ik ben ook een beetje gek, maar weet iemand het antwoord op mijn vraag? ik vraag me namelijk af of ze ze ook krijgen bij de hema in kanaleneiland, is niet zo'n grote namelijkquote:Op maandag 29 september 2014 01:07 schreef Nemephis het volgende:
Als je voor gek wilt lopen moet je vooral zo'n ding kopen
uitverkochtquote:Op maandag 29 september 2014 06:32 schreef Burdie het volgende:
http://m.hema.nl/winkel?f(...)l_NL%2Fpnl_events>%7Bevents_moam%7D%2Fcategories<%7Bnlhema_nl3251%7D%2Fcategories<%7Bnlhema_nl3251_nl8123%7D&fh_view_size=24&fh_secondid=pnl_35520600
Je kunt 'm online bestellen. Alleen in de maten M en L.
er is geen S nee, M was de kleinste, was voor mij ook niet ideaal. Op marktplaats is het nog geen vetpot, denken jullie dat ze nog veel waard gaan worden? Hoe groot is de hype?quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Slickk het volgende:
Ik heb er één, het is een M maar hij is onmogelijk groot. Ik kon hem niet passen dus zomaar meegenomen. Zijn er maar twee maten, of is er ook een S? Die lag er in ieder geval niet bij.
Ach, dan maar op Marktplaats gooien als collector's item voor ¤50.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Aan de andere kant.. als een vrouw er een opmerking over maakt kan je wel zeggen "moet je die in m'n broek zien..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |