quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze was dr gewicht in goud waard, echtheb nog steeds contact! Ze gaat over 2 jaar met pensioen geloof ik, stiekem hoop ik dat ik haar voor die tijd nog een keer kan vragen te komen kramen. Ik heb op de eerste dag met haar gesproken toen, zij vroeg ook gewoon op de man af wat voor mij belangrijk was en wat ik van haar verwachtte. Rust, veel rust, en veel aandacht voor mn oudste kind. En dat deed ze ♡ haartjes vlechten, liedjes zingen buiten wandelen, puzzelen, de oudste heeft een topweek gehad
en voor mij was het zo fijn dat ik vol vertrouwen mn bed in kon duiken als ik moe was. Dan kwam ik beneden en zat ze met E op schoot, dat E, zo gedrapeerd over dr arm lag. Ja zei ze, ik zit al 2 uur zo, maar geeft niks hoor, ze knort wel gezellig en z3 slaapt eindelijk das voor haar veel belangrijker dan mijn lamme arm ♡
Ohquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze was dr gewicht in goud waard, echtheb nog steeds contact! Ze gaat over 2 jaar met pensioen geloof ik, stiekem hoop ik dat ik haar voor die tijd nog een keer kan vragen te komen kramen. Ik heb op de eerste dag met haar gesproken toen, zij vroeg ook gewoon op de man af wat voor mij belangrijk was en wat ik van haar verwachtte. Rust, veel rust, en veel aandacht voor mn oudste kind. En dat deed ze ♡ haartjes vlechten, liedjes zingen buiten wandelen, puzzelen, de oudste heeft een topweek gehad
en voor mij was het zo fijn dat ik vol vertrouwen mn bed in kon duiken als ik moe was. Dan kwam ik beneden en zat ze met E op schoot, dat E, zo gedrapeerd over dr arm lag. Ja zei ze, ik zit al 2 uur zo, maar geeft niks hoor, ze knort wel gezellig en z3 slaapt eindelijk das voor haar veel belangrijker dan mijn lamme arm ♡
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
pakte ze serieus gewoon je kind af vlindur???
ik heb dat vaker gelezen hier volgens mij. Moeders / schoonmoeders / buurvrouwen, die gewoon binnenkomen, roepen "geef maar even hier" en dan gewoon de baby uit je klauwen trekkenquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde d'r helemaal Rienk niet geven. Ze kwam onverwachts, ging echt haast tegen mij aanzitten. Het was al kut, want m'n huis lekte en toen kwam zij ook nog. Dus ik wilde Rienk in de box leggen en toen pakte ze hem zo af. 'Geef hem mij nog maar even'![]()
Kutwijf.
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde d'r helemaal Rienk niet geven. Ze kwam onverwachts, ging echt haast tegen mij aanzitten. Het was al kut, want m'n huis lekte en toen kwam zij ook nog. Dus ik wilde Rienk in de box leggen en toen pakte ze hem zo af. 'Geef hem mij nog maar even'![]()
Kutwijf.
ik moet twee knoppen tegelijk , drie seconden ingedrukt houden. Dan staat het programma op slot zeg maar; als de kids dan aan de programmaknop zitten maakt het weinig uit, hij verspringt dan niet. Als hij niet op slot staat, begint ie ineens af te pompen of te centrifugeren, al gelang naar waar ze hem op zettenquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef Risu het volgende:
Kinderslotooh handig zeg. Even kijken morgen of die van mij dat ook heeft (vast wel toch, een miele is het)
het meest fascinerend zijn mensen die in wildvreemde kinderwagens duiken in de supermarkt en babies gaan aaien. Echt wtfquote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef Vlindur het volgende:
Mensen dichtbij duw ik zo het kind in de armen. Maar mensen die van me afstaan hoeven mijn kind gewoon niet vast te houden als ik daar geen zin in heb.
Mignonne
Ja, die van 50-60 he?quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Franny_G het volgende:
Ja, je moet echt oppassen voor vrouwen van 'een bepaalde leeftijd'. Het zal ook wel iets hormonaals zijn (overgang?) maar die willen het echt van je overnemen. Linke soep. En ook ongevraagd commentaar/goedbedoelde slechte adviezen e.d. Ik laat ze altijd heel even begaan en dan is het ook klaar.
Precies. Worden wij ook zo??quote:
oh, dat kan ik gelukkig redelijk goed handelen. Ik vind het constante gewachtmaar zo vreselijk frustrerend. Ik word er ook echt boos van, inclusief verhoogde hartslag. Vooral van bepaalde mensen die het tien keer op een dag doen. Ik hoop ook echt dat ik dit heel goed blijf onthouden voor als ik straks een zwangere vriendin of schoonzus heb. Niet wachtmaren. Ever.quote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Vlindur het volgende:
Net als dat iedereen die bijna aan bevallen toe is alle rampverhalen te horen krijgt
Ook zo leuk
mja, ik vrees er een beetje voor. Als wij zestigers zijn en onze dochters kinderen krijgen zijn ze natuurlijk vreselijk onbezonnen snotapen in onze ogenquote:
ik denk dat ik dan al een jaar of vijftien oma benquote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik vrees er een beetje voor. Als wij zestigers zijn en onze dochters kinderen krijgen zijn ze natuurlijk vreselijk onbezonnen snotapen in onze ogen
wat een schatje ben je ook he ♡quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel, iedereen mag van mij kennis maken hoor, en de baby een knuffel geven, maar op het moment dat ik / blei dat aangeeft, en niet andersom
quote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat kan ik gelukkig redelijk goed handelen. Ik vind het constante gewachtmaar zo vreselijk frustrerend. Ik word er ook echt boos van, inclusief verhoogde hartslag. Vooral van bepaalde mensen die het tien keer op een dag doen. Ik hoop ook echt dat ik dit heel goed blijf onthouden voor als ik straks een zwangere vriendin of schoonzus heb. Niet wachtmaren. Ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |