quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gister na 5 posts verscheen de TT ongenodigde gasten oid
Kerkraads dialect, niet te verstaan johquote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ook jaMaar Maastrischts is veel minder Duits dan Heerlens/Kerkraads/Landgraafs etc
Ja kloptquote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ook jaMaar Maastrischts is veel minder Duits dan Heerlens/Kerkraads/Landgraafs etc
z'n doosquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij was toch een zwerver? welk huis?
Ow sorryquote:
Ik had jou ook hoog staan, ooit. toen maakte je TT's en dat zakte me toch hard naar benedenquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Godverdome Moora. Ik had je hoog staan en dan doe je zoiets
Zeker wel joh.quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kerkraads dialect, niet te verstaan joh
quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij was toch die zwerver? Dat word lastig
nicequote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Laatst had iemand andere dan normaal, joh, dat was een wereld van verschilKreeg energie enzo, maar leek echt soms te zweven, spacen gewoon. Daarna halfuur op een bankje gelegen, net alsof ik vloog/droomde. En dan random lachkiks.
Waar heb je mij staanquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had jou ook hoog staan, ooit. toen maakte je TT's en dat zakte me toch hard naar beneden
Je kunt zeggen wat je wil, maar de laatste tijd valt dat echt mee.quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had jou ook hoog staan, ooit. toen maakte je TT's en dat zakte me toch hard naar beneden
drugsquote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef Studiotje het volgende:
Oh Moira is weer ergens en het gaat over drugs. Je zou bijna denken..
Rienkquote:
Ja het werkt wel, maar voor BUMA maakt het niks uitquote:Op maandag 15 september 2014 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werkte prima hoor
Servers stonden in duitsland dus je zond uit richting Duitsland en Duitsland zond terug naar de luisteraars in NL
Zie PI schatjensquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Godverdome Moora. Ik had je hoog staan en dan doe je zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |