bronquote:Het is al een flinke tijd bekend; designcollectief MOAM is in zee gegaan met Hema. Speciaal voor de grote, geliefde keten werd een kledingcollectie ontworpen. Martijn Nekoui van MOAM bracht vier designers samen voor de collectie. Pas afgestudeerde Dewi Bekker, Sanne Faber, Julie de Ruijter en Tess van Zalinge krijgen de eer o.a. kleding voor de vrouw én de man te ontwerpen en er is zelfs aan keukentextiel gedacht. Na maandenlang de dagen af te tellen is vandaag het eerste kledingstuk bekend gemaakt.
Dit najaar loopt de man rond met Hema’s iconische rookworst. MOAM ontwierp een stijlvol t-shirt; simpel, wit en vol met rookworsten. Voor maar ¤ 14,95 heb jij er een in je kast hangen. Tenminste, als je geluk hebt. De shirts komen in gelimiteerde oplage. Wat dat betekent? Dat betekent dat jij 28 september op je tompouce luchtbedje voor de deur van jouw dichtstbijzijnde Hema slaapt zodat je 29 de eerste bent die het t-shirt kan kopen! Succes.
Voor de sneakers freaks is het denk ik wel wat. Met een ongewassen voor maanden APC jeans en hippie baard zoals je die tegenwoordig ziet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Aan de andere kant.. als een vrouw er een opmerking over maakt kan je wel zeggen "moet je die in m'n broek zien..."
Bel de Hema en vraag wie het is. Ik bedoel, je moet wel erg homo zijn als je zo'n shirt überhaupt gaat dragen.quote:Op maandag 15 september 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
Het enige in die foto wat hot is, is die gozer.
Juist homo's zouden zoiets nooit aantrekken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Bel de Hema en vraag wie het is. Ik bedoel, je moet wel erg homo zijn als je zo'n shirt überhaupt gaat dragen.
Ik zeg doenquote:
Waarom niet? Lekker veel worstquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist homo's zouden zoiets nooit aantrekken.Het ziet er namelijk echt gewoon niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
Het enige in die foto wat hot is, is die gozer.
Oprichter van MOAM, http://www.martijnnekoui.com/quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Bel de Hema en vraag wie het is. Ik bedoel, je moet wel erg homo zijn als je zo'n shirt überhaupt gaat dragen.
ik ben ook een beetje gek, maar weet iemand het antwoord op mijn vraag? ik vraag me namelijk af of ze ze ook krijgen bij de hema in kanaleneiland, is niet zo'n grote namelijkquote:Op maandag 29 september 2014 01:07 schreef Nemephis het volgende:
Als je voor gek wilt lopen moet je vooral zo'n ding kopen
uitverkochtquote:Op maandag 29 september 2014 06:32 schreef Burdie het volgende:
http://m.hema.nl/winkel?f(...)l_NL%2Fpnl_events>%7Bevents_moam%7D%2Fcategories<%7Bnlhema_nl3251%7D%2Fcategories<%7Bnlhema_nl3251_nl8123%7D&fh_view_size=24&fh_secondid=pnl_35520600
Je kunt 'm online bestellen. Alleen in de maten M en L.
er is geen S nee, M was de kleinste, was voor mij ook niet ideaal. Op marktplaats is het nog geen vetpot, denken jullie dat ze nog veel waard gaan worden? Hoe groot is de hype?quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Slickk het volgende:
Ik heb er één, het is een M maar hij is onmogelijk groot. Ik kon hem niet passen dus zomaar meegenomen. Zijn er maar twee maten, of is er ook een S? Die lag er in ieder geval niet bij.
Ach, dan maar op Marktplaats gooien als collector's item voor ¤50.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Aan de andere kant.. als een vrouw er een opmerking over maakt kan je wel zeggen "moet je die in m'n broek zien..."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |