Hoezo Lugansk?quote:Op maandag 15 september 2014 02:47 schreef meth1745 het volgende:
OSCE reports die over Lugansk gingen, niet over Donetsk...
"young citizen reporters" die de rebellen de schuld geven spreken de waarheid terwijl al de andere burgers in Donetsk "acteren" voor de Russische camera's... Dat is de versie van Interpreter.
Alle berichten uit Donetsk spreken over een aanval op het vliegveld, Interpreter komt nu met een video die claimt dat rebellen elkaar bevechten, en ondersteunt dat met een bericht van de OSCE dat over een specifieke situatie met een groep Kozakken in een dorp nabij Lugansk gaat.
Heel geloofwaardig...
quote:Spot report by the OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine (SMM), 14 September 2014
On 14 September, at about 15:00 hrs, the SMM was on patrol close to the Putilovka market, Kievskyi district, Donetsk city. The market appeared to have been subjected to shelling prior to the SMM’s arrival. Smoke was coming from one building and a fire brigade was at the scene. Members of the “Donetsk People’s Republic” (“DPR”) present at the location reported that a total of four people had been killed in the incident. About 20 m from its position, the SMM team could see the body of a civilian woman lying on the street.
While at the scene, the SMM team heard mortar shelling. Subsequently, four shells impacted and exploded within 20 seconds about 200 m from the team’s position.
The SMM monitoring team stopped at another location about 1 km away from the market. About 10 minutes later another mortar shell exploded about 100 m from the SMM’s position. The SMM team immediately left the area.
Wellicht is BNW een betere plek voor je onzin.quote:Op maandag 15 september 2014 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Whatever....het boeit mij allemaal niet meer en de USA ook niet want die zijn al binnen en drillen naar hun gas, waar alles om te doen is geweest....
Alleen "we" hebben daar niks over te zeggen. Als de regering van Oekraine geen gebieden onafhankelijk wil laten worden (in plaats van meer autonomie te geven) dan gaan de gevechten natuurlijk gewoon door.quote:Op maandag 15 september 2014 16:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou dan doen we toch hetzelfde als bij Kosovo? Onafhankelijk land van maken en de kous is af.![]()
Who gives a f*.
Dat is inderdaad de beste oplossing. We moeten het dan nog wel hebben over de contouren. Een stad als odessa bijvoorbeeld zal ook losgeweekt moeten worden van kiev, (zoals alle rode gebieden op de kaart)omdat deze belangrijke stad ook tot de beoogde nieuwe staat behoort. hier zal kiev behoorlijk tegengas gaan geven, daarom verwacht ik ook niet dat de gevechten snel zullen zijn afgelopen.quote:Op maandag 15 september 2014 16:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou dan doen we toch hetzelfde als bij Kosovo? Onafhankelijk land van maken en de kous is af.![]()
Who gives a f*.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, Van Baalen bepaalt tegenwoordig de koers van de EU?
Ook voor jou:quote:Op maandag 15 september 2014 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van Baalen is slecht EP-lid voor in omvang de derde of vierde fractie van het EP. Dus wat die roept als aanleiding zien is wat dapper.
Maar goed, maak het nu eens concreet? Want blijkbaar heb ik veel gemist.
Als je Donbass onafhankelijk laat worden, waar houd dit dan op?quote:Op maandag 15 september 2014 17:16 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Alleen "we" hebben daar niks over te zeggen. Als de regering van Oekraine geen gebieden onafhankelijk wil laten worden (in plaats van meer autonomie te geven) dan gaan de gevechten natuurlijk gewoon door.
quote:Op maandag 15 september 2014 17:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing. We moeten het dan nog wel hebben over de contouren. Een stad als odessa bijvoorbeeld zal ook losgeweekt moeten worden van kiev, (zoals alle rode gebieden op de kaart)omdat deze belangrijke stad ook tot de beoogde nieuwe staat behoort. hier zal kiev behoorlijk tegengas gaan geven, daarom verwacht ik ook niet dat de gevechten snel zullen zijn afgelopen.
[ afbeelding ]
Shell en Rutte hebben handjeklap gedaan wat betreft schaliegas, landbouw niet te vergeten, toevallig allemaal in Oost-Oekraïne.quote:Op maandag 15 september 2014 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Whatever....het boeit mij allemaal niet meer en de USA ook niet want die zijn al binnen en drillen naar hun gas, waar alles om te doen is geweest....
Jij loopt te verkondigen dat de EU Oekraine wil binnenhalen en verwijst naar het optreden van Van Baalen.quote:
Ik begon niet over van Baalen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook voor jou:![]()
Dat heb je ook. Of je bent het vergeten.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Europese-Unie.dhtml
Mijn mening is dat deze invasie door Rusland en agressie van de separatisten illegaal is en een grove schending is van het internationale recht en ook mensenrechten. Ik vind dus, omdat Oekraine is aangevallen, dat Oekraine het recht heeft om zijn territoriale integriteit te verdedigen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je Donbass onafhankelijk laat worden, waar houd dit dan op?
Dit?
[..]
Van Baalen is er juist tegen, die wil enkel gas boren.quote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij loopt te verkondigen dat de EU Oekraine wil binnenhalen en verwijst naar het optreden van Van Baalen.
Dat raakt kant noch wal.
Politiek correct geneuzel.quote:Op maandag 15 september 2014 17:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik begon niet over van Baalen.
Maar goed, als je het artikel leest zie je dat het Europees parlement verklaart dat ieder Europees land, dus ook Rusland en Oelraine, mag proberen lid te worden van de EU.
Daarom, niet heel spannend allemaal.quote:
Die zin die jij citeerde weglaten zou natuurlijk een doodsteek zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom, niet heel spannend allemaal.
En gezien het tijdstip in verhouding tot het invallen van de Krim een nogal bijzondere claim die je maakt.
Volgens mij liet jij een vrij essentieel stukje wat ik aangaf over het artikel weg... Namelijk een stukje wat jouw stelling inderdaad onderuit haalde.quote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zin die jij citeerde weglaten zou natuurlijk een doodsteek zijn.
quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij liet jij een vrij essentieel stukje wat ik aangaf over het artikel weg... Namelijk een stukje wat jouw stelling inderdaad onderuit haalde.
Oekraine is een zelfstandig land. Ze mogen zelf bepalen of ze bij Rusland willen horen of bij de EU. De EU dwingt Oekraine nergens toe, Rusland daarentegen....quote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk. Nee, ik heb niks weggelaten want ik heb enkel een linkje gepost. Niet doorhebben dat de EU Oekraïne wil inlijven....
Er zijn natuurlijk allerlei belangen. Maar hoe weet jij wat de rode draad is, en hoe bewijs je dat?quote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Van Baalen is er juist tegen, die wil enkel gas boren.
Shell en Oekraïne zijn allang rond:quote:Op maandag 15 september 2014 17:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk allerlei belangen. Maar hoe weet jij niet wat de rode draad is, en hoe bewijs je dat?
Er is schaliegas in Oekraine, maar niet zoveel dat het voor Europa een belangrijke gasproducent. Het is waarschijnlijk goed voor een belangrijk deel van hun eigen gebruik.
De Shell zal natuurlijk dat gas willen winnen en Van Baalen zou daarin een bemiddelende een rol in kunnen spelen.
Wat kan jou dat boeien?quote:Op maandag 15 september 2014 18:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Shell en Oekraïne zijn allang rond:
[ afbeelding ]
Dat is de reden waarom de EU zo graag het bed wil delen met Oekraïne. Hier verbieden en bij een ander de boel vernielen.
De EU maakt ze lekker met centjes, omkoping noem ik dat. Daarnaast heeft Rusland in mijn ogen het recht om zijn militaire basissen te beschermen. Oekraïne vrijt met de de EU en Rusland moet zijn strategische plekken maar gewoon opgeven? Nogal naïef als je denkt dat ze dat maar moeten doen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Oekraine is een zelfstandig land. Ze mogen zelf bepalen of ze bij Rusland willen horen of bij de EU. De EU dwingt Oekraine nergens toe, Rusland daarentegen....
Daarom zit Rusland fout. Ruslands acties zijn gebaseerd op dwang, die van de EU (en de NAVO) zijn gebaseerd op vrijwilligheid.
Correct, heel dat land boeit me eigenlijk geen reet. Ik geef Rusland alleen groot gelijk dat ze proberen te voorkomen dat er een huwelijk ontstaat tussen Oekraïne en Rusland.quote:Op maandag 15 september 2014 18:04 schreef waht het volgende:
[..]
Wat kan jou dat boeien?
Laat het gebeuren.
Maar nogmaals, hoe zie jij dit tijdpad dan voor je? Want de Russen zate voor die tijd al in Oekraïne.quote:Op maandag 15 september 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]Natuurlijk. Nee, ik heb niks weggelaten want ik heb enkel een linkje gepost. Niet doorhebben dat de EU Oekraïne wil inlijven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |