abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:28:32 #1
121291 muffinn
As sweet as pie =)
pi_27230010
Ik heb het al eerder gezegd, maar daar izjn nog geen reacties op gekomen .. Misschien wat aan de ongeduldige kant, maar misschien handig om er een nieuw topic op te openen

Als ik sex heb, heb ik op een gegeven moment heel erg het gevoel alsof ik omet plassen! En daardoor durf ik me denk ik niet helemaal te laten gaan. Ik ben nog nooit klaargekomen (heb al ongeveer een half jaar sex) en met mijn partner mankeert niks..
Maar juist als de sex zo lekker is komt er het gevoel alsof ik heel erg nodig moet plassen en dan ben ik erg bang dat het gewoon gaat lopen zeg maar..
Ik heb hier namelijk ook wel eens last van als ik erg hard moet lachen en ben hiervoor ook al naar de dokter geweest..
Alleen nu had ik ergens gelezen dat dat sex-gevoel juist het gevoel was voordat je klaarkomt?
Is dit ofzo?
En zijn er nog mensen aanwezig die dit plas_gevoel ook hebben?
pi_27230030
gewoon laten lopen joh, lekker warm
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:30:14 #3
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_27230068
hahahahaha dat gevoel had ik ook net voordat je gaat klaarkomen, gewoon doorgaan en dan komt alles goed

oke jij bent dan wel een vrouw zie ik nu maar misschien is het hetzelfde

[ Bericht 42% gewijzigd door SwOoSh op 21-05-2005 22:31:20 (oeps een vrouw) ]
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:30:28 #4
121291 muffinn
As sweet as pie =)
pi_27230079
En dan midden in de nacht je bed verschonen zeker? als je al half voor pampus ligt?
Of lekker over hem heen? ..

Nee dank je
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:41:04 #5
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_27230472
gewoon doorgaan...wat kan er nou op zijn ergst gebeuren?
je laken is een beetje nat(so what?)
misschien verwar je dit gevoel wel met klaarkomen(lijkt ergens wel een beetje op elkaar)
Bas heeft gesproken...
pi_27230520
Doe het eens een keertje onder de douche
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_27230717
Als je nou eens van te voren naar de WC gaat zodat je blaas leeg is dan weet je dat je niet hoeft te plassen. En als je dat gevoel krijgt, moet je het gewoon negeren en jezelf laten gaan.

Eventueel kun je een 'comfortabel' plekje in een makkelijk schoon te maken ruimte (zoals de douche) inrichten zodat ALS je toch plast, het geen ramp is.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:01:13 #8
121291 muffinn
As sweet as pie =)
pi_27231157
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:48 schreef RiDo78 het volgende:
Als je nou eens van te voren naar de WC gaat zodat je blaas leeg is dan weet je dat je niet hoeft te plassen. En als je dat gevoel krijgt, moet je het gewoon negeren en jezelf laten gaan.

Eventueel kun je een 'comfortabel' plekje in een makkelijk schoon te maken ruimte (zoals de douche) inrichten zodat ALS je toch plast, het geen ramp is.
Dat heb ik dus al heel vaak geprobeerd, maar toch komt dat gevoel dan weer.. Niet elke keer, maar bij sommige keren .

En in de douche heb ik juist telkens dat gevoel niet :S
pi_27238471
Waarschijnlijk komt ie langs je G-spot, als je die aanraakt kan je het gevoel krijgen dat je moet plassen. Dat gevoel wordt vanzelf minder, en anders verander je gewoon van standje
pi_27238592
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waarschijnlijk komt ie langs je G-spot, als je die aanraakt kan je het gevoel krijgen dat je moet plassen. Dat gevoel wordt vanzelf minder, en anders verander je gewoon van standje
Yep volgens mij zwelt de zone rond de G-spot dan iets op en kan het zelfs zo zijn dat er een soort vrouwlijk ejaculaat ofzo komt ik heb er even geen benaming voor. Maar het is gewoon een teken van opwinding en het orgasme kan er heving door zijn. Een vrouw heeft trouwens wel meer spots dan een G-spot alleen, maar ik ben geen vrouw dus ik kan niet precies zeggen waar dat zich bevind.
pi_27238811
Zou het er met je vriend over hebben, zodat jullie je allebei op je gemak kunnen voelen. Van tevoren naar de wc gaan, handdoek bij de hand houden en je gewoon een keer laten gaan. Misschien kom je wel heel lekker klaar dan.....(Ik kan ook niet makkelijk komen onder de douche, omdat je dan staat en in die houding kan ik me ook niet ontspannen)
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_27238852
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:33 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Yep volgens mij zwelt de zone rond de G-spot dan iets op en kan het zelfs zo zijn dat er een soort vrouwlijk ejaculaat ofzo komt ik heb er even geen benaming voor. Maar het is gewoon een teken van opwinding en het orgasme kan er heving door zijn. Een vrouw heeft trouwens wel meer spots dan een G-spot alleen, maar ik ben geen vrouw dus ik kan niet precies zeggen waar dat zich bevind.
Vrouwelijk ejaculaat is wel netjes omschreven ja Gebeurt niet bij iedereen maar schrik dus niet als je bed opeens nat wordt.. dan heb je dus NIET geplast

Het schijnt dat je in zo'n doos een half alfabet aan spots kan vinden ja
pi_27239529
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:04 schreef kikoooooo het volgende:
idioot, dat je zoiets al verzint
Zo moeilijk hoeft het nou ook niet te zijn.
Een paar wasbare kussens, badlaken erover en klaar is kees.
Don't hurry, be crappy!
  zondag 22 mei 2005 @ 11:33:21 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27239596
dat gevoel word veroorzaakt door iets wat aanvoelt als een wasbordje aan de binnenkant van je vagina, als ik mijn vriendin daar vinger heeft ze vrij vlot ook al een "ik moet heel dringend plassen" gevoel.

het plekje zit aan bovenbinnenkant, en je voelt wat ribbeltjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 23 mei 2005 @ 17:25:10 #15
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_27280894
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:33 schreef Klonk het volgende:
dat gevoel word veroorzaakt door iets wat aanvoelt als een wasbordje aan de binnenkant van je vagina, als ik mijn vriendin daar vinger heeft ze vrij vlot ook al een "ik moet heel dringend plassen" gevoel.

het plekje zit aan bovenbinnenkant, en je voelt wat ribbeltjes
Heel goed, je hebt de G-spot ontdekt
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_27281054
Topic een beetje opgeschoond.

On-topic;

Ik ken het gevoel wel. Ik heb er voornamelijk "last" van als mijn vriend m'n G-spot stimuleert. Ik trek me er weinig van aan en geef me gewoon over aan het gevoel en maak me totaal niet druk om de gevolgen als ik wel een beetje laat lopen. (Wat trouwens nog nooit is gebeurd)
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_27291472
het kan idd dat de G spot het veroorzaakt (hoor je idd wel vaker), maar het kan toch ook dat ze echt moet plassen? dus dat de blaas wordt gestimuleerd ofzo tijdens bepaalde standjes?
pi_27295189
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
het kan idd dat de G spot het veroorzaakt (hoor je idd wel vaker), maar het kan toch ook dat ze echt moet plassen? dus dat de blaas wordt gestimuleerd ofzo tijdens bepaalde standjes?
De blaas is niets anders dan een opslagtankje wat onderandere door de nieren gevuld wordt. En leeg is leeg.

Je blaas wordt natuurlijk wel continu gevuld, maar dat gaat normaal gesproken niet zo snel dat je na een paar minuten weer moet plassen.

Het kan wel zijn dat de zenuwen die aangeven of de blaas vol is gestimuleerd worden. Ik ben geen bioloog of arts, maar het zou in ieder geval dat gevoel verklaren.
Don't hurry, be crappy!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:19:22 #19
111150 -Redhead-
SixSixSix!!!
pi_27298903
Squirting heet dat. Klinkt. idd. als G-spot verhaal. Gewoon ff van tevoren naar de wc en als je het dan toch voelt...gewoon laten gaan. Zo vreselijk veel zal het niet zijn en het is niks om voor te schamen. Enne, als je je durft te laten gaan...ik denk dat je het erg prettig zult vinden. Het is gewoon een van de manier om klaar te komen. Toevallig ook een erg fijne manier.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:23:53 #20
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27298997
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Topic een beetje opgeschoond.

On-topic;

Ik ken het gevoel wel. Ik heb er voornamelijk "last" van als mijn vriend m'n G-spot stimuleert. Ik trek me er weinig van aan en geef me gewoon over aan het gevoel en maak me totaal niet druk om de gevolgen als ik wel een beetje laat lopen. (Wat trouwens nog nooit is gebeurd)
Heerlijk zo ongecompliceerd
En hoe voelt u zich nu?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:55:18 #21
98634 Lempicka
Back to Life
pi_27303466
Ik vond het vroeger ook vreemd, maar nu is dat gevoel zelfs het voorteken van een geweldig orgasme.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_27304303
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Vrouwelijk ejaculaat is wel netjes omschreven ja Gebeurt niet bij iedereen maar schrik dus niet als je bed opeens nat wordt.. dan heb je dus NIET geplast

Het schijnt dat je in zo'n doos een half alfabet aan spots kan vinden ja
Gek... ik d8 dat ze nu toch inmiddels wel voldoende hadden bewezen dat het bij een vrouw nooit zoveel kan zijn
pi_27304366
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:55 schreef Lempicka het volgende:
Ik vond het vroeger ook vreemd, maar nu is dat gevoel zelfs het voorteken van een geweldig orgasme.
hmmm ... en ik mag dan niet eens doorgaan met vingeren TOch vrouwlief eens updaten hierover
pi_27320093
G-spot...
Gewoon van te voren plassen en je er daarna aan overgeven. Het gevoel vlak voor je klaarkomt heeft wel wat weg van aandrang om te plassen en helemaaaaal als je de G-spot er bij zou pakken. En niet schrikken als er inderdaad vocht vrij komt hè, da's zeker geen urine!
Of anders een keer onder de douche proberen?
pi_27320459
klopt helemaal! gewoon ontspannen en jezelf laten gaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')