fleshlight?quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oeh vandaag zou mijn pakketje moeten aankomen
quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nou ik weet soms idd niet of iets Limburgs of NL is![]()
Zeker aangezien bij Roda/ 045 het Duits gehalte volgensmij wat hoger ligt dan daar buiten
Monerboner moet sowieso vaker op FOK! komen, hij lurkt meer de laatste tijdquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zorg eens dat monogod hier wat vaker langskomt
gele fleshlight?quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oeh vandaag zou mijn pakketje moeten aankomen
Limburgersquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan maar haten op Limburgers omdat we zgn Duits zijn
Ja wil niet dat tvsc dicht gaat natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en R49 mensen, dat je eigen SC naar de klote is wil niet zeggen dat je maar die van andere ook kapot moet maken omdat die fylax hier toevallig in post.
Werkte prima hoorquote:

Ksst dan.quote:Op maandag 15 september 2014 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja wil niet dat tvsc dicht gaat natuurlijk
Lurkersquote:Op maandag 15 september 2014 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monerboner moet sowieso vaker op FOK! komen, hij lurkt meer de laatste tijd
Maar je veroordeeld ons als SC wel voor een aantal mensen die om bewijs vragen en omdat Fylax hier post.. maargoed.quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor zijn acties of wel? Ik sta voor de mijne en voor zo ver ik weet ben ik respectvol geweest naar iedereen. Zonder schelden en zonder minachting oid.
gaan we gewoon door in FMTquote:Op maandag 15 september 2014 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja wil niet dat tvsc dicht gaat natuurlijk
Laatst had iemand andere dan normaal, joh, dat was een wereld van verschilquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
De ene keer kan ik het vet goed omdat ik er helemaal in gefocussed zit en de andere keer zit ik echt kwijlend voor het scherm van deeeeerrrrp
quote:
Dit ook jaquote:Op maandag 15 september 2014 00:28 schreef appelen het volgende:
[..]ik heb vaak dat ik iets uit het maastrichts gewoon in het nederlands zeg waardoor het echt raar klinkt
gister na 5 posts verscheen de TT ongenodigde gasten oidquote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
die worden helemaal gek van de drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |