Ik dreig met niets, stel alleen vragen aan hem.quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax moet er ook niet zo'n drama van maken idd
quote:Op zondag 14 september 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik moet denken aan mijn hart, Jan.
bedreigtquote:Op zondag 14 september 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk je aandacht, voel je je bedreigd.
Nu onschuldig gaan doen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dreig met niets, stel alleen vragen aan hem.
KOOSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een gefingeerde naam koos, koos.
Uhuh, van beide kanten niet nodig om er hier een drama van te makenquote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dreig met niets, stel alleen vragen aan hem.
Luister, ik ken het hele verhaal niet, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Als het hier besproken wordt, om wat voor reden dan ook, laat hem dan ook gewoon even zijn kant van het verhaal verstellen?quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Luister, ik ken het hele verhaal niet, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Als het hier besproken wordt, om wat voor reden dan ook, laat hem dan ook gewoon even zijn kant van het verhaal verstellen?
Jezus, is dit basisschool ofzo
en ik had hun OP zo mooi versiertquote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef appelen het volgende:
Gaat die radiomeneer dooooooood
Emmelie.jpg
Ik ben ook onschuldig.quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent de zogenaamd onschuldige!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |