Nog niet hoorquote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké cool.
Anders staat het gelukkig ook nog in de google cache.
Cache heeft altijd iets moois, altijd evidencequote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké cool.
Anders staat het gelukkig ook nog in de google cache.
Een foto van Mortaxx o.i.d.quote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Cache heeft altijd iets moois, altijd evidence
als u het nodig heeft
Daar heb ik wel interesse inquote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een foto van Mortaxx o.i.d.
Ik ben trots op mijn leerling.quote:Op maandag 15 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een foto van Mortaxx o.i.d.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.quote:Op maandag 15 september 2014 23:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn leerling.
Dit zijn inside stories, ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog een fictief FB profiel aanmaak.
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.quote:Op maandag 15 september 2014 23:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit zijn inside stories, ik voel me buitengesloten
Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.
Dat is.. half ethisch verantwoord?quote:Op maandag 15 september 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga discreet om met informatie die ik verkregen heb van mensen die dat eigenlijk niet willen dat ik eerdergenoemde informatie heb.
quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is.. half ethisch verantwoord?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |