Dat heb ik dus al heel vaak geprobeerd, maar toch komt dat gevoel dan weer.. Niet elke keer, maar bij sommige keren .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:48 schreef RiDo78 het volgende:
Als je nou eens van te voren naar de WC gaat zodat je blaas leeg is dan weet je dat je niet hoeft te plassen. En als je dat gevoel krijgt, moet je het gewoon negeren en jezelf laten gaan.
Eventueel kun je een 'comfortabel' plekje in een makkelijk schoon te maken ruimte (zoals de douche) inrichten zodat ALS je toch plast, het geen ramp is.
Yep volgens mij zwelt de zone rond de G-spot dan iets op en kan het zelfs zo zijn dat er een soort vrouwlijk ejaculaat ofzo komtquote:Op zondag 22 mei 2005 10:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waarschijnlijk komt ie langs je G-spot, als je die aanraakt kan je het gevoel krijgen dat je moet plassen. Dat gevoel wordt vanzelf minder, en anders verander je gewoon van standje![]()
Vrouwelijk ejaculaat is wel netjes omschreven jaquote:Op zondag 22 mei 2005 10:33 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Yep volgens mij zwelt de zone rond de G-spot dan iets op en kan het zelfs zo zijn dat er een soort vrouwlijk ejaculaat ofzo komtik heb er even geen benaming voor. Maar het is gewoon een teken van opwinding en het orgasme kan er heving door zijn. Een vrouw heeft trouwens wel meer spots dan een G-spot alleen, maar ik ben geen vrouw dus ik kan niet precies zeggen waar dat zich bevind.
Zo moeilijk hoeft het nou ook niet te zijn.quote:
Heel goed, je hebt de G-spot ontdektquote:Op zondag 22 mei 2005 11:33 schreef Klonk het volgende:
dat gevoel word veroorzaakt door iets wat aanvoelt als een wasbordje aan de binnenkant van je vagina, als ik mijn vriendin daar vinger heeft ze vrij vlot ook al een "ik moet heel dringend plassen" gevoel.
het plekje zit aan bovenbinnenkant, en je voelt wat ribbeltjes
De blaas is niets anders dan een opslagtankje wat onderandere door de nieren gevuld wordt. En leeg is leeg.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
het kan idd dat de G spot het veroorzaakt (hoor je idd wel vaker), maar het kan toch ook dat ze echt moet plassen? dus dat de blaas wordt gestimuleerd ofzo tijdens bepaalde standjes?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Topic een beetje opgeschoond.
On-topic;
Ik ken het gevoel wel. Ik heb er voornamelijk "last" van als mijn vriend m'n G-spot stimuleert. Ik trek me er weinig van aan en geef me gewoon over aan het gevoel en maak me totaal niet druk om de gevolgen als ik wel een beetje laat lopen. (Wat trouwens nog nooit is gebeurd)
Gek... ik d8 dat ze nu toch inmiddels wel voldoende hadden bewezen dat het bij een vrouw nooit zoveel kan zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vrouwelijk ejaculaat is wel netjes omschreven jaGebeurt niet bij iedereen maar schrik dus niet als je bed opeens nat wordt.. dan heb je dus NIET geplast
Het schijnt dat je in zo'n doos een half alfabet aan spots kan vinden ja![]()
hmmm ... en ik mag dan niet eens doorgaan met vingerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:55 schreef Lempicka het volgende:
Ik vond het vroeger ook vreemd, maar nu is dat gevoel zelfs het voorteken van een geweldig orgasme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |