nu eenmaal niet het neusje van de zalm
Net zoals Nederlanders nooooit kaaskop genoemd worden iddquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.
Zeg dan 'haatima', dat bekt beter of gewoon 'haatbaard'.quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef hpeopjes het volgende:
Ach, 'haatfatima' bekt gewoon lekker. Wel lullig als je toevallig Fatima heet, vooral als je niet eens moslima bent.
Door velen niet.quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders nooooit kaaskop genoemd worden idd
Krijg ik dan geen witte puntmutsen achter me aan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Had haar de codewoorden 'alluhaa snackbar', 'tapbier' toegeroepen, dan had ze je met rust gelaten.
Een buitenlandse dame mag - op vertoon van de juiste kenmerken -, ondanks dat het een lichte generalisatie lijkt -, prima Fatima genoemd worden. De kans dat ze daadwerkelijk Fatima heet is vele malen hoger dan de kans dat ze niet Fatima heet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zal best, maar om haar daarom maar een Fatima te noemen? Net zoals ook niet alle Hollandse vrouwen Ingrid heten.
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.quote:Op maandag 15 september 2014 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een buitenlandse dame mag - op vertoon van de juiste kenmerken -, ondanks dat het een lichte generalisatie lijkt -, prima Fatima genoemd worden. De kans dat ze daadwerkelijk Fatima heet is vele malen hoger dan de kans dat ze niet Fatima heet.
Oh ja onzin ga je meteen zo beginnen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.
Dat is gewoon zo. Ouderen heten inderdaad nog wel zo, maar ik hoor weinig jongeren die nog zo heten zowel hier als in Marokko.quote:Op maandag 15 september 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh ja onzin ga je meteen zo beginnen?
Echt welquote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want de naam Fatima komt vandaag de dag nog weinig voor onder de jongeren.
Nou nee en ik bevind me in die kringen en weet het dus toch wel iets beter.quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt welHouriya ook. Wat ik zelf altijd een behoorlijk onbegrijpelijke naamkeuze vond.
Omdat het in Nederland wordt uitgesproken als hoer-iya.quote:Op maandag 15 september 2014 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou nee en ik bevind me in die kringen en weet het dus toch wel iets beter.
Houriya is een mooie naam. Waarom is dat volgens jou raar?
Ja precies ik plaats hier gewoon een legitieme logische conclusie en meteen word ik weer van alle kanten bestookt met drogredenen #datkanmaarééndingbetekenenquote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt welHouriya ook. Wat ik zelf altijd een behoorlijk onbegrijpelijke naamkeuze vond.
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland wordt uitgesproken als hoer-iya.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, je moet Nederlanders het gewoon leren uitspreken. Je kan bv zeggen: Huriya. Dan heb je dat probleem al niet meer.
Mijn naam ziet er fonetisch ook niet uit, maar de meeste Nederlanders kunnen het wel uitspreken omdat ik het ze geleerd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |