Ja dat zit er wel aan te komenquote:
Uhhhhhh, gewoon haarzelf helemaal "los" laten gaan? Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen?quote:
quote:
Ze zegt zelf dat ze voelt op het punt te staan 'te exploderen'. Ze komt na een paar minuten dan hard kreunend bij dat punt dat ze bijna klaarkomt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:01 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
anyhoe, even serieus dus:
heul veel vrouwen hebben dat, en, mijn persoonlijke (nederige) menig is, dat ik dat helemaaal niet prettig vind! dan maar geen drievoudig g-spot ultiem orgasme, ik vind het verre van opwindend en doe liever dingen (of laat liever dingen doen) die ik echt goed vind voelen.
en ik ben best in voor iets nieuws hoor, maar ik heb het meerdere malen geprobeerd, en de conclusie was dat ik er niet geiler van werd.
maar wil jouw vriendin per se op deze manier klaarkomen? of is het meer het idee van dat het kan, dus dat moet geporbeerd worden?
Klopt, maar het geeft wel hetzelfde 'ik mag nu niet plassen' gevoel waar je je over heen moet kunnen zetten. Als je daar eenmaal wat makkelijker in bent dan is het ook makkelijker om je tijdens de sex te laten gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef cemeteryslut het volgende:
maar... het idee van een g-spot climax is dat dat je juist niet plast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |