Spaanse bedrijven.. Iets met Catalonië enzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Spaans bedrijf dat in schotland is
Dat lijkt me verstandig, de uitslagen in de grote steden worden toch pas vroeg in de ochtend bekend.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm ik zie het morgenvroeg wel.
Nou ja, de uitslag van de grote steden zal niet zo heel lang op zich laten wachten en dat is al een heel groot deel van de stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je opblijft moet je denk ik tot 6 uur 's ochtends ofzo opblijven..
Juist de uitslagen van de grote steden worden als laatste verwacht, rond 6 uur morgenochtend.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, de uitslag van de grote steden zal niet zo heel lang op zich laten wachten en dat is al een heel groot deel van de stemmen.
http://www.telegraph.co.u(...)-to-expect-when.htmlquote:Dundee, which declares at 3am, is the most nationalist city in Scotland. The ‘Yes’ camp know that they must win here if they are to stand a chance.
Glasgow, which declares at around 5am, will also be high up on the nationalist's hit list with a large number of working class former Labour supporters whose 'Yes' campaigners have worked hard to win over. The vote appears close here and it has been the scene of fraught and passionate confrontations on the streets.
Ja, als 'hier' in Nederland is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Igen het volgende:
En hier is dat dus allemaal een uur later toch?
Een democratisch gebrek omdat de media een dagje moeten wachten met uitslagshow? Het lijkt me dat we hier met een journalist te maken hebben die niet snapt hoe bescheiden zijn eigen rol in een verkiezing is. Het nieuws komt in de vorm van de uitslag, en zodra het daar is doet hij daar verslag van.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
Scottish referendum: with no exit poll, isn’t there a democratic deficit?
The absence of an exit poll means we’ll be robbed of a post-vote analysis of how this momentous referendum was decided.
Tsja, dat is wel een beetje jammer, zonder officiële exitpoll.
Nee. Omdat het een indicatie van mogelijke malversaties is wanneer een goed opgezette exitpoll significant verschilt van de officiële einduitslag in een kiesdistrict.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een democratisch gebrek omdat de media een dagje moeten wachten met uitslagshow?
Let wel: dit is de officiële bekendmaking van de uitslag. Het kan niet anders, of er lekken eerder al deeluitslagen uit.quote:
5 Edinburgh Scottish capital is vital to future of Union. It is expected to opt for No. 05:00 (9.2%)quote:Op donderdag 18 september 2014 19:31 schreef freako het volgende:
Een kaartje van de districten en voor elk district een paar zinnen over de verwachte uitslag: http://www.independent.co(...)-region-9739097.html
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef martijnde3de het volgende:
exit poll Edinburgh 52% Yes 48% NO bron Italie
Edinburgh was juist tamelijk NO-georienteerd, volgens het lijstje hierboven?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef freako het volgende:
Oh ja, de Yes-rating in het staatje van de districten en de tijden hierboven is ingeschat door iemand uit de Yes-campagne. 10 is zeker Yes, 0 zeker niet.
Ja, al die exit-polls wijken heel erg af van de verwachting. En omdat de maker van de exit-poll ook nog geheim is, neem ik ze met een kilo zout.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Edinburgh was juist tamelijk NO-georienteerd, volgens het lijstje hierboven?
Beter iets dan nietsquote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, al die exit-polls wijken heel erg af van de verwachting. En omdat de maker van de exit-poll ook nog geheim is, neem ik ze met een kilo zout.
Maar de trend moet wel duidelijk zijn voordat ik tegen een uur of vier naar bed gaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef freako het volgende:
[..]
Let wel: dit is de officiële bekendmaking van de uitslag. Het kan niet anders, of er lekken eerder al deeluitslagen uit.
Maar vroeg wordt het niet, als gevolg van de keuze om op een centrale locatie te tellen.
Als dit BNW was geweest had ik geopperd dat Schotse seperatisten bij een "no"-uitslag meteen de Clyde basis zouden bezetten waar de Britse regering haar nukes stalt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou nou, ik krijg er al meteen knikkende knieën van.
Een logisch denkend mens zou voorstellen om die basis in de toekomst te verplaatsen maar gezien de kosten nog decennialang samen te werken met de Schotten terwijl ze wel zelfstandig worden als zij dat willen. Maar ja, logisch denken en internationale politiek gaat vaak niet zo goed samen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dit BNW was geweest had ik geopperd dat Schotse seperatisten bij een "no"-uitslag meteen de Clyde basis zouden bezetten waar de Britse regering haar nukes stalt.
ven net thuis en wilde net dezelfde vraag stellen. Stembus is toch tot 23 uur lokale tijd open? Daarna pas een exit poll lijkt mequote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Evertjan het volgende:
komt er om 22.00 nu een exitpoll?
Komen geen officiële exit pollsquote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef komrad het volgende:
[..]
ven net thuis en wilde net dezelfde vraag stellen. Stembus is toch tot 23 uur lokale tijd open? Daarna pas een exit poll lijkt me
wachten tot morgen dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Komen geen officiële exit polls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |