Eerst Prinsjesdag en de Algemene Beschouwingen afwachten, dan zal het vanzelf aan de orde komen. Desnoods zetten we een twitteroffensiefje op.quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat vooral.
[..]
Misschien moeten we een soort van campagne opzetten om 'hem' zover te krijgen?
Wat wordt overigens met "meewerken" bedoeld? Alleen als je er actief aan meewerkt (dus mee-organiseert of mee-financierd)? Of ook als je vergunning verleent? Dat laatste lijkt me nogal problematisch.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij wil ook dat overheidsorganen niet meewerken aan activiteiten waar niet voorgeschreven sinterklaasliedjes worden gezongen.
Hoe antivrijheid riekt dat ?
Dan moet er dus een lijst komen met wel toegestane liedjes en welke tekstversie?
Dus, dat wordt een map met voorgeschreven teksten?
Jij ziet de club van Wilders daadwerkelijk als 'vrijheidspartij'?quote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Fijn dat jij jouw mening dermate superieur verklaart aan die van anderen dat jij hen afdoet als dom omdat ze wat anders vinden dan jij.
Mijn mening doet er niet zoveel toe in dit verband, het gaat er om dat het voor discussie vatbaar is in weke mate vrijheid een ideaal is van de PVV.quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij ziet de club van Wilders daadwerkelijk als 'vrijheidspartij'?
kan jij als mod een poll zetten zo midden in het topic ?quote:Op maandag 15 september 2014 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
kindertjes teabaggen zal wel niet kunnen
Ik denk dat 'ie er op doelt dat de reactie van Wilders op vrijwel elk probleem is: "we moeten xxx verbieden". Da's nou niet echt een toonbeeld van strijden voor vrijheid, als je op alles met verboden reageert.quote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Fijn dat jij jouw mening dermate superieur verklaart aan die van anderen dat jij hen afdoet als dom omdat ze wat anders vinden dan jij.
Tikje gezocht weer.quote:Op maandag 15 september 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn mening doet er niet zoveel toe in dit verband, het gaat er om dat het voor discussie vatbaar is in weke mate vrijheid een ideaal is van de PVV.
dat doet er helemaal niet toequote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij ziet de club van Wilders daadwerkelijk als 'vrijheidspartij'?
geen ideequote:Op maandag 15 september 2014 19:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kan jij als mod een poll zetten zo midden in het topic ?
een poll over de pietenwet van Wilders
zou ik niet zo gemakkelijk vanuit gaanquote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dan heb je de mogelijkheid niet, anders wist je het wel.
precies....hoe ziet Wilders dat in de praktijk.quote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat wordt overigens met "meewerken" bedoeld? Alleen als je er actief aan meewerkt (dus mee-organiseert of mee-financierd)? Of ook als je vergunning verleent? Dat laatste lijkt me nogal problematisch.
De vrijheid druipt er inderdaad vanafquote:Op maandag 15 september 2014 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
precies....hoe ziet Wilders dat in de praktijk.
Duidelijk is dat geen overheidsorgaan mag meewerken aan het optreden van een Piet die niet zwart geschminkt is , in zijn visie. Dus ook geen vergunning geven, ook geen subsidie aan een club die geen voorgeschreven kleur gebruikt voor een Piet.. ... ik denk dat hij dat bedoelt.
http://nos.nl/video/698426-wilders-bescherm-zwarte-piet.html
quote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De vrijheid druipt er inderdaad vanaf
Geert wil juist meer Zwarte Pieten.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oei.... net een picture in mijn hoofd..
vrijheidsstrijder Wilders met princenvlag en franse steek staat op de barricade... Kameraden staan naast hem en achter hem. Fleur met 1 blote borst . (les miserablessfeertje)
En dan zingt hij: we hebben al 1 zwarte piet... geen zwarte pieten meer in dit land.
mja je hoeft er geen nostradamus voor te zijn ..quote:Op maandag 15 september 2014 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk toch. Zulke voorspelbare domrechtse mensen.
Ben ik ook niet. Echt niet.quote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja je hoeft er geen nostradamus voor te zijn ..
Het lijkt mij eigenlijk een wet die het vieren van Sinterklaas met een zwarte Piet onmogelijk maakt maar het is op zijn minst discriminatie van blanken.quote:'gemeenten die iets doen met de intocht van Sinterklaas verplichten er voor te zorgen dat Zwarte Piet ook echt zwart is'
whutquote:Op maandag 15 september 2014 19:51 schreef Wespensteek het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar dat wetsvoorstel want dit roept veel vragen op.
[..]
Het lijkt mij eigenlijk een wet die het vieren van Sinterklaas met een zwarte Piet onmogelijk maakt maar het is op zijn minst discriminatie van blanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |