quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
als jullie zogenaamd muziekrechten betalen, waarom is de radio dan niet gewoon onair en het topic niet gewoon open ?quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fok! heeft ze niet idd. Wij wel.
Houwe zo!quote:Op zondag 14 september 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh en dan mag het! Maar zodra ME bij voetbal rellen komt mag het niet![]()
Ik was er vrijdag en zaterdag neit, dus wat is er nu gebeurdIk ken dat hele R49 nieteens
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap... Nu pass ik (pis in mn broek) en vraag ik om vergiffenis....
En ik ben Hagenees, oh!quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap... Nu pass ik (pis in mn broek) en vraag ik om vergiffenis....
quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En de halve Duitser moet de lol weer naar de kloten helpen hoor..
Omdat FOK! blijkbaar ook nog mag betalenquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jullie zogenaamd muziekrechten betalen, waarom is de radio dan niet gewoon onair en het topic niet gewoon open ?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]Once you go black...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens niet zo zwart![]()
Caramelquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef appelen het volgende:
[..]
Once you go black...
Tevens niet zo zwart
Precies.quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Jij bent onschuldig!
bewijs maar eens dat hij schuldig is, het blijft bij speculaties..quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens jou heeft fylax r49 verlinkt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit, feiten willen we, harde feiten!quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bewijs maar eens dat hij schuldig is, het blijft bij speculaties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |