Naja dat Eindhoven moeilijk lelijk is dat lijkt me duidelijk ja. Het ziet er hier buiten ook meer uit als een industrieterreinquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je ook maarDenk ook wel dat het overdag als de zon schijnt er een stuk beter uitziet. Maar op de terugweg was het donker en bij die bushalte niet echt gezellig vond ik. Op de heenweg heb ik niet zo opgelet omdat we meer aan het opletten waren waar we eruit moesten.
Die ijsbaan kan ook wel een opknapbeurt gebruiken trouwens, daar is volgens mij al 30 jaar niks meer aan gedaan. Tachtiger jaren deja-vu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja dat Eindhoven moeilijk lelijk is dat lijkt me duidelijk ja. Het ziet er hier buiten ook meer uit als een industrieterrein
Kijken naar een wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ga je bij het ijshockey doen dan
Nog niet zo lang, mijn vriend is superfan en ik volg het nu ook. Ik vond het altijd al leuk maar het is zelden op tv, alleen tijdens de OS eigenlijk. Live is het stukken leuker om te kijken trouwens, maar dat is bijna met alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ijshockeyfan was.
Ging vroeger wel eens kijken, vriend van me speelde in de eredivisie. Was wel vet jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet zo lang, mijn vriend is superfan en ik volg het nu ook. Ik vond het altijd al leuk maar het is zelden op tv, alleen tijdens de OS eigenlijk. Live is het stukken leuker om te kijken trouwens, maar dat is bijna met alles natuurlijk.
Wel jammer dat Amsterdam geen team meer heeft, vroeger had je nog Amstel Tijgers. Tarado kent die vast wel.
Zeker, die waren nog een tijdje goed ook toen die Friedländer? er geld in stak, zijn zoon werd genaaid in een afpersingszaak, wonen nu in Zwitserland geloof ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet zo lang, mijn vriend is superfan en ik volg het nu ook. Ik vond het altijd al leuk maar het is zelden op tv, alleen tijdens de OS eigenlijk. Live is het stukken leuker om te kijken trouwens, maar dat is bijna met alles natuurlijk.
Wel jammer dat Amsterdam geen team meer heeft, vroeger had je nog Amstel Tijgers. Tarado kent die vast wel.
Het is lekker snel en soms gaan ze knokkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ging vroeger wel eens kijken, vriend van me speelde in de eredivisie. Was wel vet ja
Volgens lex ging er ook altijd aardig wat de neus in in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is lekker snel en soms gaan ze knokkenHet zijn niet van die watjes. Ik vind het echt tof om te zien.
Jaren terug waren ze heel goed, daarna is de naam nog een paar keer veranderd ook, Amsterdam G's onder anderequote:Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, die waren nog een tijdje goed ook toen die Friedländer? er geld in stak, zijn zoon werd genaaid in een afpersingszaak, wonen nu in Zwitserland geloof ik
Dat weet ik niet, ik ga het eens vragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens lex ging er ook altijd aardig wat de neus in in de kleedkamer.
Nu kan ik natuurlijk niet meer vertellen waar hij speelde alleen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ga het eens vragenMaar dat zal best zo hard als het er soms aan toegaat kan ik me daar wel iets bij voorstellen ja.
Wutquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens lex ging er ook altijd aardig wat de neus in in de kleedkamer.
Doen ze hier bij het voetballen ook wel eens hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wut![]()
Dat is echt kut om te sporten man.
Was ook als ze wisten dat het knokken zou wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wut![]()
Dat is echt kut om te sporten man.
Ja ook wel eens gedaan, maar ging niet beter spelen ofzo. Veel slechter zelfs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doen ze hier bij het voetballen ook wel eens hoor.
Laat die debielen in hun waarde johquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef Typisch het volgende:
Die debielen die al rond een uur of 6/7 zitten te wachten langs de route van de gouden koets.![]()
Ze krijgen ook gewoon een duimpje omhoog van mij hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat die debielen in hun waarde joh
Netjes van jequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze krijgen ook gewoon een duimpje omhoog van mij hoor.
Haha lekker voor jequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu naar een college.
ik begrijp wel dat hij depri wordt van het niveau, hij zou ook nu nog topscorer worden in de eredivisiequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
Van Basten verder als assistent onder pastoor
Zet een snelkookpanbom neer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef Typisch het volgende:
Die debielen die al rond een uur of 6/7 zitten te wachten langs de route van de gouden koets.![]()
@AIVD ingelichtquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet een snelkookpanbom neer.
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben dat al lang gelezen hoor.
Oh ok. Was die planteneter nog gekomen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kent mij hč, alles wat ik onderneem is een succes.
Nopequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh ok. Was die planteneter nog gekomen?
Ėk piepersquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond eet ik Nasi.
Johannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |