Suppressive fire, de burgers in Donetsk zullen er niet rouwig om zijn, liever uitgaand vuur dan inkomend...quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Er wordt nu nog steeds gevochten.
Hij moet gewoon niet door domme filmpjes insinueren dat een volk pro Russisch is. Zeker als algemeen bekend is dat zij dit juist niet zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wow, wat een gevolgtrekking jij maakt uit het feit dat ie een filmpje post... Over een mongool gesproken.
twitter:EuromaidanPR twitterde op zondag 14-09-2014 om 16:43:36#Heletey: #Ukraine started receiving weapons as agreed at #NATOSummitUK. Type, country of origin undisclosed http://t.co/GmZmapbzW2 |EMPR reageer retweet
Goede zaak. Ik heb gehoord dat Frankrijk nog 2 marineschepen over heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 19:23 schreef deelnemer het volgende:
twitter:EuromaidanPR twitterde op zondag 14-09-2014 om 16:43:36#Heletey: #Ukraine started receiving weapons as agreed at #NATOSummitUK. Type, country of origin undisclosed http://t.co/GmZmapbzW2 |EMPR reageer retweet
quote:
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:04:20Straight Talk:#Donetsk city sees the #heaviest fighting / shelling / destruction today since the start of the war.It's called "ceasefire"! reageer retweet
quote:de burgers in Donetsk zullen er niet rouwig om zijn, liever uitgaand vuur dan inkomend...
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:07:23#BREAKINGNEWS First casualty reports coming in.5 civilians killed, 10 injured in Russian shelling of #Donetsk districts around the airport. reageer retweet
Die worden op dit moment getest door Russische bemanning,quote:Op zondag 14 september 2014 19:24 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik heb gehoord dat Frankrijk nog 2 marineschepen over heeft.
twitter:Military_NewsNL twitterde op zondag 14-09-2014 om 16:27:45#Russia Mistral goes to sea for ten days with a Russian crew from #france. http://t.co/J7SF7GtNlt reageer retweet
Lijkt me dat de Oekrainse troepen meer reden hebben om die districten te bombarderen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..][..]twitter:MiddleEast_BRK twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:04:20Straight Talk:#Donetsk city sees the #heaviest fighting / shelling / destruction today since the start of the war.It's called "ceasefire"! reageer retweet
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:07:23#BREAKINGNEWS First casualty reports coming in.5 civilians killed, 10 injured in Russian shelling of #Donetsk districts around the airport. reageer retweet
Onbetrouwbare bron, maar als het waar is dan zullen we de volgende dagen/weken een escalatie zien.quote:Op zondag 14 september 2014 19:23 schreef deelnemer het volgende:
Fransenquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef .Exe het volgende:
[..]
Die worden op dit moment getest door Russische bemanning,[ afbeelding ]twitter:Military_NewsNL twitterde op zondag 14-09-2014 om 16:27:45#Russia Mistral goes to sea for ten days with a Russian crew from #france. http://t.co/J7SF7GtNlt reageer retweet
Ze zullen er wel mee naar Rusland varen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef .Exe het volgende:
[..]
Die worden op dit moment getest door Russische bemanning,[ afbeelding ]twitter:Military_NewsNL twitterde op zondag 14-09-2014 om 16:27:45#Russia Mistral goes to sea for ten days with a Russian crew from #france. http://t.co/J7SF7GtNlt reageer retweet
Wat doen ze daar dan?quote:Op zondag 14 september 2014 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat bulgaren pro-russisch zijn
Je bent echt een mongool
Waar slaat dat op?quote:
Hoi Nederland is pro IS Doeiquote:
Hihi, leuk geprobeerd.quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoi Nederland is pro IS Doei
Pro-ISIS demonstratie in Haagse Schilderswijk:
De zijde die het filmpje gemaakt en verspreid heeft is de zijde die in die wijken aanwezig is. En die gaan zichzelf niet bombarderen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef Nintex het volgende:
Nee, want de Oekrainers zitten zelf bij dat vliegveld. Lijkt me niet dat ze zichzelf gaan bombarderen.
*wacht op aluhoedje die zegt dat ze dat wel doen ;')*
Weet ik niet, werd gepost in de chat van de live feed, misschien dat iemand die Russisch kent uitleg kan verschaffen...quote:
Ik heb dat groepje fossielen zelf zien staan manquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hihi, leuk geprobeerd.
Maar jij scheld iemand uit omdat hij aantoont dat er in Bulgarije een pro Rusland demonstratie is. Heb jij soms bewijs dat dit geen autochtone Bulgaren zijn ofzo?
Oh je bedoeld dat Baaj net doet alsof er in Bulgarije grote pro Rusland demonstraties zijn?quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dat groepje fossielen zelf zien staan manbejaarde Bulgaren die vinden dat vroeger toen men nog maatjes met Rusland was alles beter was samen met een aantal Russische 'expats'. Doe toch normaal man
even relevant als het filmpje dat ik gepost heb betrekken op heel Nederland.
Net zo relevant als die one-man acties in Rusland tegen Putin, die met de regelmaat van de klok hier gepost worden, is dat wat je bedoelt?quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dat groepje fossielen zelf zien staan manbejaarde Bulgaren die vinden dat vroeger toen men nog maatjes met Rusland was alles beter was samen met een aantal Russische 'expats'. Doe toch normaal man
even relevant als het filmpje dat ik gepost heb betrekken op heel Nederland.
twitter:Steiner1776 twitterde op zondag 14-09-2014 om 20:28:52#Novorossiya #Grad rocket launch on #Ukraine regime positions at #Donetsk airport https://t.co/8BoIoZ8gvD reageer retweet
Daar heb ik verder helemaal nog niet over gesproken dus dat hoef je ook niet bij mee neer te leggen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Net zo relevant als die one-man acties in Rusland tegen Putin, die met de regelmaat van de klok hier gepost worden, is dat wat je bedoelt?
Als iemand in Rusland iets blauw en geel verft haalt het al de Westerse kranten...
BaajGuardian doet het al lang voorkomen dat de bulgaren enorm hangende zijn naar de Russen. Terwijl dit alles behalve het geval is. De Russen zoeken overigens wel enorme toenadering naar bulgarije. Omdat ze inderdaad hun geliefde sovjet unie met vazelstaten terug willen. En bulgarije was wel vazelstaat nummer unoquote:Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh je bedoeld dat Baaj net doet alsof er in Bulgarije grote pro Rusland demonstraties zijn?
Ja, dan ben ik het met je eens. De pro Russen in Bulgarije zijn voornamelijk bejaarden die uit hun bejaardenhuis zijn ontsnapt.
Nee, jij doet alsof een filmpje over een betoging in Bulgarije door iedereen zal genterpreteerd worden alsof heel Bulgarije achter Rusland staat, en dan post je een pro-ISIS betoging om aan te tonen hoe idioot dat idee is...quote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb ik verder helemaal nog niet over gesproken dus dat hoef je ook niet bij mee neer te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |