abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61385731
Mijn vriendin heeft bij sommige standjes waarbij de g-spot gestimuleerd wordt een heel lekker gevoel, maar daarbij ook een irritant gevoel dat ze moet plassen...

Ook als ze net nog heeft geplast...
Nou hebben we al eerder wat onderzoek gedaan en blijkt dat het opbouwen naar een g-spot orgasme te zijn... Ze weet al dat ze zich moet 'laten gaan' en probeert dat ook.
Toch komt ze maar niet over die grens heen en blijft ze dat plasgevoel houden.

Iemand tips wat ze nou het beste kan doen?
pi_61386569
Je moet het gewoon van een andere kant benaderen ipv over de brug onder de brug
  donderdag 4 september 2008 @ 22:13:20 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_61387250
Squirter.
Long live music.
pi_61387294
Ze wil plassex, bereid je maar voor!
† The 3 Kings †
  donderdag 4 september 2008 @ 23:00:15 #5
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61388619
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef MASD het volgende:
Squirter.
pi_61388949
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:13 schreef MASD het volgende:
Squirter.
Ja dat zit er wel aan te komen
Maar ze moet nog over de grens heen.
We gaan het binnenkort nog eens dronken proberen, kijken of ze het dan wel kan.

Tis ooit 1 keer gebeurt dat ze ineens een hoop vocht verloor in 1 keer en daarna was het redelijk gevoellig allemaal. Ik trok de conclusie dat ze klaarkwam en squirtte, maar ze was er zelf niet zeker van omdat het orgasme toen niet echt heftig aanvoelde zeg maar.

Het rook echter niet naar urine en misschien omdat ze zo 'bang' was dat ze het orgasme inhield.
Ik denk dat ze het dus wel kan, maar ze moet over dat pisgevoel heenkomen denk ik...

Maar hoe!
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:08:37 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61391228
Je zat er met je neus in?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:33:00 #8
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_61391454
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:13 schreef RobRobert het volgende:

Maar hoe!
Uhhhhhh, gewoon haarzelf helemaal "los" laten gaan? Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen?
vijfhonderd stuks
pi_61391484
klinkt als teveel spanning van haar kant.
Redacted
pi_61391551

"Komt wel goed schatje"
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_61391954
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:41 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]

"Komt wel goed schatje"

anyhoe, even serieus dus:

heul veel vrouwen hebben dat, en, mijn persoonlijke (nederige) menig is, dat ik dat helemaaal niet prettig vind! dan maar geen drievoudig g-spot ultiem orgasme, ik vind het verre van opwindend en doe liever dingen (of laat liever dingen doen) die ik echt goed vind voelen.

en ik ben best in voor iets nieuws hoor, maar ik heb het meerdere malen geprobeerd, en de conclusie was dat ik er niet geiler van werd.
maar wil jouw vriendin per se op deze manier klaarkomen? of is het meer het idee van dat het kan, dus dat moet geporbeerd worden?
pi_61398912
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 03:01 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

anyhoe, even serieus dus:

heul veel vrouwen hebben dat, en, mijn persoonlijke (nederige) menig is, dat ik dat helemaaal niet prettig vind! dan maar geen drievoudig g-spot ultiem orgasme, ik vind het verre van opwindend en doe liever dingen (of laat liever dingen doen) die ik echt goed vind voelen.

en ik ben best in voor iets nieuws hoor, maar ik heb het meerdere malen geprobeerd, en de conclusie was dat ik er niet geiler van werd.
maar wil jouw vriendin per se op deze manier klaarkomen? of is het meer het idee van dat het kan, dus dat moet geporbeerd worden?
Ze zegt zelf dat ze voelt op het punt te staan 'te exploderen'. Ze komt na een paar minuten dan hard kreunend bij dat punt dat ze bijna klaarkomt.
Dus ik kan me voorstellen dat je dan gvd ook een orgasme wilt met de ontlading.

Sowieso vindt ze, ondanks het plasgevoel, de standjes het lekkerst waarbij de g-spot gestimuleerd wordt...
pi_61400953
Zoveelste topic hierhover...

Maargoed, wat jullie eens zouden kunnen doen is dat als ze moet plassen en op de wc gaat zitten dat jij je hand eronder houdt. Ik durf er een biertje om te verwedden dat ze nieteens normaal kan plassen zolang jouw hand in de buurt is. Dat gevoel zit er al van kinds af aan in, dat krijg je er niet zo makkelijk uit. Ze zal dus moeten wennen om op een 'andere manier' te plassen dan gebruikelijk.

Zo kan ze eens proberen om te plassen als ze onder de douche staat, eerst zodanig dat ze niets raakt en dan dat ze d'r eigen been raakt, tot ze uiteindelijk kan proberen om over jouw heen kan plassen. Als ze daar geen moeite meer heeft dan zal ze ook geen moeite meer hebben om zich te laten gaan tijdens de sex.

Maar dat schiet niet op als een van beide echt niets van urine moet hebben...
Don't hurry, be crappy!
pi_61401434
maar... het idee van een g-spot climax is dat dat je juist niet plast?
pi_61402186
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef cemeteryslut het volgende:
maar... het idee van een g-spot climax is dat dat je juist niet plast?
Klopt, maar het geeft wel hetzelfde 'ik mag nu niet plassen' gevoel waar je je over heen moet kunnen zetten. Als je daar eenmaal wat makkelijker in bent dan is het ook makkelijker om je tijdens de sex te laten gaan.

En dan kun je tijdens de sex maar blijven proberen totdat je langzaam maar zeker er aan gewend raakt zodat je je kunt laten gaan... of je traint het tijdens plassen. Dat is makkelijker omdat je het stapsgewijs kunt doen, dus niet ineens over iemands hand heen moet plassen. Bovendien, als je het onder de douche doet dan spoelt het meteen weg en heb je er eigenlijk ook geen erg in.
Don't hurry, be crappy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')