Banaan, zodra we kunnen rellen, moeten we rellen. Probeer het nou niet de kop in te drukkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Luister, ik ken het hele verhaal niet, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Als het hier besproken wordt, om wat voor reden dan ook, laat hem dan ook gewoon even zijn kant van het verhaal verstellen?
Jezus, is dit basisschool ofzo
oh nee, r49 moet zich aan de wet houden qua muziekrechten, dat dit kan in nederland!quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook onschuldig.
Jullie zijn allemaal schuldig aan het niet betalen van muziekrechten, man man man dat dit kan.
We hebben de papieren dat we wel betalen dus waar heb jij het over? En waarom een zender naaien waar jij zo veel lol mee hebt keer op keer?quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook onschuldig.
Jullie zijn allemaal schuldig aan het niet betalen van muziekrechten, man man man dat dit kan.
En de halve Duitser moet de lol weer naar de kloten helpen hoor..quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Luister, ik ken het hele verhaal niet, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Als het hier besproken wordt, om wat voor reden dan ook, laat hem dan ook gewoon even zijn kant van het verhaal verstellen?
Jezus, is dit basisschool ofzo
quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben de papieren dat we wel betalen dus waar heb jij het over? En waarom een zender naaien waar jij zo veel lol mee hebt keer op keer?Echt gast jij spoort niet!
quote:Lieve, lieve R49'ers, helaas is het voor FOK! niet werkbaar om zonder betaling richting BUMA uit te zenden. Simpelweg vanwege het feit dat er naast gezeik richting de "eigenaar" van R49 kan komen, ook gezeik richting FOK! als bedrijf zijnde kan komen.
Zoals jullie weten ben ik ook regelmatig te horen (geweest) op de radio en ik ben ook een fanatiek luisteraar. Het is dan ook niet dat ik dit voor de lol doe en ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen.
De mensen die verantwoordelijk zijn weten wat ze moeten doen en hoe dat werkt. Laat het mij en Yvonne even weten als alles rond is, dan kunnen we alles weer open gooien en genieten van R49 zoals het bedoeld is!(mijn niet-FOK!mailadres hebben jullie)
Terwijl ze in Duitsland zitten!quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nee, r49 moet zich aan de wet houden qua muziekrechten, dat dit kan in nederland!
Cryingtoddler.jpgquote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben de papieren dat we wel betalen dus waar heb jij het over? En waarom een zender naaien waar jij zo veel lol mee hebt keer op keer?Echt gast jij spoort niet!
Oh en dan mag het! Maar zodra ME bij voetbal rellen komt mag het nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Banaan, zodra we kunnen rellen, moeten we rellen. Probeer het nou niet de kop in te drukken
Helaas is dit niks.
Dat dit kan.quote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef WcPot het volgende:
Wat een drukte hier zeg man man man man
Ik snitch niet.quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
En waarom een zender naaien waar jij zo veel lol mee hebt keer op keer?
Mijn socialiteiten zijn voorbij en er valt wat te rellen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef WcPot het volgende:
Wat een drukte hier zeg man man man man
Wees blij komt alleen maar ebola vandaanquote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh en dan mag het! Maar zodra ME bij voetbal rellen komt mag het niet![]()
Ik was er vrijdag en zaterdag neit, dus wat is er nu gebeurdIk ken dat hele R49 nieteens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
als jullie zogenaamd muziekrechten betalen, waarom is de radio dan niet gewoon onair en het topic niet gewoon open ?quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fok! heeft ze niet idd. Wij wel.
Houwe zo!quote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh en dan mag het! Maar zodra ME bij voetbal rellen komt mag het niet![]()
Ik was er vrijdag en zaterdag neit, dus wat is er nu gebeurdIk ken dat hele R49 nieteens
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap... Nu pass ik (pis in mn broek) en vraag ik om vergiffenis....
En ik ben Hagenees, oh!quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap... Nu pass ik (pis in mn broek) en vraag ik om vergiffenis....
quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En de halve Duitser moet de lol weer naar de kloten helpen hoor..
Omdat FOK! blijkbaar ook nog mag betalenquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jullie zogenaamd muziekrechten betalen, waarom is de radio dan niet gewoon onair en het topic niet gewoon open ?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]Once you go black...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens niet zo zwart![]()
Caramelquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef appelen het volgende:
[..]
Once you go black...
Tevens niet zo zwart
Precies.quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Jij bent onschuldig!
bewijs maar eens dat hij schuldig is, het blijft bij speculaties..quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens jou heeft fylax r49 verlinkt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit, feiten willen we, harde feiten!quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bewijs maar eens dat hij schuldig is, het blijft bij speculaties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |