quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:57 schreef Sjechov het volgende:
Bij ons worden mensen met dergelijke tattoo's zeker niet aangenomen.
Ook al is het klant contact minimaal, die ene klant is al genoeg.
Geld overigens ook voor piercings.
Reiskosten om gauw weer weg te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef IBMWV het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je voor een piercing dan?
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef Pikkebaas het volgende:
En kunnen we het ook eens over goedkope pakken va C&A hebben ? Bosgroene pakken van C&A ?
Gelukkig. Want daar wordt ik altijd heel verdrietig van.quote:
De tattoo zal bij een halve sleeve alleen zichtbaar zijn in de zomer bij een kort t-shirt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel. Als ik mensen aanneem wil ik GEEN zichtbare tattoo's zien. Niet op nekken, handen etc.
Dus als jij een sleeve wil prima, dan zul je wel lange mouwen moeten dragen.
Overigens is dat toch wel een goed idee. Korte mouwen onder een kostuum, of uberhaupt korte mouwen op kantoor kan echt niet.
Professionele uitstraling. Ik en mijn mensen worden ingehuurd voor organisatiewijzigingen, advies en transities. Dus C-level en executive contacten. Dan wil ik geen mensen hebben met tattoo's, ringen etc. Gewoon niet. Of zodanig dat ze onzichtbaar zijn als je werkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Synergy72 het volgende:
[..]
De tattoo zal bij een halve sleeve alleen zichtbaar zijn in de zomer bij een kort t-shirt.
Waarom ben je daar op tegen dan?
Tegenwoordig heeft iedereen een tattoo
"Mijn mensen en ik [...] "quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik en mijn mensen worden ingehuurd voor organisatiewijzigingen, advies en transities.
Kan gebeuren in het heetst van de strijd.quote:
Zo'n opmerking en toch beweren een hbo/wo-functie te vervullenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Synergy72 het volgende:
[..]
De tattoo zal bij een halve sleeve alleen zichtbaar zijn in de zomer bij een kort t-shirt.
Waarom ben je daar op tegen dan?
Tegenwoordig heeft iedereen een tattoo
Wat vind je dan van personen die 20-30 kg overgewicht hebben en dit niet kunnen verbergen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Professionele uitstraling. Ik en mijn mensen worden ingehuurd voor organisatiewijzigingen, advies en transities. Dus C-level en executive contacten. Dan wil ik geen mensen hebben met tattoo's, ringen etc. Gewoon niet. Of zodanig dat ze onzichtbaar zijn als je werkt.
Kom op zeg. Het is toch geen gezicht als je allemaal plakplaatjes onder iemand z'n kleren vandaan ziet komen. Voor een loodgieter of dakdekker kan het wel, maar op kantoor zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou imo moeten mogen, maar praktijk is anders. Al wordt het wel steeds meer geaccepteerd.
Gek dat niemand daar dan een topic over opent, maar wel over die kunstige plakplaatjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Synergy72 het volgende:
[..]
Wat vind je dan van personen die 20-30 kg overgewicht hebben en dit niet kunnen verbergen?
komt ook niet professioneel over
Waarom zou je geen tatoage mogen hebben als HBO/WOér?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zo'n opmerking en toch beweren een hbo/wo-functie te vervullen
Zolang het geen hakenkruis is stoor ik me er absoluut niet aan. Soms vind ik het nog wel mooi ook. Dan stoor ik me meer aan collega's met overgewicht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is toch geen gezicht als je allemaal plakplaatjes onder iemand z'n kleren vandaan ziet komen. Voor een loodgieter of dakdekker kan het wel, maar op kantoor zou ik het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |