Het gemakkelijkst is het om de "kom hier"-beweging te maken met een of twee vingers.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:49 schreef _Vixion_ het volgende:
Nu vraag ik me toch ook wat af, hoeveel andere manieren zijn er? Niet dat dit al genoeg uitleg is, maar welke standjes zijn het best dan om de G-plek te stimuleren?
Nagels knippen en op nieuw proberen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Noon68 het volgende:
en wat nu als t met de vingers pijn doet?![]()
vibrator er tegen duwenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef Noon68 het volgende:
nagels zijn al kort, tis ook sinds kort dat t pijn doet
Dat is naar....quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Noon68 het volgende:
en wat nu als t met de vingers pijn doet?![]()
Onderlaken van je bed halen en daar een paar grote KOMO (nieuwe) vuilniszakken over je matras doen en je bed weer opmaken. *Mocht* je dan je bed onderplassen is er niets aan de hand (je moet je onderlaken wassen, so-what?!) Dus dan hoef je ook dat gevoel niet meer te hebben en kun je je rustig laten gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:06 schreef Jo79 het volgende:
Bij mij kom ik binnen beterklaar als ik op mijn buik lig dan op mijn rug. En dan nog stimuleren van de clit erbij en ik ga los........bijna.......blijft lastig je te laten gaan als je het gevoel hebt dat je het bed onder gaat spuiten........![]()
Natuurlijk is het geen plassen... maar met die bescherming hoef je je niet druk te maken. Je hoeft dus ook niet toe te geven aan het gevoel en waarschijnlijk plas je dan ook niet en hoef je ook je bed niet te wassen. Maar mocht het zo zijn DAT er wat gebeurd dan is er nog geen man overboord. Het gaat er dan alleen om dat je dat gevoel met een gerust hart kunt negeren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:40 schreef Jo79 het volgende:
Tis geen plassen......even voor de duidelijkheid. Maakt het weer zo beladen voor me........het wordt als steeds minder de zorg, als ik echt op dreef ben vergeet ik het gevoel wel, maar soms ben ik me er te bewust van. Helemaal omdat ik niet echt weet wanneer het wel of niet gebeurd. En vuilniszakken? Leuk bedacht, maar maakt dat niet teveel herrie? Doet de opwinding toch geen goed zou je denken..........
wat wil je nou, klaarkomen of niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:54 schreef xyroquell het volgende:
-knip-
Je hoeft dus ook niet toe te geven aan het gevoel
-knipt-
Toegeven aan gevoel van plassen....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:16 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat wil je nou, klaarkomen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |