Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bedquote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
En dat willen we niet
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een erotische vorm, wellicht.
[..]
En anders bij kaarslicht kaarsvet druppelen. Uiteraard van een kleine hoogte, het moet wel een beetje pijn doen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Gaat er wel eens iets mis bij jou?quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.
Inderdaad. Anders ziet ze mijn vet pens.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Butt stuffquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bed
Whut?quote:
Ik heb het idee dat Watertornado voor de seks de hele kamer a la Dexter Morgan prepareert. Daar kan niets mis mee gaan. Of het is natuurlijk dat hij zijn pyjamabroek-zonder-rits aan heeft gedaan, dan gaat het hele feest natuurlijk niet door.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?quote:
Tuurlijk, zo vaak.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
Kan ik me moeilijk voorstellen.
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordelquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Breekijzer bestendig?quote:
Of dat.quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.quote:
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delenquote:
Je valt in herhaling, dat zei je net ook al.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevondenquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Zo diep wil ik het ook niet aanboren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.
Eens proberen danquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delen.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo isquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Preuts hoorquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitgang en geen ingang.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo is
Ahhaaauwquote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevonden
quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo diep wil ik het ook niet aanboren.
[..]
Eens proberen dan
quote:
Deze middeleeuwse opvatting.quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitgang en geen ingang.
Zeg dat tegen de zetpillenfabrikantquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kots jij nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik een toneelstuk over aan het schrijven.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw anale avonturen Fas?
Mwah, ik snap thijs wel. Al heb ik het wel bij een vrouw geprobeerdquote:
Ik doe niet aan toneelquote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik een toneelstuk over aan het schrijven.
Deze anale fascinatie.quote:
Jeetje WT.quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo vaak.
Misschien ben ik gewoon heel goed in verbergen.
Maar messen in bed zijn gewoon vaak een slechte combinatie. Net zoals croissantjes.
Ik zie dit wel voor me, ja.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Watertornado voor de seks de hele kamer a la Dexter Morgan prepareert. Daar kan niets mis mee gaan. Of het is natuurlijk dat hij zijn pyjamabroek-zonder-rits aan heeft gedaan, dan gaat het hele feest natuurlijk niet door.
Ik heb liever niet dat in mijn endeldarm naar grondstoffen wordt geboord.quote:
Die gebruik nooit.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de zetpillenfabrikant.
...kut.quote:
En bleef het schoon?quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik snap thijs wel. Al heb ik het wel bij een vrouw geprobeerd
Dat doe ik nou nooit met mijn anus.quote:
Heus wel.quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n ding kom je niet door de beveiliging heen op het vliegveld.
Kom je nooit in Malta.
Jaquote:
Ook niet als kind gehad, tegen de koortsquote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat in mijn endeldarm naar grondstoffen wordt geboord.
[..]
Die gebruik nooit.
[..]
...kut.
Bedankt he, dat had ik verdrongenquote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet als kind gehad, tegen de koorts.
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.quote:
Samzz is een expert blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.
quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.
Ik wilde het net zeggen.quote:
Je hebt het geprobeerd?quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.quote:
Dat kan. Ieder zijn of haar dingquote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?quote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.quote:
Amaiquote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?
Wat?quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.
Je weet dat er geen stront zit direct na je kringspier?quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.
Zekerquote:
Zo lomp ben ik niet. Ik ben altijd voorzichtig.quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?
Over het schoon blijven.quote:
Joh. Maar bedankt dat je mijn punt even maakt voordat ik het hoefde te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat er geen stront zit direct na je kringspier?
Je moet het natuurlijk wel een beetje schoon maken van te voren, maar zolang je geen 30 cm erin probeert te duwen zul je denk ik nergens last van hebben.
Het is gewoon schoon, hoorquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Over het schoon blijven.
[..]
Joh. Maar bedankt dat je mijn punt even maakt voordat ik het hoefde te doen.
Plus, elke fokker heeft toch 30 cm?
Ik welquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Ik ben altijd voorzichtig
Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon schoon, hoor. Je moet natuurlijk niet anaal gaan neuken wanneer je op het punt staat te poepen
. Maar als je dat ruim van tevoren hebt gedaan en verder qua hygiëne netjes bent, dan is er echt niks aan de hand.
Dat is meer jouw mening dan dat het een absolute waarheid is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon schoon, hoor. Je moet natuurlijk niet anaal gaan neuken wanneer je op het punt staat te poepen
. Maar als je dat ruim van tevoren hebt gedaan en verder qua hygiëne netjes bent, dan is er echt niks aan de hand.
Whatever. Probeer het lekker zelf dan om aan ervaringen te komen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is meer jouw mening dan dat het een absolute waarheid is.
Zwichten? Nee, ik geloof haar gewoon. Want ik zal er nooit aan gaan beginnen.quote:
O ja want jij bent natuurlijk de enige die spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whatever. Probeer het lekker zelf dan om aan ervaringen te komen.
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja want jij bent natuurlijk de enige die spreekt uit ervaring.
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.
Omdat er gisteren niemand was hier, heb ik het niet gepost.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Aangezien we nu toch bezig zijn.
Kaneel, ik heb gisteren je feitje van de dag gemist, kan je die even herhalen of gewoon vandaag een extra leuke doen?
Kaneel's weetjes uit de natuur!quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er gisteren niemand was hier, heb ik het niet gepost.
Maar hier is het feitje van vandaag, omdat er veel katteneigenaren in dit topic zijn:
De piemel van de gewone huiskat heeft ongeveer 120-150 weerhaakjes. Hiermee worden ze niet geboren, dus als je je kat vroeg laat helpen, hoeft hij ze niet te ontwikkelen.
De weerhaakjes dienen voor het helpen ovuleren van de vrouwtjes. Ook zorgen de haakjes ervoor dat het vrouwtje niet kan ontsnappen voordat de kat is klaargekomen.
Ja, katten zijn echt nare beesten. Dekkingen zijn nog net geen verkrachtingen. Wat zeg ik, dat zijn het welquote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het feitje van vandaag, omdat er veel katteneigenaren in dit topic zijn:
De piemel van de gewone huiskat heeft ongeveer 120-150 weerhaakjes. Hiermee worden ze niet geboren, dus als je je kat vroeg laat helpen, hoeft hij ze niet te ontwikkelen.
De weerhaakjes dienen voor het helpen ovuleren van de vrouwtjes. Ook zorgen de haakjes ervoor dat het vrouwtje niet kan ontsnappen voordat de kat is klaargekomen.
Hmm.. dubieus.quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij snel op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.
Ai, arme jijquote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb toen het plafond van heel dichtbij mogen bekijken
.
Daarom: hondenquote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, katten zijn echt nare beesten. Dekkingen zijn nog net geen verkrachtingen. Wat zeg ik, dat zijn het wel.
Nee, goed. Wat jij wilt. Er bestaat een kans dat je ondergescheten wordt. Risico van het vak.quote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij snel op je teentjes getrapt.Ik zeg alleen maar dat dat jouw 'waarheid' is. Betekent niet dat dit dan altijd maar zo is.
Maar goed, vervolgens ben ik dan blijkbaar onder gescheten.
[ afbeelding ]
Ik heb gister de laatste gezien.quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Oh nee. Een Supernatural aflevering met een evil clown
.
Nou ja, dat koppelen bij honden is ook niet even prettig... Maar het gaat er wel een stuk liever aan toe, jaquote:
Ik moet nog eventjes, ben net op de helft van seizoen 7.quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste gezien.
Seizoenseinde was weer emotioneel hoor.
Iets in mijn oog enzo
Ik hoorde zojuist Binky keffen vanuit de hondenhemel.quote:
Dat is ook een goed einde.quote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog eventjes, ben net op de helft van seizoen 7.
Ja want je zult ook direct gelijk onder gescheten worden. Jij zit alles alleen zwart of wit? Grijs bestaat niet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, goed. Wat jij wilt. Er bestaat een kans dat je ondergescheten wordt. risico van het vak.
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want je zult ook direct gelijk onder gescheten worden. Jij zit alles alleen zwart of wit? Grijs bestaat niet?
Niet zo vloeken hequote:Op zondag 14 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.
Ho ho, je vergeet de 30 cm.quote:Op zondag 14 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.
Ze zeggen dat je het eerst moet oprekken toch? Met buttplugs en zo?quote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
O en ik vergeet te zeggen dat een discussie met jou altijd leuk is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt al buttplugs gekocht voor onze date?quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je het eerst moet oprekken toch? Met buttplugs en zo?
Of zit ik er helemaal naast.
Waarom met buttplugs?quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal ophouden met uien snijden, broederquote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste gezien.
Seizoenseinde was weer emotioneel hoor.
Iets in mijn oog enzo
Als je niet goed mikt wel ja.quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fax! Goed humeur deze keer?quote:
Fijn dat je zo makkelijk bijleert.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
O en ik vergeet te zeggen dat een discussie met jou altijd leuk is.
Ik zal bij deze alles wat jij zegt gewoon als absolute waarheid zien en mijn eigen mening weggooien.
Dat laatste woord zegt alles he, ik herken me ook vaak in Dean als de oudere broer zijnde, je moet je kleine broertje toch beschermen he.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal ophouden met uien snijden, broeder
Ja, je moet het in ieder geval niet in 1x proberen maar gewoon langzaam met verloop der tijd het wat 'laten wennen' dat er iets naar binnen gaat i.p.v. uit. En glijmiddel is een aanraderquote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zo'n schot voor open doel kon ik niet laten liggen hé.quote:
Het moet wel een beetje getraind worden jaquote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aeque en ik hebben het de hele tijd over poepjes die mogelijk achterblijven na anale seks gehadquote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Supernatural volg ik niet, dus daar kan ik niet over meepraten. Seks wel, maar mag dat wel gezien de TT?
Ik heb altijd een goed humeurquote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je niet goed mikt wel ja.
[..]
Fax! Goed humeur deze keer?
Nou ja, probeer het bij jezelf, zou ik zeggenquote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje getraind worden jaScheelt een hoop schijnbaar.
Ja want ook ik moet natuurlijk weten dat Samzz de koningin van dit topic is waar we allemaal naar moeten luisteren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je zo makkelijk bijleert.
Overigens zag ik jouw opmerking als een vraag, en een vraag is bij mij niet per definitie een discussie. Als je had willen discussieren over poep dat achterblijft, had dat duidelijk gezegd dan had ik een heel genuanceerd stukje proza geschreven met alle mogelijke scenario's.
Oh boehoequote:Op zondag 14 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook ik moet natuurlijk weten dat Samzz de koningin van dit topic is waar we allemaal naar moeten luisteren.
Maar nee dank je, ik ben niet zo van de proza. Al las ik wel dat jij er een zwak voor hebt.
Relax.quote:Op zondag 14 september 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook ik moet natuurlijk weten dat Samzz de koningin van dit topic is waar we allemaal naar moeten luisteren.
Maar nee dank je, ik ben niet zo van de proza. Al las ik wel dat jij er een zwak voor hebt.
Dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aeque en ik hebben het de hele tijd over poepjes die mogelijk achterblijven na anale seks gehad. Dus waarom niet.
Ongetwijfeldquote:
Alles mag hier. Zelfs afwassen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Supernatural volg ik niet, dus daar kan ik niet over meepraten. Seks wel, maar mag dat wel gezien de TT?
Dat is ook omdat het over het algemeen gewoon schoon is in dat gebied. Maar dat valt kennelijk lastig te begrijpen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gebeurdEn nee, dat komt niet omdat de mijne slechts 5 cm is
quote:
Ik ben hartstikke relaxt zelfs.quote:
Ik heb wel eens met wat erin geprobeerd. Gewoon om te voelen hoe dat is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt al buttplugs gekocht voor onze date?
Wat heb je erin gestopt en hoe voelde dat?quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met wat erin geprobeerd. Gewoon om te voelen hoe dat is.
Okay het hoeven natuurlijk geen buttplugs te zijn.quote:
Je kan ook gewoon je vinger pakken... Veel goedkoperquote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay het hoeven natuurlijk geen buttplugs te zijn.Maar die zijn mooi in van die opbouwende formaatjes, dacht ik.
Oh, kut, dat moet ik ook nog doen. Ah well, fuck it. #bachelorlife4realquote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
[..]
Alles mag hier. Zelfs afwassen.
En waarom zo blij?quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo blij, zo blij, zo blij. Zelfs niet luisterende paarden, waardoor ik een fucking kilometer moest lopen om ze te halen, maakte me niet chagrijnig
. Wat het normaal wel doet
.
Dat wil ik niet zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb je erin gestopt en hoe voelde dat?
Liever wat langzamer natuurlijk, m'n holletje hoeft niet eruit gescheurd te wordenquote:Op zondag 14 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, probeer het bij jezelf, zou ik zeggen. Wat vind je fijner, langzaam of een harde staaf die in één keer naar binnen wordt geragd?
Nice, openminded chickiesquote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet nog koken. Simpel deze keer, varkensspiesjes, doperwten en appelmoesquote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, kut, dat moet ik ook nog doen. Ah well, fuck it. #bachelorlife4real
Alles gaat goedquote:
Glijmiddel lijkt me sowieso een must.quote:Op zondag 14 september 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, je moet het in ieder geval niet in 1x proberen maar gewoon langzaam met verloop der tijd het wat 'laten wennen' dat er iets naar binnen gaat i.p.v. uit. En glijmiddel is een aanrader
quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Het voelde niet echt lekker of zo. Maar kan me voorstellen dat het met een persoon geiler is.
Voor een vrouw geldt hetzelfdequote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever wat langzamer natuurlijk, m'n holletje hoeft niet eruit gescheurd te worden
quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles gaat goed. Dat maakt een mens blij. Nou ja, dat maakt mij blij, voordat mijn ervaring voor waarheid aangenomen wordt.
Vegetarische noedelsoep hier. Gegarneerd met kipquote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet nog koken. Simpel deze keer, varkensspiesjes, doperwten en appelmoes
Nee, want ik weet heel goed dat mijn mening niet altijd de waarheid is. Dat kan ook niet, want het is een mening en een mening is geen feit.quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Ach gossie, zit je er zo erg mee dat er een keer iemand aangeeft dat jouw mening niet altijd de waarheid is?
Altijd goedquote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles gaat goed. Dat maakt een mens blij. Nou ja, dat maakt mij blij, voordat mijn ervaring voor waarheid aangenomen wordt.
Ik denk dat dat behoorlijk pijn doet, een rozentuin...quote:Op zondag 14 september 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou ja het feit dat er geen keuteltjes zitten op moment van penetratie betekent natuurlijk niet dat het ineens een rozentuin is waar je 'm insteekt.
Good for youquote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kip is altijd goedquote:Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vegetarische noedelsoep hier. Gegarneerd met kip
Ja bedankt, ik zat al met de tranen in mijn ogen. Dus echt, mijn dank is groot.quote:Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik weet heel goed dat mijn mening niet altijd de waarheid is. Dat kan ook niet, want het is een mening en een mening is geen feit.
Ik dacht, ik nuanceer even, voor je weer gaat huilen.
quote:Op zondag 14 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behoorlijk pijn doet, een rozentuin...
Je hebt helemaal gelijk, gooi er een nieuw happy onderwerp inquote:Op zondag 14 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
En nu ben ik er klaar mee, voor mijn fucking goede bui verpest wordt door iets onbenulligs.
Te weinig vrij geheugen?quote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn telefoon is af en toe zo traag als dikke stront in een trechter. Waar kan dat aan liggen?
Dan niet neequote:
Je hebt mensen die het zonder proberen en dan verbaasd zijn dan het pijnlijk is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Glijmiddel lijkt me sowieso een must.
Reboot, apps checken, en wat Yv zegt.quote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn telefoon is af en toe zo traag als dikke stront in een trechter. Waar kan dat aan liggen?
Kunnen apps zijn die vrij veel werkgeheugen in beslag nemen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Misschien heb je een update gemist?quote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Met deze beperkte info kan ik daar nog weinig zinnigs over zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Geen voetbal dusquote:Op zondag 14 september 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, gooi er een nieuw happy onderwerp in
Interessante teaser dit. Nu ben ik nieuwsgierig.Al denk ik dat je laatste zin wel klopt.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen.
Het voelde niet echt lekker of zo. Maar kan me voorstellen dat het met een persoon geiler is.
Dat lijkt me niets nee om hem in te steken. Dat is iets te prikkelbaar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.....quote:Op zondag 14 september 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Interessante teaser dit. Nu ben ik nieuwsgierig.Al denk ik dat je laatste zin wel klopt.
Juist wel...prima onderwerpquote:
Poker dan?quote:
Ja dat is de hoofdreden waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, het apparaatgeheugen is heel vol. Kan het daardoor komen?
Ik wil ook weer eens pokeren.quote:Op zondag 14 september 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Poker dan?
Oh nee, daar heb ik op het moment ook geen goede verhalen over
Ik eigenlijk best wel goed.quote:Op zondag 14 september 2014 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Poker dan?
Oh nee, daar heb ik op het moment ook geen goede verhalen over
Eigenlijk moeten we gewoon een keer een fok! pokermeet doen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens pokeren.Binnenkort mss.
Keek het voorheen nog wel eens op TV maar dat specifieke programma is er niet meer op geloof ik.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mijn naam is Myra. Ik zou graag in deze SC meeposten want ik ben ook preuts.
Hoi en welkom, vertel eens wat over je preutse ervaringen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mijn naam is Myra. Ik zou graag in deze SC meeposten want ik ben ook preuts.
Daniel zit zo'n beetje overal in.quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Keek het voorheen nog wel eens op TV maar dat specifieke programma is er niet meer op geloof ik.
Met Daniel Negreanu
Hihi.quote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi en welkom, vertel eens wat over je preutse ervaringen.
Inb4 strippokerquote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een keer een fok! pokermeet doen.
Dan valt het topic zo snel stil...quote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi.Dat durf ik niet hoor, is privé.
Goed idee, ik kijk welquote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gekeken, en nee, viel mij mee eigenlijk. Gewoon de eerste 2 minuten je ogen dicht en daarna is het wel te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij de samenvatting al gekeken?
Is het erg pijnlijk?
Dan kom ik ook! In pak!quote:Op zondag 14 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Myra. Welkom.quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Jij hoopt je vliegticket dan terug te winnen?quote:
Dan is ie afgelopen?quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gekeken, en nee, viel mij mee eigenlijk. Gewoon de eerste 2 minuten je ogen dicht en daarna is het wel te doen.
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt je vliegticket dan terug te winnen?
Dan ga je toch gewoon bluffen, of je leidt de tegenstanders afquote:
Leer ik je welquote:
Hij was te makkelijk. Maar mag het een keer?quote:
Oh, komen m'n boobs toch nog eens van pas!quote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon bluffen, of je leidt de tegenstanders af
Altijd hoop houden hequote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, daarna is het nog een beetje hoopvol
Dat werkt nietquote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, komen m'n boobs toch nog eens van pas!
Ohquote:Op zondag 14 september 2014 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we zulke stakes gaan spelen Barb.
Dat sowiesoquote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OhMaar een buy-in van 5 euro is ook goed hoor. Het gaat om de gezellige avond
Twee afleiders. Niet leuk. Of ja, stiekem wel.quote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dan hoef je ze nog niet eens te laten zien. Het idee alleen al laat het bloed van menig man naar zijn kruis stromenquote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit tegen jou ga pokeren? Dan word ik waarschijnlijk uitgekleed aangezien ik er echt niets van bak.quote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met Daniel Negreanu
Maar waarom poepen vrouwen dan bloemetjes?quote:Op zondag 14 september 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou ja het feit dat er geen keuteltjes zitten op moment van penetratie betekent natuurlijk niet dat het ineens een rozentuin is waar je 'm insteekt.
Stekels, geen doorns tochquote:Op zondag 14 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat wij de zaden al doen?quote:Op zondag 14 september 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar waarom poepen vrouwen dan bloemetjes?
Dat hoeft dan ook niet, want ik zit ook aan die tafel.quote:
Ja, dat is waar, en 3-0 is ook wel erg mooi, mja moest dat nou precies tegen Excelsior.quote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk. Maar mag het een keer?
P.s. hoe was de date?
Tof!quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en 3-0 is ook wel erg mooi, mja moest dat nou precies tegen Excelsior.
En de date is straks.
Je klinkt niet enthousiastquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan epische battles worden.quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet, want ik zit ook aan die tafel.
Ah, have fun!quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en 3-0 is ook wel erg mooi, mja moest dat nou precies tegen Excelsior.
En de date is straks.
Ik denk dat je me nu heel erg overschat.quote:Op zondag 14 september 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit tegen jou ga pokeren? Dan word ik waarschijnlijk uitgekleed aangezien ik er echt niets van bak.
Ik ben nog niet geweest, dus nog niet heel veel om enthousiast over te zijn,quote:
Als ik Engels praat heb ik ook dat accentquote:
Wat wil je nou zeggenquote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet, want ik zit ook aan die tafel.
Zekers welquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik Engels praat heb ik ook dat accent.
Dat Royco geen kans maakt met ons aan die tafelquote:
In ieder geval alvast veel plezier gewenstquote:Op zondag 14 september 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest, dus nog niet heel veel om enthousiast over te zijn,
ik laat vanavond wel weten hoe het was aangezien ik er dan pas wat over kan zeggen.
Ik kies gewoon positie naast Samzz en niet tegenover haar.quote:Op zondag 14 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Instant boner hier
Als ik nog langer hier blijf wonen ga ik dit accent ontwikkelen
[..]
Dat Royco geen kans maakt met ons aan die tafel
Men vroeg mij op de uni steeds of ik toevallig in Engeland geboren wasquote:Op zondag 14 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Instant boner hier
Als ik nog langer hier blijf wonen ga ik dit accent ontwikkelen
[..]
Dat Royco geen kans maakt met ons aan die tafel
Je zit met pokeren toch nooit echt 'naast' elkaarquote:Op zondag 14 september 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kies gewoon positie naast Samzz en niet tegenover haar.
Je bedoeld die bad beat? Volgens mij krijg je dan een meltdown te zien, Barbusse die langzaam zijn hoofd op de tafel laat liggen en dan langzaam van zijn stoel afzakt om onder de tafel te gaan huilenquote:Op zondag 14 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je een blowup krijgen net als Helmuth als ik je beat?
Samzz leidt mij in ieder geval niet afquote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zit met pokeren toch nooit echt 'naast' elkaar?
Jawel hoorquote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zit met pokeren toch nooit echt 'naast' elkaar?
Wel in foetus-houding he. Als een echte Fokker.quote:Op zondag 14 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoeld die bad beat? Volgens mij krijg je dan een meltdown te zien, Barbusse die langzaam zijn hoofd op de tafel laat liggen en dan langzaam van zijn stoel afzakt om onder de tafel te gaan huilen![]()
Echt? Ik heb maar één keer poker gespeeld (en ik faalde) en toen zaten we in een soort kring.quote:
Dus je gaat niet schreeuwen?quote:Op zondag 14 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoeld die bad beat? Volgens mij krijg je dan een meltdown te zien, Barbusse die langzaam zijn hoofd op de tafel laat liggen en dan langzaam van zijn stoel afzakt om onder de tafel te gaan huilen![]()
Als je een volle 9 mans tafel hebt zit je wel langs elkaar.quote:Op zondag 14 september 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik heb maar één keer poker gespeeld (en ik faalde) en toen zaten we in een soort kring.
Ik ken mijn pokerkwaliteiten. Of vooral, het gebrek daaraan. Al geeft dat soms wel leuke ervaringen :pquote:Op zondag 14 september 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je me nu heel erg overschat.Maar iets als cluedo is ook leuk.
Ah, okéquote:Op zondag 14 september 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een volle 9 mans tafel hebt zit je wel langs elkaar.
You've got nothing on me.quote:Op zondag 14 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan zorg ik wel dat ik tegenover je zit
.
In dat geval kan ik dus gewoon tegenover je gaan zittenquote:
Herkenbaar, vroegen ze ook naar de regio? Ik wist trouwens niet dat je op de universiteit gezeten had. Wat studeerde je?quote:Op zondag 14 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men vroeg mij op de uni steeds of ik toevallig in Engeland geboren was.
Ik kijk gewoon niet naar je.quote:Op zondag 14 september 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kan ik dus gewoon tegenover je gaan zitten.
Jij klemt de kaarten gewoon tussen je boezem?quote:Op zondag 14 september 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kan ik dus gewoon tegenover je gaan zitten.
Mijn docente Engels (ja, ja) vroeg inderdaad naar de regio. Dat was eigenlijk het eerste dat ze zei toen ik me voor had gesteld, En, uit welke regio kom je? Dus ikquote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, vroegen ze ook naar de regio? Ik wist trouwens niet dat je op de universiteit gezeten had. Wat studeerde je?
Dat lijkt me erg oncomfortabel. En dan kan ik niet zien welke kaarten ik hebquote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij klemt de kaarten gewoon tussen je boezem?
Hé jammer, ik had me wel verheugd op een leuke kaarttruc.quote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg oncomfortabel. En dan kan ik niet zien welke kaarten ik heb.
Gelukkig werkt dat soort ongein niet op mij.quote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon de Jennifer Tilly strategie. Een heel laag uitgesneden shirtje aan zodat men aan tafel afgeleid is en jij er met de winst vandoor gaat.
Jennifer Tilly.quote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon de Jennifer Tilly strategie. Een heel laag uitgesneden shirtje aan zodat men aan tafel afgeleid is en jij er met de winst vandoor gaat.
Wie is datquote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt? Grappig om te horen. Hoe lang heb je rechten gestudeerd? Was het uiteindelijk toch niet 'jouw ding'?quote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn docente Engels (ja, ja) vroeg inderdaad naar de regio. Dat was eigenlijk het eerste dat ze zei toen ik me voor had gesteld, En, uit welke regio kom je? Dus ik, zei: Engeland, welke regio?
Euh...
Ik heb rechten gedaan. Niet afgemaakt.
Tilly kan ook zeker wel een aardig potje kaarten.quote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, echt. Een half jaar ongeveer en toen kwam ik erachter dat ik rechten echt ontzettend tof vind, maar ik nooit van mijn leven advocaat of jurist wil zijnquote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Grappig om te horen. Hoe lang heb je rechten gestudeerd? Was het uiteindelijk toch niet 'jouw ding'?
Ah, okéquote:
Ik kan je nu al zeggen dat ik er geen flikker van kanquote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, al die strategieen, maar kunnen we ook kaarten?
Sorry. Maar dit ziet er gewoon echt niet uitquote:
Ik kan ze net vasthouden.quote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan het een beetje.quote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
Tja, het moet je liggen. Ik heb het wel afgemaakt en werk nu dus op een advocatenkantoor. Maar of ik dit de rest van mijn werkende leven wil weet ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt. Een half jaar ongeveer en toen kwam ik erachter dat ik rechten echt ontzettend tof vind, maar ik nooit van mijn leven advocaat of jurist wil zijn.
Of anders de slakkensporenquote:Op zondag 14 september 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat Kaneel dan wel afgeleid is.
All in?quote:
Klopt.quote:Op zondag 14 september 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat Kaneel dan wel afgeleid is.
Mij lijkt het me best gaaf om dat te doen, als er tenminste doorgroei mogelijkheden zijn. Ik wilde vroeger altijd rechter worden, en soms nog steeds een beetjequote:Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het moet je liggen. Ik heb het wel afgemaakt en werk nu dus op een advocatenkantoor. Maar of ik dit de rest van mijn werkende leven wil weet ik niet.
Of dat nu indruk maakt bij die van mij?quote:
Een hele grote of kleine zal wel indruk maken jaquote:
Hopen dat je die hand niet verliest danquote:
Nou nee denk ik niet. Kleine dingetje van me. Maar goed, ik ben weer goed in andere dingen (denk ik)...quote:Op zondag 14 september 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Of dat nu indruk maakt bij die van mij?
Nee inderdaadquote:Op zondag 14 september 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopen dat je die hand niet verliest dan
Ik was er goed in. Vooral strafrecht, dat lag mij echt. Maar ik wist al vrij snel dat ik geen advocaat wil worden. En in het strafrecht tel je eigenlijk alleen maar mee als je advocaat bentquote:Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het moet je liggen. Ik heb het wel afgemaakt en werk nu dus op een advocatenkantoor. Maar of ik dit de rest van mijn werkende leven wil weet ik niet.
Geen idee of dat bij mij wel zo is. Dat moet je aan de vrouwen vragen die hem gezien hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou nee denk ik niet. Kleine dingetje van me. Maar goed, ik ben weer goed in andere dingen (denk ik)...
Hoop ik...
Zo klein is hij niet hoorquote:Op zondag 14 september 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou nee denk ik niet. Kleine dingetje van me. Maar goed, ik ben weer goed in andere dingen (denk ik)...
Hoop ik...
Strafrecht is ook het leukste. Ik ben daar nog forensica/criminologie naast gaan doen als tweede master. Maar je hebt gelijk dat je carriere-technisch beperkt bent. Daarom werk ik nu bij een letselschade-advocaatquote:Op zondag 14 september 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er goed in. Vooral strafrecht, dat lag mij echt. Maar ik wist al vrij snel dat ik geen advocaat wil worden. En in het strafrecht tel je eigenlijk alleen maar mee als je advocaat bent.
Kaneel 5 en ander 25? Of heb je je liever een meer gelijke verdelingquote:Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jullie samen aan 30cm komen valt dat helemaal niet tegen.
Ja maar zei al tegen Kaneel dat ik toch niet wil delen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jullie samen aan 30cm komen valt dat helemaal niet tegen.
Helaas Art. Maar ik bleef je respecteren.quote:Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar zei al tegen Kaneel dat ik toch niet wil delen.
Ja liefquote:Op zondag 14 september 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas Art. Maar ik bleef je respecteren.
Omdat dat topic al 2 dagen open is en deze pas een paar uur. Topics gaan niet automatisch centraal.quote:Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
Waarom is de R&P SC wel een centraal topic en deze niet.
Aaah, oké! Nooit bij nagedacht eigenlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat dat topic al 2 dagen open is en deze pas een paar uur. Topics gaan niet automatisch centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |