Wie heeft de beste reden hebben om gebieden te bestoken waar de rebellen actief zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]twitter:MiddleEast_BRK twitterde op maandag 15-09-2014 om 00:01:19#BreakingNews 3 Ukrainian soldiers killed in #Donetsk airport barrage, several injured. - Ukr. Ministry of Interior reageer retweet
Oftwitter:MiddleEast_BRK twitterde op maandag 15-09-2014 om 00:08:58graphic#BREAKINGFOOTAGE RUSSIAN INVADERS PRESENT VICTIMS OF THEIR SHELLING OF NORTHERN #DONETSK AS UKR.-KILLED.https://t.co/CKeEp89nDO reageer retweet
Enthousiasme bij een eventuele aanval is weer een totaal ander iets. Jullie zijn alles tot in het verre a aan het doordrijvenquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Mwaaa....misschien. Maar ik zou niet zomaar rekenen op Bulgaars enthousiasme en medewerking mocht de Eu ooit Rusland aanvallen (of andersom)
En daarom willen de ouderen graag terug naar vroeger toen vadertje staat alles regelde en grote broer Rusland erbij betrokken was.quote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets over "beter worden". De jeugd is beter opgeleid en kan dus betere baantjes krijgen, zoals inderdaad callcentre werk via west europese werkgevers. De ouderen hebben het gewoon slecht.
Blij is inderdaad overdreven maar de meeste Bulgaren die ik ken vinden, ondaks alles, de Sovjet tijd beter dan wat ze nu meemaken. Zelfs mijn vrouw vind de Sovjet tijd beter en is wat dit conflikt betreft meer op de hand van Rusland, zoals de rest van onze familie en kenissen. Gaan vechten voor de EU of voor de Russen is inderdaad van een andere orde maar ze gaan ZEKER NIET vechten voor de corrupte Oekrainische regering!quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Enthousiasme bij een eventuele aanval is weer een totaal ander iets. Jullie zijn alles tot in het verre a aan het doordrijven
Allereerst : bulgaren zijn niet blij met wat de Russen hebben gedaan. Ja, dankbaar voor de bevrijding van de Turken maar niet door de 'onderdrukking' die daarna kwam.
Er zijn maar weinig bulgaren die de toenadering naar Rusland willen. Er zijn enorm veel bulgaren die de staat Rusland bekritiseren op hun (wereld)politiek. En om hoe men nog steeds bulgarije in de houdgreep wil houden/krijgen. Maar om dan direct maar een eventuele oorlog tegen de Russen te steunen gaat inderdaad te ver. Ikzelf zou die overigens ook niet steunen.
Eerste keer dat ik iets gewoon post waar bulgarije in voorkomt, ik post de laatste tijd gewoon elk protest of demonstratie van tegengeluid wb de pro EU tendens, dus waar heb je het in godsnaam over???quote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef Dven het volgende:
[..]
BaajGuardian doet het al lang voorkomen dat de bulgaren enorm hangende zijn naar de Russen. Terwijl dit alles behalve het geval is.
Right...quote:Ieder geval, ik stoor me enorm aan die continu leugens van hem. Heb hem er al vaak op gewezen en hij blijft maar doorgaan met het idee dat andere mensen het over het algemeen toch niet weten en hij er zodoende wel mee wegkomt.
Ik hoop niet dat je en ze het hebben over de tijd onder lenin overigens, de tijd van de tsaar daarintegen was wel okay.quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Blij is inderdaad overdreven maar de meeste Bulgaren die ik ken vinden, ondaks alles, de Sovjet tijd beter dan wat ze nu meemaken. Zelfs mijn vrouw vind de Sovjet tijd beter en is wat dit conflikt betreft meer op de hand van Rusland, zoals de rest van onze familie en kenissen. Gaan vechten voor de EU of voor de Russen is inderdaad van een andere orde maar ze gaan ZEKER NIET vechten voor de corrupte Oekrainische regering!
The Interpreter vertelt het anders.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 15 september 2014 01:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
The Interpreter vertelt het anders.
Beetje gebrek aan empathie, ginder in Washington...quote:Here is an unedited citizen's video of the shelling of the Putilovsky Market, uploaded to YouTube today September 14. The narrator says it was taken at 13:30. In this video, damage is visible, but people aren't acting and screaming for the camera as they were for ANNA news, although the author labels the video "Putilovsky Market 14.09.2014 Donetsk. There are casualties."
Als zijn vrouw al bewust de sovjettijd heeft meegemaakt zie ik het somber in.quote:Op maandag 15 september 2014 01:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je en ze het hebben over de tijd onder lenin overigens, de tijd van de tsaar daarintegen was wel okay.
Beetje gebrekquote:Op maandag 15 september 2014 01:38 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich.
[..]
Beetje gebrek aan empathie, ginder in Washington...
Selectief lezen is ook een kunst.quote:Op maandag 15 september 2014 01:38 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan empathie, ginder in Washington...
Claimen dat de mensen een beetje staan te acteren voor de camera, hoe moet ik dat anders lezen?quote:Op maandag 15 september 2014 01:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Selectief lezen is ook een kunst.
OSCE reports die over Lugansk gingen, niet over Donetsk...quote:This video uploaded to YouTube by the Lenta Novostei channel was shot by young citizen reporters who say within the video that DPR fighters are shelling the marketplace. The text explanation with the video says "In Donetsk, DPR fighters have shelled the Putilovsky Market, there are armed clashes between the terrorists, there is shell fire periodically heard in the city."
Earlier today, we cited other reports from OSCE indicating that there is in-fighting among separatist battalions.
twitter:sbobkov twitterde op maandag 15-09-2014 om 03:56:53Sept 14th: #Donetsk was shelled ~38 times. Casualties among civilians: 20 dead, 6 heavily wounded, 18 lightly wounded. #CeaseFire #ATO reageer retweet
twitter:tony_hartin twitterde op maandag 15-09-2014 om 06:13:45#Ukies tried to break out of #Donetsk aiport- armour column destroyed by #NAF. Uke attacks from #Panteleymonovka & #Zhdanovka also repulsed reageer retweet
twitter:wintersodom twitterde op maandag 15-09-2014 om 05:16:41Spring 2006 #Donetsk Republic http://t.co/0J8y8fWcdp reageer retweet
twitter:THUotila twitterde op maandag 15-09-2014 om 06:38:30MT @MikkoLaaksonen1 "#Donetsk People's Republic has appeared online back in 2008" http://t.co/LSZySnG6Cb reageer retweet
Goh zouden de Russen daar ook wat over lezen op RTquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef deelnemer het volgende:
twitter:StateOfUkraine twitterde op zondag 14-09-2014 om 21:16:23The executive producer of @tvrain #Russia's last surviving independent TV channel, has been brutally beaten in Moscow http://t.co/kfJ3yTTLqO reageer retweet
twitter:maxseddon twitterde op zondag 14-09-2014 om 23:18:32Another attack on Russian journalists. Horrible beating hospitalizes @tvrain's Ksenia Batanova with a skull fracture. http://t.co/4fo49ZITZ1 reageer retweet
Toch wel minstens 20 mensen.quote:Op maandag 15 september 2014 06:50 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wintersodom twitterde op maandag 15-09-2014 om 05:16:41Spring 2006 #Donetsk Republic http://t.co/0J8y8fWcdp reageer retweet
twitter:THUotila twitterde op maandag 15-09-2014 om 06:38:30MT @MikkoLaaksonen1 "#Donetsk People's Republic has appeared online back in 2008" http://t.co/LSZySnG6Cb reageer retweet
Het is niet eenvoudig om vast te stellen wie er geschoten heeft en wat de toedracht is. Waarom zouden de Oekrainers op de burgerbevolking gaan schieten? Zoals de pro-Russen het voorstellen is ook ongeloofwaardig.quote:Op maandag 15 september 2014 02:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Claimen dat de mensen een beetje staan te acteren voor de camera, hoe moet ik dat anders lezen?
Interpreter is een propagandatool van een Russische oligarch die heel wat van z'n imperium heeft moeten opgeven om uit de gevangenis te raken. Het is een instrument in de strijd tegen Putin.
Bedoel je misschien deze passage:
[..]
OSCE reports die over Lugansk gingen, niet over Donetsk...
"young citizen reporters" die de rebellen de schuld geven spreken de waarheid terwijl al de andere burgers in Donetsk "acteren" voor de Russische camera's... Dat is de versie van Interpreter.
Alle berichten uit Donetsk spreken over een aanval op het vliegveld, Interpreter komt nu met een video die claimt dat rebellen elkaar bevechten, en ondersteunt dat met een bericht van de OSCE dat over een specifieke situatie met een groep Kozakken in een dorp nabij Lugansk gaat.
Heel geloofwaardig...
Er zijn ook lieden die denken dat Oekraïne MH17 heeft neergeschoten zodat de rebellen de schuld zouden krijgen. Mensen willen alles geloven wat ze uitkomt.quote:Op maandag 15 september 2014 09:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is niet eenvoudig om vast te stellen wie er geschoten heeft en wat de toedracht is. Waarom zouden de Oekrainers op de burgerbevolking gaan schieten? Zoals de pro-Russen het voorstellen is ook ongeloofwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |