Dat was wel wat Loj had voorspeld, ik de 5e en jij de 6e volgens mijquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb t gevoel dat jij eerder gaat biggen dan ik, SQ
Precies, het komt ook allemaal goed. En toen die kleine er was, was alles goed. Ik heb me echt geen seconde druk gemaakt over de kraam, de handdoeken of de vaat. De kraam zorgde voor ons (voor zover dat nodig was, alles ging meteen goed en ik was schadevrij de bevalling doorgekomen) en hield zich verder lekker op de achtergrond. Niet nu al druk maken om dat soort dingen, dat komt allemaal welquote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is ook allemaal ontzettend ongrijpbaar. En wat jouw moeder doet, doet mijn schoonmoeder. Maar hoe dichter ik bij D-Day kom, hoe minder bang ik ben. Het komt allemaal echt wel op de pootjes terecht denk ik![]()
Ver van mijn bed is het ook nog steeds trouwens. En ik mag over drie dagen al werpen
Natuurlijk! Wat denk jij danquote:Op maandag 15 september 2014 20:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat klinkt tegelijk zo ver weg en zo snel alBen benieuwd of het lojrakel gelijk krijgt!
soms is dat een belangrijker doel van zo'n plan maken dan het daadwerkelijk aan een kraam/vk voorleggen, dat je voor jezelf bedenkt wat belangrijk is, dat je voor jezelf een beeld hebt van hoe wil ik het nu eigenlijk? Kans is aanwezig dat je zo'n plan maakt en het uiteindelijk helemaal niet aan je kraam of bijv je vk geeft, maar dat het vooral voir jezelf heel nuttig is geweest om eens te kijken hoe en wat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik zie het je doen ook![]()
Kraamplan is wel een idee. Maar sowieso misschien wel een idee om dingen op te gaan schrijven voor mezelf. Wat ik verwacht enzo en dan elke week even reflecteren of iets. Of het klopt wat ik verwacht of juist niet.
Godsammequote:Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
Hilz gefeliciteerd!![]()
Omg, we hebben een proefdruk van het geboortekaartje besteld..Hoe op tijd! Nu maar hopen dat 't kaartje bevalt
![]()
Ik zal de kraam eerder waarschuwen voor mijn moeder en aanhang die op visite komen denk ik.![]()
M'n moeder zit nú al te zeiken op de kraam dat ze maar beter niet betweterig kan zijn en dat de baby gewoon vastgehouden door haar en iedereen mag worden. Mijn mening daarover is ondergeschikt, want zíj liet mij en mijn broertje ook door iedereen vasthouden dus waarom zou ik daar problemen mee hebben? Ik moet volgens haar niet zeiken, want het duurt maar een paar dagen en daarna is niemand geďnteresseerd meer en hebben we rust. /frustratie.
oiquote:Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
Hilz gefeliciteerd!![]()
Omg, we hebben een proefdruk van het geboortekaartje besteld..Hoe op tijd! Nu maar hopen dat 't kaartje bevalt
![]()
Ik zal de kraam eerder waarschuwen voor mijn moeder en aanhang die op visite komen denk ik.![]()
M'n moeder zit nú al te zeiken op de kraam dat ze maar beter niet betweterig kan zijn en dat de baby gewoon vastgehouden door haar en iedereen mag worden. Mijn mening daarover is ondergeschikt, want zíj liet mij en mijn broertje ook door iedereen vasthouden dus waarom zou ik daar problemen mee hebben? Ik moet volgens haar niet zeiken, want het duurt maar een paar dagen en daarna is niemand geďnteresseerd meer en hebben we rust. /frustratie.
+1quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GodsammeDeze opmerking verdient een emoslinger
En wat een rare attitude??
quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
oiterwijl juist die eerste dagen rust zo belangrijk is voor die kleintjes...
bij gebrek aan overmacht gooi je gewoon je vk in de strijd johja hij/zij houdt de temperatuur nog niet goed vast/ziet te geel/is teveel afgevallen dus nu mogen we baby niet aan visite geven en mag ie ook niet in bad etc. No joke, ik geef dat advies best wel ns. Bij kindjes die al hun energie nodig hebben bijv.
Mijn schoonmoeder had okk hele ideeën erover hoor, zij bleef echt uren plakken, ik had mn kraam al ingeseind en die heeft ze toen weggestuurdin al die uren had ze mn kind ook tegen zich aangehad en mn kraam begreep zonder dat ik het hoefde te vragen dat ii het heel fijn vond om mn kind te wassen "zodat je weer naar jezelf ruikt ipv naar oma he, dat is fijner voor mama" xD
Zij had dus wel een kraam van hell ofzo waarvan niets mocht. In haar beleving is dus elke kraam zo.quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GodsammeDeze opmerking verdient een emoslinger
En wat een rare attitude??
ze was dr gewicht in goud waard, echtquote:
Wat lief!quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze was dr gewicht in goud waard, echtheb nog steeds contact! Ze gaat over 2 jaar met pensioen geloof ik, stiekem hoop ik dat ik haar voor die tijd nog een keer kan vragen te komen kramen. Ik heb op de eerste dag met haar gesproken toen, zij vroeg ook gewoon op de man af wat voor mij belangrijk was en wat ik van haar verwachtte. Rust, veel rust, en veel aandacht voor mn oudste kind. En dat deed ze ♡ haartjes vlechten, liedjes zingen buiten wandelen, puzzelen, de oudste heeft een topweek gehad
en voor mij was het zo fijn dat ik vol vertrouwen mn bed in kon duiken als ik moe was. Dan kwam ik beneden en zat ze met E op schoot, dat E, zo gedrapeerd over dr arm lag. Ja zei ze, ik zit al 2 uur zo, maar geeft niks hoor, ze knort wel gezellig en z3 slaapt eindelijk das voor haar veel belangrijker dan mijn lamme arm ♡
quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze was dr gewicht in goud waard, echtheb nog steeds contact! Ze gaat over 2 jaar met pensioen geloof ik, stiekem hoop ik dat ik haar voor die tijd nog een keer kan vragen te komen kramen. Ik heb op de eerste dag met haar gesproken toen, zij vroeg ook gewoon op de man af wat voor mij belangrijk was en wat ik van haar verwachtte. Rust, veel rust, en veel aandacht voor mn oudste kind. En dat deed ze ♡ haartjes vlechten, liedjes zingen buiten wandelen, puzzelen, de oudste heeft een topweek gehad
en voor mij was het zo fijn dat ik vol vertrouwen mn bed in kon duiken als ik moe was. Dan kwam ik beneden en zat ze met E op schoot, dat E, zo gedrapeerd over dr arm lag. Ja zei ze, ik zit al 2 uur zo, maar geeft niks hoor, ze knort wel gezellig en z3 slaapt eindelijk das voor haar veel belangrijker dan mijn lamme arm ♡
Lol, net alsof je alleen op kraamvisite komt om ff in die baby te kunnen knijpenquote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zij had dus wel een kraam van hell ofzo waarvan niets mocht. In haar beleving is dus elke kraam zo.
En ze maakt zich enorm druk wat die aanhang die ook komt op visite van haar (en dus indirect mij) denkt. Dus als ik weiger m'n kind door iedereen vast te laten houden, zijn ze not amused (want ze rijden niet zomaar anderhalf uur naar ons toe voor niets)
Het ligt dus niet aan m'n hormonen dat ik kwaad op d'r werd.![]()
Wow Mignonne, uren![]()
Dan zou ik echt hopen dat ze zichzelf helemaal onderschijt en daardoor in bad moet
Oh boy!quote:Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
Hilz gefeliciteerd!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |