Ik schreef het misschien te generaliserendquote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja.. gekleurde mensen zijn allemaal fout en slecht....
wat denk je van van deze : het probleem van gekleurde mensen is soms dat sommige roze mensen een mentaliteit hebben die problemen niet roze ziet.
nou ok afschaffen die handelquote:Op maandag 15 september 2014 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Er zijn ook mensen die Piet heten en die worden altijd belachelijk gemaakt. Zwarte Piet, Malle Piet, Pietje Bell, Piet is altijd de klos. Zelfs een Piet die groots presteerde noemt men Piet Kleine.
Jij ziet nog racisme in een gevulde koek.quote:Op maandag 15 september 2014 18:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
sommige roze mensen zien gekleurde mensen snel als probleem ...
en vice versaquote:Op maandag 15 september 2014 18:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
sommige roze mensen zien gekleurde mensen snel als probleem ...
precies ... ik ken ook genoeg gekleurde mensen die iets van hun leven maken... bijna allemaal..quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik schreef het misschien te generaliserend![]()
Genoeg gekleurde mensen om me heen die geen mentaliteitsprobleem hebben en gewoon iets van hun leven maken in plaats van de slachtoffer uit te hangen over slavernij knecht enz...
Er is geen slavernij, ze hebben net zoveel kansen als bleekscheten in dit land.
Die reageren op bruine mensen die een probleem hebben met zwarte pietquote:Op maandag 15 september 2014 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
precies ... ik ken ook genoeg gekleurde mensen die iets van hun leven maken... bijna allemaal..
bruine mensen, roze mensen ..
Ik ken niemand persoonlijk die graag slachtoffer is. Ik zag deze week een stel kennelijk roze mensen in dit topic die slachtofferitisch deden.
wat is de boodschap, dat er racisten rondlopen?quote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zie #26.... de boodschap is opgepikt
ik reageerde op een generalisatie......Ik hoef toch niet meer uit te leggen ?quote:Op maandag 15 september 2014 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is de boodschap, dat er racisten rondlopen?
dat weet iedereen, deze hele discussie lijkt ze in beide kampen aan te trekken zelfs
nee die reageren op 'buitenlanders' die het lef hebben om een mening te vormenquote:Op maandag 15 september 2014 18:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die reageren op bruine mensen die een probleem hebben met zwarte piet
jip fantasietjes dat de Nederlandse cultuur in gevaar is..quote:Op maandag 15 september 2014 18:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die reageren op bruine mensen die een probleem hebben met zwarte piet
mjahquote:Op maandag 15 september 2014 18:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik reageerde op een generalisatie......Ik hoef toch niet meer uit te leggen ?
Wat is de GBL?quote:Op maandag 15 september 2014 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
Wat voor pepernoten horen er eigenlijk bij het sinterklaas feest volgens de GBL?
Wil hij kruidnoten, of wil hij die ouderwetse taaie pepernoten?
De GBL moet gewoon z'n bek houden.quote:Op maandag 15 september 2014 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
Wat voor pepernoten horen er eigenlijk bij het sinterklaas feest volgens de GBL?
jij dus ... begint over racisme... ik niet.quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ziet nog racisme in een gevulde koek.
een neger die met pinda's gooit zou wel grappig zijnquote:Op maandag 15 september 2014 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
Dat vooral.quote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De GBL moet gewoon z'n bek houden
Misschien moeten we een soort van campagne opzetten om 'hem' zover te krijgen?quote:.
Beetje goedkoop scoren met zoiets onzinnigs. Laat ie z'n partijfinanciering maar eens openbaar maken zoals ie al voor 1 juli zou doen.
Of bananenquote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
een neger die met pinda's gooit zou wel grappig zijn
Hij wil ook dat overheidsorganen niet meewerken aan activiteiten waar niet voorgeschreven sinterklaasliedjes worden gezongen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De GBL moet gewoon z'n bek houden.
Beetje goedkoop scoren met zoiets onzinnigs. Laat ie z'n partijfinanciering maar eens openbaar maken zoals ie al voor 1 juli zou doen.
kindertjes teabaggen zal wel niet kunnenquote:
De PVV heeft net zoveel met vrijheid te maken als de DDR met democratie. Mensen die dat nog niet door hadden of hebben zijn compleet achterlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij wil ook dat overheidsorganen niet meewerken aan activiteiten waar niet voorgeschreven sinterklaasliedjes worden gezongen.
Hoe antivrijheid riekt dat ?
Fijn dat jij jouw mening dermate superieur verklaart aan die van anderen dat jij hen afdoet als dom omdat ze wat anders vinden dan jij.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De PVV heeft net zoveel met vrijheid te maken als de DDR met democratie. Mensen die dat nog niet door hadden of hebben zijn compleet achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |