quote:
Voor wie is dit een probleem? Voor jou? Of ervaart zij het als een probleem?
quote:
We hebben (bijna) alles geprobeerd, ikzelf, tandenborstel, vibrator maar niks lukt..
Prestatiedruk. Ego: ze staat zo onder druk en is er zo gefocust op dat het niet meer lukt. Onder druk ben je ook niet ontspannen, maar juist gespannen, dat helpt allemaal niet.
quote:
Nu is het wel zo dat ze bijna op het punt is gekomen tot klaarkomen, maar wanneer ze bij dat punt kwam moest ze dus plassen. En dit is dan ook gebeurd.. Nu maakt het mij niks uit, maar haar wel.
Ik hier wel vaker over gelezen en volgens mij kan dit twee dingen betekenen:
- je schuurt tegen haar G-spot aan, waardoor ze dit gevoel krijgt (al heeft ze net geplast)
- voortekenen van een orgasme (als ze zich ontspant en durft over te geven)
SEX / Plasgevoel tijdens sex?SEX / plasgevoel tijdens seks (vaginaal orgasme)SEX / klaarkomen mbv. g-spot (plasgevoel?)SEX / Plasgevoel tijdens SeksSEX / Gevoel van plassenSEX / Gevoel van moeten plassen bij het vrijen...Enzovoorts, enzovoorts. Zijn veel topics over te vinden. Nog meer topics kun je vinden met de
FOK!search.
Als ik jou was ik ze doorsturen naar je vriendin, zodat zij het ook kan doorlezen. Zo te zien zijn jullie op de goeie weg, alleen moet zij zich durven over te geven en niet bang zijn dat ze plast. Het helpt natuurlijk als jij aangeeft dat ze zich mag laten gaan en dat het geplas niet erg is mocht ze plassen.
quote:
Dit onderwerp is niet meer ter sprake over het plassen ze weet nu dat ik het echt niet erg vindt. Maar ze zit nog altijd met het klaarkomen, hebben jullie tips?
Ze moet er niet mee zitten, want daarmee maakt ze het alleen maar erger voor haar zelf. Ze gaat als het ware op slot, juist omdat ze het zo forceert.
En verder... Heeft zij het weleens geprobeerd met een kussen? Dat ze op haar buik ligt, met een kussen tussen haar benen en daar dan tegenaan gaat wrijven (vanuit de heupen). Moet het wel een kussen zijn die ze voelt, dus geen kleintje of een te zachte. Probeer het anders eens. (Ook hier moet ze ontspannen zijn.)