Dat is het, ik kwam er maar niet uit wat er zo raar aan dat hoofd was.quote:Op maandag 15 september 2014 10:58 schreef roodborst het volgende:
Ze lijkt wel een omgebouwde vent. Bekrompen denkbeelden zijn haar in ieder geval niet vreemd.
klopt vechthondeneigenaren hebben altijd inktvlekken.quote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
Tattoos zijn ook enkel voor schorem.
quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begrijp je punt, maar moet er eerlijk bijzeggen dat de VK redactie een stel valse teefjes bij elkaar lijkt te zijn. Een soort Telegraaf met enig niveau.quote:Op maandag 15 september 2014 11:13 schreef Rockefellow het volgende:
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of TS die gelijk begint over 'de demoniserende Volkskrant'.
Moeilijk kiezen welke van de twee ik triester vind.
Fappen op suicidegirls.comquote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit eerlijk gezegd perfect bij de Volkskrant passen. Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus.quote:Op maandag 15 september 2014 11:20 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Begrijp je punt, maar moet er eerlijk bijzeggen dat de VK redactie een stel valse teefjes bij elkaar lijkt te zijn. Een soort Telegraaf met enig niveau.
Moet zijn: Columniste demoniseert tattoodragers.quote:Op maandag 15 september 2014 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Volkskrant demoniseert tattoodragers
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of Rockefellow die gelijk begint over 'Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus'.quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd perfect bij de Volkskrant passen. Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je uitzonderlijk veel talent, persoonlijkheid en/of uitstraling hebt kun je een tattoo wellicht 'hebben' omdat het je iets eigens geeft.
Ben je gewoon een standaard persoon zoals minimaal 97% van de mensen dan haalt een tattoo je richting niveau stratenmaker/kamper.
Aan jou om te beoordelen of je ook bij die 97% hoort.
Uit het feit dat je deze vraag hier überhaupt moest stellen maak ik iig op van wel
Interessant hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef quinoahipster het volgende:
In een ander topic schreef ik ooit dit over tattoo's trouwens
[..]
Wat?quote:Ik wil niet dat iemand met een tatoeage druppels in mijn ogen gooit.
Je begrijpt het verschil niet tussen een mening en iets foutief voordoen als feit.quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of Rockefellow die gelijk begint over 'Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus'.
Moeilijk kiezen welke van de twee ik triester vind.
Je begrijpt het verschil niet tussen meningen voordoen als feiten en feiten die voor meningen doorgaan.quote:Op maandag 15 september 2014 11:28 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil niet tussen een mening en iets foutief voordoen als feit.
Leuk geprobeerd verder.
"Verheffende krant"...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |