Het is een vrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
Zijn domheid is schrijnend. Erger is nog dat hij zijn kinderen er ook mee besmet.
Mijn domheid is meer schrijnendquote:
Die middelste wel, eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed puntquote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
Tattoos zijn ook enkel voor schorem.
Wat een engerdquote:Op maandag 15 september 2014 10:50 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Typische burgertrut inderdaad.
Worden mooie lampenkappen ja.quote:Op maandag 15 september 2014 10:51 schreef along het volgende:
Gore tattoo bende, genocide for die paupers.
weet je wat haar goed zou staan¿quote:Op maandag 15 september 2014 10:50 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik mensen met dikke wenkbrauwen pauper vind omdat ze die best kunnen epileren, gaat zij dan haar wenkbrauwen veranderen? Of moet ik daar eerst een column over schrijven?quote:Op maandag 15 september 2014 10:50 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het, ik kwam er maar niet uit wat er zo raar aan dat hoofd was.quote:Op maandag 15 september 2014 10:58 schreef roodborst het volgende:
Ze lijkt wel een omgebouwde vent. Bekrompen denkbeelden zijn haar in ieder geval niet vreemd.
klopt vechthondeneigenaren hebben altijd inktvlekken.quote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begrijp je punt, maar moet er eerlijk bijzeggen dat de VK redactie een stel valse teefjes bij elkaar lijkt te zijn. Een soort Telegraaf met enig niveau.quote:Op maandag 15 september 2014 11:13 schreef Rockefellow het volgende:
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of TS die gelijk begint over 'de demoniserende Volkskrant'.
Moeilijk kiezen welke van de twee ik triester vind.
Fappen op suicidegirls.comquote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit eerlijk gezegd perfect bij de Volkskrant passen. Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus.quote:Op maandag 15 september 2014 11:20 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Begrijp je punt, maar moet er eerlijk bijzeggen dat de VK redactie een stel valse teefjes bij elkaar lijkt te zijn. Een soort Telegraaf met enig niveau.
Moet zijn: Columniste demoniseert tattoodragers.quote:Op maandag 15 september 2014 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Volkskrant demoniseert tattoodragers
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of Rockefellow die gelijk begint over 'Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus'.quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd perfect bij de Volkskrant passen. Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je uitzonderlijk veel talent, persoonlijkheid en/of uitstraling hebt kun je een tattoo wellicht 'hebben' omdat het je iets eigens geeft.
Ben je gewoon een standaard persoon zoals minimaal 97% van de mensen dan haalt een tattoo je richting niveau stratenmaker/kamper.
Aan jou om te beoordelen of je ook bij die 97% hoort.
Uit het feit dat je deze vraag hier überhaupt moest stellen maak ik iig op van wel
Interessant hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef quinoahipster het volgende:
In een ander topic schreef ik ooit dit over tattoo's trouwens
[..]
Wat?quote:Ik wil niet dat iemand met een tatoeage druppels in mijn ogen gooit.
Je begrijpt het verschil niet tussen een mening en iets foutief voordoen als feit.quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Renee Braams met haar (overigens genuanceerde) kortzichtigheid of Rockefellow die gelijk begint over 'Nauwelijks binding met de realiteit en heerlijk pretentieus'.
Moeilijk kiezen welke van de twee ik triester vind.
Je begrijpt het verschil niet tussen meningen voordoen als feiten en feiten die voor meningen doorgaan.quote:Op maandag 15 september 2014 11:28 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil niet tussen een mening en iets foutief voordoen als feit.
Leuk geprobeerd verder.
"Verheffende krant"...quote:
Eens. Durf jezelf te zijn. Durf de consequenties te aanvaarden.quote:Op maandag 15 september 2014 13:22 schreef Fretwork het volgende:
Ik dacht eerst, onterechte klacht, tattoos zijn ook wel redelijk tokkie.
Maar na het lezen van deze enorme bende ongefundeerde burgertruttige onzin moet ik het toch een terecht klacht noemen. Ze noemt het inderdaad tweederangs burgers.
Al vind ik wel dat je niet mag zeiken als je wordt afgewezen op onvoldoende respresentatief zijn met een tatoeage in nek of op je armen.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:24 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Eens. Durf jezelf te zijn. Durf de consequenties te aanvaarden.
Heeft sowieso nooit zoveel zinnigs te melden, dat mens. Waarom die toch een column heeft is me niet geheel duidelijk..quote:Op maandag 15 september 2014 10:43 schreef Chai het volgende:
Sowieso een uitermate zwakke column.
Renée Braams kan beter gewoon huisvrouwtje blijven spelen en lekker de burgermevrouw uithangen.
gl with finding a jobquote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Aiciu het volgende:
Ik geef geen neuk, ik zit over 10 jaar helemaal onder
Zit je nu nog niet onder dan?quote:Op maandag 15 september 2014 14:32 schreef Aiciu het volgende:
Ik geef geen neuk, ik zit over 10 jaar helemaal onder
Nee, heb er nog maar 7quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Zit je nu nog niet onder dan?
Haha isaac is een boer en leeft nog in het jaar 1930quote:
nee ik wil zelf ook een tattoo maar wil niet als een dom persoon gezien wordenquote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha isaac is een boer en leeft nog in het jaar 1930
Haten op baarden.quote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef EDMAN- het volgende:
90% van de dragers heeft er 1 omdat het hip is, net als baarden.
mensen zijn schapen
Waarom niet? half Nederland loopt ineens met een baard rond omdat ze denken cool en hipster te zijn. Net als jij dusquote:
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
Heb je enig idee hoe relaxt een baard is? Niet iedere morgen met een scherp mes langs je slagaders hoeven te schrapen, geen gezeik met een koud gezicht, eruitzien als een echte man.quote:Op maandag 15 september 2014 14:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarom niet? half Nederland loopt ineens met een baard rond omdat ze denken cool en hipster te zijn. Net als jij dus
quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe relaxt een baard is? Niet iedere morgen met een scherp mes langs je slagaders hoeven te schrapen, geen gezeik met een koud gezicht, eruitzien als een echte man.
Daarnaast is een baard een ereteken. Iedereen kan een tatoeage nemen, alleen echte mannen kunnen een baard laten staan.
Was toch mooier en netter geweest zonder al die inkt op het lichaam.quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Dit tokkie noemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach donder toch op manquote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe relaxt een baard is? Niet iedere morgen met een scherp mes langs je slagaders hoeven te schrapen, geen gezeik met een koud gezicht, eruitzien als een echte man.
Daarnaast is een baard een ereteken. Iedereen kan een tatoeage nemen, alleen echte mannen kunnen een baard laten staan.
Haha, beta met alleen wat donsplukjes gespot.quote:Op maandag 15 september 2014 15:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ach donder toch op man
hey, als jij al 10 jaar een baard hebt vind ik het prima hoor, dan heb je er tenminste zelf voor gekozen. Maar niet lopen zeuren als je net als de rest van de meute nu een baardje laat groeien en dan gaat roepen dat je een echte man bent.
fucking zielig. Als ik een tat of baard zou hebben zou ik me schamen. Kut hype
Zat er al op te wachtenquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haha, beta met alleen wat donsplukjes gespot.
Het zit diep.quote:Op maandag 15 september 2014 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten. En dan het woord beta gebruiken uiteraard. Voorspelbare puber
Zorg dan dat je de tatoeage ergens plaatst waar gewone werkkleding overheen valt. Dat is namelijk waarom je denkt dat zakenmannen geen tatoeage's hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik wil zelf ook een tattoo maar wil niet als een dom persoon gezien worden
Je bent wel een beetje een enge vent. Ben je in het echt ook zo onaardig en chagrijnig? Jr familie zal wel een hekel aan je hebben dan. Geen wonder dat je je dan komt afreageren op fok.quote:Op maandag 15 september 2014 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten. En dan het woord beta gebruiken uiteraard. Voorspelbare puber
Doen we dat niet allemaal hier? Tof zijn en klagen over alles.quote:Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je dan komt afreageren op fok.
Daar heb jij geen tattoo voor nodig hoor, na deze opmerking al helemaal niet meerquote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik wil zelf ook een tattoo maar wil niet als een dom persoon gezien worden
quote:Op maandag 15 september 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tattoo voor nodig hoor, na deze opmerking al helemaal niet meer
Sukkel. Ken er genoeg.quote:Op maandag 15 september 2014 13:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
maar is het toeval dat meestal dommere mensen tattoo's hebben?
ken geen 1 zakenman o.i.d die een tattoo heeft
Met "zakenman" bedoelen we niet de HBO-student die zijn eigen internetkledingzaakje heeft opgericht o.i.d. hèquote:
Joh.quote:Op maandag 15 september 2014 15:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Met "zakenman" bedoelen we niet de HBO-student die zijn eigen internetkledingzaakje heeft opgericht o.i.d. hè
quote:Op maandag 15 september 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tattoo voor nodig hoor, na deze opmerking al helemaal niet meer
ah dven is op zijn pik getraptquote:Op maandag 15 september 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |