abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20340328
Hoi allemaal,

na wat gegoogle begrijp ik dat een vrouw door stimulatie van de g-spot, vaginaal kan klaarkomen (i.t.t. clitoraal klaarkomen). Het schijnt te kunnen kloppen dat het gevoel in de aanloop naar deze vorm van klaarkomen, een beetje lijkt op moeten plassen (dat klopt?) - terwijl je niet of nauwelijks schijnt te *kunnen* plassen tijdens seksuele opwinding (klopt ook?).
Nu is het me nog niet gelukt om mijn vriendin vaginaal te laten klaarkomen, maar volgens mij zitten we er niet ver vanaf, want bij bepaalde standjes (o.a. van voren en op z'n hondjes) krijgt ze inderdaad het gevoel dat ze moet plassen. Maar tot een climax komt het niet.

Is nu mijn vraag: wat moet zij (of ik) nu doen om haar dat hoogtepunt te laten bereiken? (Is dit uberhaupt mogelijk met penis-vagina contact of kan het alleen met de hand?) Moet ze zich ontspannen, en/of doen alsof ze gaat plassen?

Thanks voor jullie reacties alvast!
pi_20340929
Ik heb altijd wel het plasgevoel als ik daar bijna ga komen. Veel vrouwen hebben toch wel moeite met het klaarkomen daar door peniscontact. Tis een moeilijke plek om te bereiken, je moet precies goed zitten. Dan zijn eventuele speeltjes misschien makkelijker. En ook, oefening baart kunst...
pi_20341089
ik heb weleens gehoord en gelezen dat vrouwen het gevoel krijgen dat ze moet plassen als ze op het punt staan een orgasme te krijgen waarbij de vrouw spuit... en nee het is geen plas wat er dan uitkomt... heb het ook weleens gezien in filmpjes ziet er heftig uit !!!

DOORGAAN dus!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20341221
Niet iedere vrouw heeft het zo heftig, maar er zijn inderdaad vrouwen die ook spuitend klaarkomen. Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet....
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:51:17 #5
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20341264
Ze is waarschijnlijk "bang" om te gaan plasssen tijdens het klaarkomen, immers ze heeft het gevoel dat ze moet plassen.. dus als ze voor de sex eerst haar blaas goed leegt, zal ze die angst al niet meer hebben en zal de kans op flink klaarkomen in ieder geval toenemen.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:21:51 #6
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20341836
G-spot is het beste te stimuleren met je vingertjes Als je daar eenmaal goed in bent kan je het idd het beste op z'n hondjes doen want dan stimuleer je de G-spot toch het beste. Vooral veel oefenen
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_20344154
Maar wat kan ze het beste doen zodra dat plasgevoel er is... ontspannen? al haar spieren? en dan zou "het" vanzelf moeten komen?
pi_20344159
Dat plasgevoel klopt....

Laat haar van te voren(voor de sex) gaan plassen, dan hoeft ze daar geen angst meer voor te hebben...

Je kan het met neuken doen, maar het beste werkt met de hand...

Breng 1 of 2(bij de meeste vrouwen waarmee ik heb gespeeld en bij mezelf werkt 2 vingers het lekkerste), breng die ongeveer een 5 cm in(zoek de g-spot) en maak dan een soort van "kom hier" beweging....

Je zal als het goed is een soort van bal op voelen zwellen in haar, niet schrikken, je doet het goed, nu nog even volhouden en je mag je op een hele natte boel instellen

Mocht het gevoel erg heftig zijn maak dan tussendoor even wat langere halen met vingeren en trek je vingers geheel of bijna helemaal terug uit haar even, dat haalt wat druk eraf, kan een heel leuk effect geven even die druk eraf

Je kan niet echt wat doen verder dan doorgaan zolang zij het prettig vindt, lukt het niet helemaal, volgende keer beter, ga er igg niet op zitten hameren, want hoe liever je wil, hoe kleiner de kans
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20345291
Nu vraag ik me toch ook wat af, hoeveel andere manieren zijn er? Niet dat dit al genoeg uitleg is, maar welke standjes zijn het best dan om de G-plek te stimuleren?
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_20345356
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:49 schreef _Vixion_ het volgende:
Nu vraag ik me toch ook wat af, hoeveel andere manieren zijn er? Niet dat dit al genoeg uitleg is, maar welke standjes zijn het best dan om de G-plek te stimuleren?
Het gemakkelijkst is het om de "kom hier"-beweging te maken met een of twee vingers.
pi_20345849
Bij neuken standjes pakken waarbij de penis "omhoog" gericht is naar de onderbuik toe...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:10:51 #12
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_20345861
Maar het is toch 'spannings-verbrekent' om als je bezig bent, opeens met je handen de G-spot te gaan stimuleren... ... ...
pi_20345918
Dat doe je dan toch ook niet, het MOET toch niet, als het lekker gaat lekker blijven gaan......

Dat vingeren probeer je maar op een ander moment, de sex bestaat toch niet alleen uit neuken hoop ik??????
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:35:02 #14
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_20346339
Sex bestaat niet uit neuken, en niets moet...
pi_20346451
en wat nu als t met de vingers pijn doet?
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:40:51 #16
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_20346472
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Noon68 het volgende:
Nagels knippen en op nieuw proberen?
pi_20346484
nagels zijn al kort, tis ook sinds kort dat t pijn doet
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:37:25 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20349760
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef Noon68 het volgende:
nagels zijn al kort, tis ook sinds kort dat t pijn doet
vibrator er tegen duwen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:50:24 #19
37769 erodome
Zweefteef
pi_20355040
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef Noon68 het volgende:
Dat is naar....

Als nagels kort zijn en zonder haaltjes(gevijld), je hebt geen kwetsuren van binnen enzo, tja dan wordt het lastg...

Misschien staat er iets teveek druk op, probeer het zachter evt, ipv de kom hier beweging bv rondjes draaien op de g-spot, of wat maar lekker voelt, beetje proberen gewoon...

Of probeer een g-spot vibrator, dat is een vibrator die aan het eind een kromming heeft(dus bij de punt) zodat hij de g-spot goed raakt...
pi_20359617
Bij mij kom ik binnen beterklaar als ik op mijn buik lig dan op mijn rug. En dan nog stimuleren van de clit erbij en ik ga los........bijna.......blijft lastig je te laten gaan als je het gevoel hebt dat je het bed onder gaat spuiten........
pi_20360268
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:06 schreef Jo79 het volgende:
Bij mij kom ik binnen beterklaar als ik op mijn buik lig dan op mijn rug. En dan nog stimuleren van de clit erbij en ik ga los........bijna.......blijft lastig je te laten gaan als je het gevoel hebt dat je het bed onder gaat spuiten........
Onderlaken van je bed halen en daar een paar grote KOMO (nieuwe) vuilniszakken over je matras doen en je bed weer opmaken. *Mocht* je dan je bed onderplassen is er niets aan de hand (je moet je onderlaken wassen, so-what?!) Dus dan hoef je ook dat gevoel niet meer te hebben en kun je je rustig laten gaan.

BTW: Ik zou er geen problemen mee hebben als een meisje het bed daadwerkelijk onderplast hoor... zeker niet als er het matras beschermd is.
pi_20360619
Tis geen plassen......even voor de duidelijkheid. Maakt het weer zo beladen voor me........het wordt als steeds minder de zorg, als ik echt op dreef ben vergeet ik het gevoel wel, maar soms ben ik me er te bewust van. Helemaal omdat ik niet echt weet wanneer het wel of niet gebeurd. En vuilniszakken? Leuk bedacht, maar maakt dat niet teveel herrie? Doet de opwinding toch geen goed zou je denken..........
pi_20364572
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:40 schreef Jo79 het volgende:
Tis geen plassen......even voor de duidelijkheid. Maakt het weer zo beladen voor me........het wordt als steeds minder de zorg, als ik echt op dreef ben vergeet ik het gevoel wel, maar soms ben ik me er te bewust van. Helemaal omdat ik niet echt weet wanneer het wel of niet gebeurd. En vuilniszakken? Leuk bedacht, maar maakt dat niet teveel herrie? Doet de opwinding toch geen goed zou je denken..........
Natuurlijk is het geen plassen... maar met die bescherming hoef je je niet druk te maken. Je hoeft dus ook niet toe te geven aan het gevoel en waarschijnlijk plas je dan ook niet en hoef je ook je bed niet te wassen. Maar mocht het zo zijn DAT er wat gebeurd dan is er nog geen man overboord. Het gaat er dan alleen om dat je dat gevoel met een gerust hart kunt negeren.

En jah, vuilniszakken maken geluid, maar als je ze strak neerlegt (wie zegt dat je ze van de rol moet scheuren?!) zijn ze stiller. Natuurlijk niet helemaal stil, maar hoeveel herrie dat maakt is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel jij beweegt. Als je alleen je vingers beweegt hoor je ze natuurlijk niet, maar als je met je hele lichaam ligt te schudden... En dan is het alleen maar hoe gehorig het bij jullie is, of je je ervoor schaamt dat anderen je horen en natuurlijk in hoeverre jij je concentratie kunt behouden.

Maar nee hebbie, ja kun je krijgen. Je kunt het eens proberen en als het geluid een minder groot probleem oplevert dan het plasgevoel heeft het toch nut.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:16:04 #24
92409 Twinky
Little star.
pi_20371016
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:54 schreef xyroquell het volgende:

-knip-
Je hoeft dus ook niet toe te geven aan het gevoel
-knipt-
wat wil je nou, klaarkomen of niet?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:38:17 #25
78627 _Vixion_